Wysłany: Pon 19:03, 04 Cze 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fotka
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:08, 04 Cze 2007 |
|
|
=XawiD= |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czarnków |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie. Chodzi o zębatkę ze strony "miski olejowej". Czyli tam gdzie wlewasz do silnika olej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:09, 04 Cze 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
=XawiD= napisał: | necroorcen ale my nie mówimy o zębatce napędowej, tylko o zębatce na wale korbowym. Na wale korbowym znajduje się zębatka, która jest zesprzęglona łańcuszkiem sprzęgłowym ze skrzynią. I pod tą właśnie zębatką simmering padł. |
JAWKOWICZ789 chyba ten post przeoczyłeś bo tu jest czrno na białym o co chodzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:12, 04 Cze 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aha nie mozna bylo od razu? Byla mowa o zebatce zdawczej to myslalem ze o ta chodzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:41, 04 Cze 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie róbcie offtopa z tematu tylko pomagajcie rzeczowo jedynej dziewczynie którą tu mamy bo się na nas obrazi że zaśmiecamy jej tematy które są przecież istotne!!!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:27, 04 Cze 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzięki disarms masz u mnie buziaka :P
ale tak serio to ja wszystkie simmeringi wymieniałam, tzn. robił to mój tata, i były dobrze założone. jeśli dolanie odrobiny beny nie pomoże, w celu rozrzedzenia mieszanki paliwa z olejem, to znaczy że czeka mnie KOLEJNA wymiana simmeringu... w morde
to nic przyjemnego zwłaszcza że jawka już od 3 miechów czeka na pierwszą porządną jazdę.
ps- dziś załatwiłam sprawę iskry, inna świeca i któryś z kolei kondensator i na razie jest ok. jeszcze myśle że dam nowy przewód wysokiego napięcia. powinno grac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 17:32, 05 Cze 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
łatwo wymienić symering
poprostu weż go wyciągnij i nowy wsadz ale posmaruj mu brzegi silikonem to dobrze się uszczelni
symeringi można wymieniać bez rozpoławiania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:45, 05 Cze 2007 |
|
|
=XawiD= |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czarnków |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sylikonem się nie uszczelnia dodatkowo. Co najwyżej brzegi może posmarować olejem - to jest najlepsza metoda...
A i nie pisze się "symering", tylko "simmering" :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:28, 06 Cze 2007 |
|
|
Przemo |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 93 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
w simmeringu jest taka spręzynka.kup nowego simmeringa i naluz go i wez np klucz do swiec i na ten simmering połuz i wal mlotkiem az wejdzie.A co do mieszanki to nie 1:30 tylko 1:25 sie leje.A co do swiecy to ja jezdze na championie i jest git |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 18:28, 06 Cze 2007 |
|
|
=XawiD= |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czarnków |
|
|
|
|
|
|
|
|
A co do mieszanki to nie 1:30 tylko 1:25 sie leje
Wiem, że tyle się leje. Wiem też, że większość motocykli ma później problemy z rozruchem. 1:30 w zupełności wystarcza, a po docieraniu 1:40 i tyle.
kup nowego simmeringa i naluz go i wez np klucz do swiec i na ten simmering połuz i wal mlotkiem az wejdzie
Nic na siłę! Smarujesz wargi simmeringa olejem i delikatnie wpychasz go równomiernie, uważając aby nie przestawił Ci się. Przy końcu możesz pomóc sobie np. gumowym młotkiem lub rurą PCV - musi być o tej samej średnicy co simmering, a następnie przez nią wbijasz simmera na miejsce - jeżeli zastosujesz rurę pcv, to możesz młotkiem delikatnie pukać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:05, 06 Cze 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeśli już wbijać simmering to można przez stary dopiero wyciągnięty simmering gdyż ma dokładnie taki sam kształt jak ten co chcemy włożyć i nie trzeba żadnych rur PCW |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|