| slaba iskra | |
Wysłany: Nie 20:59, 18 Lip 2010 |
|
|
skrobi2 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2010 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam mam problem rozlozylem silnik bo musialem wymienic wodzik i teraz mam slaba iskre przed tym iskra byla elegancka zaplon ustawiony wszystko na pewno jest sprawne a i jeszcze zauwarzylem ze jak zaplon nie jest dokrecony do silnika to iskra jest o wiele wieksza w czesniej tez tak mialem na nowym zaplonie ana starym bylo ok a teraz tak mam na dwoch dziwna sprawa... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 21:17, 18 Lip 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie wiem czy to dobrze powiem, ale mi wujek ustawiał zapłon bo był źle dokręcony, bo on jakoś porusza się na płaszczyźnie lewo prawo... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:37, 18 Lip 2010 |
|
|
skrobi2 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2010 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak ale ja wlasnie jak mam nie dokrecony zaplon to iskra jest o wiele wieksza niz jak jest dokrecony kombinowalem troche i krecilem zaplonem w lewo i prawo ale to nic nie dalo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:54, 18 Lip 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:08, 18 Lip 2010 |
|
|
skrobi2 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2010 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie ocieraja bo patrzalem to predzej by ocieraly jak nie jest dokrecony |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:29, 18 Lip 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wirnik nie dokręcony ?? To musi być coś z tych rzeczy Albo za mała jest przerwa na cewkach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:35, 18 Lip 2010 |
|
|
skrobi2 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2010 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystko dokręcone jak trza nawet patrzałem na innym magnecie zero efektu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:25, 18 Lip 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie masuje gdzieś coś ? Na innej świecy sprawdzałeś. Powiem ci jedno nikt nie będzie pewien co jest tą przyczyną bo nikt tego nie widział Więc sam poszukaj, posprawdzaj po różnych działach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:36, 18 Lip 2010 |
|
|
skrobi2 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2010 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
na każdej świecy jest tak samo niestety... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:42, 18 Lip 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A odpala ci ?? U mnie też jest raz słaba raz mocna i chodzi jak marzenie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:47, 18 Lip 2010 |
|
|
skrobi2 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2010 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
O to chodzi że nie odpala niestety jest niebieska ale jest mała |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:03, 19 Lip 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A paliwo dostaje ?? Wstrzyknij jej trochę paliwa do głowicy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:21, 19 Lip 2010 |
|
|
skrobi2 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2010 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
paliwo normalnie dostaje bo świeca mokra |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skrobi2 dnia Pon 14:22, 19 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:08, 19 Lip 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A wykręć świece i polej ją paliwem i kopnij i zobacz czy się zapali. Zobacz na innej cewce przy okazji też |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:04, 19 Lip 2010 |
|
|
skrobi2 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2010 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wziąłem zalałem troszkę paliwa do cylindra kopłem iiii NIC iskra jest po prostu za słaba za 2 zapłonach tak samo nie wiem o co już chodzi z popychu też nic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|