 | skladanie silnika |  |
Wysłany: Pon 17:39, 22 Lis 2010 |
|
|
kolak11 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 22 Lis 2010 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
siema. udalo mi zlozyc silnik ale jest problem wal strasznie ciezko chodzi prawie wogule co jest? skrzywil sie?lozyska krzywo zadane??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 18:18, 22 Lis 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |

|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wał musisz ustawić idealnie , żeby nie tarł o karter. do tego celu bierzesz młotek gumowy i mocno uderzaj . Ustaw go dobrze i tyle .Masz zrobione . Innej możliwości nie widzę  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:15, 23 Lis 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mocno nie wal... nawet gumowym po lekku i się przesunie o parę mm i wystarczy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:39, 23 Lis 2010 |
|
|
kolak11 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 22 Lis 2010 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ok dzieki mieliscie racje lecz z poczatku mialem biegi a teraz nie mam co sie stalo??musze rozpolawiac silnik znowu??/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolak11 dnia Wto 8:40, 23 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:21, 23 Lis 2010 |
|
|
Thom |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dobrze sprawdź te cięgna, które zmieniają biegi przy przełączniku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:20, 23 Lis 2010 |
|
|
kolak11 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 22 Lis 2010 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a jasniej nie wiem o co chodzi? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:03, 30 Lis 2010 |
|
|
luki041194 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Paź 2010 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Masz sprawdzic te dwie śrubki które trzymają mechanizm zmiany biegów czy są mocna dociągnięte . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 1:41, 30 Lis 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może wyleciał ci młoteczek z automatu ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:40, 01 Gru 2010 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
pamietaj ze czasem do zmiany biegów koła zębate musza być w ruchu aby bieg wskoczył. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|