| Słaba Jawka. | |
Wysłany: Sob 15:09, 11 Sie 2007 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam taki problem:
Gdy zapalam Jawke na zimnym silniku to pali na dotyk a wczoraj na wieczór chcę sobie pojeździć a tu nic niemoge odpalić po którymś razie zapaliła ale odrazu gasła po jakim kolwiek zapaleniu.
Coś zaczęło dzwonić ( to co dzwoniło to pierścień bo założyłem 3 pierścieniowy tłok ). Gdy ruszyłem bardzo ciężko szła nie mogła złapać prędkości dopiero potem troszke lepiej chodziła.
A więc sprawdziłem dzisiaj czy będzie to samo, nic się nie poprawiło.
Pojechałem do mojego dziadka żeby zobaczył co może być.
A więc: podejrzewamy że na 72% pękł trzeci pierścień bo w cylindrze coś skrzeczy a na 28% przestawił się iskrownik. Powiedzcie czy to będzie to co opisałem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 21:07, 11 Sie 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zatkaj palcem otwor na swiece i zobacz czy wypchnie ci mocno palca jak nie to kompresja padła i wtedy pewnie wiesz co juz zrobic . Mozesz miec zapchany gaznik. Przelewales gaznik? Spróbuj też wlać paliwa do cylindra i zobacz czy pojdzie. Moim zdaniem to nie jest przestawiony zapłon. Stawiam na zmniejszenie kompresji lub zapchany gaznik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:14, 12 Sie 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a czy to taki wielki problem wyjąć głowice i cylinder odkręcić tylko 4 śruby i juz byś wiedział . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:58, 12 Sie 2007 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Miałem w Jawce orginalny czeski tłok dwu pierścieniowy a że miałem luz na tulejce na korbowodzie to zmieniłem też tłok na trójke i myśle że mi trzeci pierścień pękł, i w ogule ją ciężko idzie zapalić i jak się wałem przekręci to coś chrupie w cylindrze.
Ja podejrzewam żę po pierścieniu. A gażnik to niedawno czyściłem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:28, 12 Sie 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to po pierscieniu, 10min roboty i jawka gotowa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:15, 12 Sie 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mateusz001 napisał: | No to po pierscieniu, 10min roboty i jawka gotowa. |
i po cylindrze! pęknięty pierścień mógł zrobić szkody w cylku czyli porysować. Jedynie cylinder dać do szlifu kupić nowy większy tłok pierścienie poskładać i swobodnie docierać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:58, 12 Sie 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na początku to musisz zdjąć cylinder - wtedy dowiesz czy porysował cylinder. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:42, 12 Sie 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi pekł pierscien i cylinder nie był porysowany |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:48, 13 Sie 2007 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to nie jest TAKIE 10 MIN ROBOTY!!!
Po pierwsze mam Jawke Skutera
Po drugie ja pamiętam jak zmieniałem tłok i tulejke z moim tatą to robiliśmy to prawie cały dzień.
Ja się boje żeby rysy nie było bo ten cylinder ma dopiero 3 tys. km przebiegu wiec jest lekko po dotarciu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:24, 13 Sie 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja sobie zrobilem taki wynalazek do wyjmowania sworzenia z tloka wiec dla mnie to 10min roboty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 17:33, 14 Sie 2007 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może po pietnastym będę coś robił
No cóż zabrałem się za robienie
Po Pierwsze zdjąłem iskrownik i sprawdziłem czy dalej mi tak chrupie (chrupie dalej)
Po Drugie zdjąłem cylinder a mało się nie przewróciłem pierścionki całe zabezpieczenie też. Nie mam pojęcia co było ale na razie jej nie zapalałem bo nie mam wachy .
AHA mam jeszcze jeden problem mianowicie w gaźniku tam gdzie wchodzi przepustnica mam takie 2 jakby wygryzione dziury nie wiem czy to oryginalne czy zrobiły się takie ze starości. Podpowiedzcie coś !!!!
Dostajesz ostrzeżenie za nieużywanie opcji EDYTUJ / gniewny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|