Wysłany: Śro 16:14, 19 Wrz 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Załóż nowe podkładki nie mogą być wygniecione i dokręcaj na krzyż |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 16:41, 19 Wrz 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Znam zasade przykręcania głowic, robiłem pare miesięcy na warsztacie:D . chodzi mi tylko z jaką siłą. Silnik prawie był złożony, ale jak zwykle coś musiało pójść nie tak. Przy skręcaniu albo wał blokował, albo wałek kopnika nie chciał wejść w ten otwór w lewym karterze. Dochodzi do pewnego momentu, po czym blokuje. Niestety byłem zmuszony rozebrać znowu silnik... Wrzucam fote:
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam jeszcze jedno pytanie, czy dobrze skręciłem zębatke od napędu?? (chodzi mi o to czy podkładka odpowiednia itp.) oraz czy przy wirniku w ten prostokątny otworek wchodzi jakiś klin?? zamieszczam poniżej zdjęcia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jamaican dnia Czw 20:59, 20 Wrz 2012, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
|