| słaba jawka - ciężko wchodzi na obroty. | |
Wysłany: Sob 11:59, 07 Mar 2009 |
|
|
pucian |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 10 Lut 2009 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam,
niedawno kupiłem ogara 200 z silnikiem jawki(zarejestrowany opłacony itd) Tylko nie mam zamiaru go rejestrować na siebie więc chciałem silnik przełożyć w ramę którą regularnie ubezpieczam. Przełożyłem silnik, wszystko ok(niby). Silnik odpali, wchodził na obroty, ale po jakimś czasie zaczął się dusić, nie chciał ruszyć z miejsca, tylko gasł. W silniku nic nie przestawiałem, przełożyłem go z gaźnikiem i króćcem, więc nie wiem w czym tkwi problem, teraz żeby ruszyć muszę się namęczyć z odpaleniem i musi z 5 minut pochodzić na wolnych obrotach, później trochę wchodzi już na obroty. W jeździe tak samo. W tamtej ramie jawka była silna i zrywna, a teraz ? ! Szkoda gadać. Gdy wrzucam 3 bieg to motorek tak wolno się zbiera że szok, a jak już zaczyna dostawać prędkości to zaczyna się dusić jakby brakowało jej paliwa, wtedy musze zwolnić, zredukować na 2 i znowu się rozpędzać. Dodam że w tamtej ramie nic się takiego nie działo, jawka była mocna i odpalała na pierwsze kopnięcie. Może to wina gaźnika ? Bo silnik nie był rozkręcany. Może to czegoś innego ? Dodam że jest to silnik oryginalny czeski.
Z góry dziękuję za pomoc.
A tak na marginesie: mam na sprzedaż papiery do rometa ogara 205,(nie wiem czemu jest 205 wpisane jak jest to ogar 200 z silnikiem jawki). W skład papierów wchodzi, dowód rejestracyjny, na poprzedniego właściciela, ubezpieczenie ważne do 30.03.2009r i tablica rejestracyjna zielona. Możliwość wysyłki bez spisania umowy, przy odbiorze osobistym umowę da się załatwić. Kontakt GG: 4975763 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 14:41, 07 Mar 2009 |
|
|
DareczekSz |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2008 |
Posty: 116 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Długie (koło Sanoka) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdź cały układ wydechowy, może gdzieś masz zapchany, dopiero jak sie rozgrzeje (to coś) to wtedy może jechać, wymień olej bo może ten co masz obecnie jest strasznie brudny lub... wcale go nie ma;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:58, 07 Mar 2009 |
|
|
pucian |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 10 Lut 2009 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wymieniłem gaźnik i już jedzie, tylko na trójce ma mniej mocy niż zwykle. I tak jak miał problemy z wejściem przy starcie na obroty tak ma, ale teraz szybciej się wkręca. Tłumik w zeszłym roku był wypalany. Może to wina oleju bo jest brudny... ale jest. W przeszłym tygodniu wymienię olej i zobaczymy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:19, 07 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ogarek jest już od dławiony czy jeszcze nie
jeśli masz odblokowanego to przesuń zapinkę na iglicy jeden rowek niżej i wyczyść filtr powietrza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:42, 07 Mar 2009 |
|
|
Stachu |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 23 Lut 2009 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Opatkowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a sprubuj ściągnąć gumową rurę co idzie do gażnika i zobacz jak się wkręca . być może masz brudny filtr powietrza i ją muli bo dostaje za mało powietrza i ją zalewa paliwem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:17, 08 Mar 2009 |
|
|
pucian |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 10 Lut 2009 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motorek jest odblokowany. Bez gumowej rury to samo też przy odpalaniu ciężko się wkręca. Dodam że podczas dzisiejszej przejażdżki mi zgasł... sprawdziłem świece i była czerwoniutka i sucha. Ciekawe czemu ? Za mało paliwa dostaje? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:36, 08 Mar 2009 |
|
|
Stachu |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 23 Lut 2009 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Opatkowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to sprawdzi sobie świece wymień ją wyreguluj platynki i powinno być dobrze a najlepiej jakbyś wzioł przyżąd do sprawdzania kompresji i sprawdził jaki stopień sprężania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:20, 09 Mar 2009 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:50, 09 Mar 2009 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A może wyciągnij ten tłumik co masz i zobacz co będzie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:58, 09 Mar 2009 |
|
|
Stachu |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 23 Lut 2009 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Opatkowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
i sprawdzi sobie wszystkie kable czy niema przetarć i przebić chodzi mi tu o przewód co idzie od platynek następnie do złącza cewki WN złącze "1" potem od tego złącza do stacyjki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:37, 12 Mar 2009 |
|
|
Rolnik1204 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2007 |
Posty: 101 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Janówek 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
pucian napisał: | sprawdziłem świece i była czerwoniutka i sucha. Ciekawe czemu ? Za mało paliwa dostaje? |
A co lejesz do paliwa (olej jaki ??). Mze poprostu zła mieszanka ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rolnik1204 dnia Czw 23:38, 12 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:11, 13 Mar 2009 |
|
|
Stachu |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 23 Lut 2009 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Opatkowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mieszanka jest dobra jabym sprawdził kondesator i czy cewki nie ocierajaą o koło magnesowe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:04, 13 Mar 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak by cewki ocierały o koło magnesowe to by nawet w kopke nie kopnął.... i silnik by sie prawie nie chciał krecic... a z reszta to by musial cos przy zapłonie grzebac.... Jak na moje oko to gaźnik regulacja swiecy i moze zapłonu. to powinno pomóc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:28, 13 Mar 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Misiak, odpalił by z kopa. Miałem tak kiedyś, ale strasznie ciężko było jej się wkręcić na obroty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:29, 13 Mar 2009 |
|
|
Stachu |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 23 Lut 2009 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Opatkowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kopnoł by może śrubki mu się poluzowały ja tak u siebie miałem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|