| słaba moc i ciężko w chodzi na obroty i gaśnie | |
Wysłany: Czw 21:32, 25 Sie 2011 |
|
|
jezus1259 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 25 Sie 2011 |
Posty: 130 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: leszno Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam ! Jestem tu nowy więc prosze o wyrozumiałość do mnie.
Mam ogara 200 w silniku mechanik wymienił mi łożyska uszczelki i wałki od startera i do tego wymieniłem cewkę butelkową
i mam taki problem że jak odpala z pych (2 bieg bo mam na dotarciu tłok)
to on ciężko wchodzi na obroty jak wejdzie na obroty nie daje gazu to on mi gaśnie od razu i jak stanie w miejscu tez gaśnie
iskre ma mała a niebieską
Więc was proszę o jakieś sugestie z tym problemem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 22:30, 25 Sie 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
NO to musisz przerwy wyregulować na platynkach i na świecy 0.4 mm, w platynki przetrzey papierem ściernym.
Iskrzy ci sie na platynkach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:41, 26 Sie 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak o obroty chodzi to pewnie gaźnik do regulacji |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:22, 26 Sie 2011 |
|
|
jezus1259 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 25 Sie 2011 |
Posty: 130 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: leszno Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
platynki są nowe idzisajaj zauwazyłem ze zgłowicy cos mi wycieka przy swiecy cos czarnego
zaplon ustawiony 0.3mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:30, 26 Sie 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
JAk coś czarnego to paliwo z olejem bo co ci może z głowicy cieknąć. Weź ją dokręć.
Zapłon czy platynki na 0.3 bo jak zapłon to ci nie odpali nawet.
Przerwę ustawia się na 0,4mm! Przy fabrycznym ustawieniu oczywiście. Irzyk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 21:57, 26 Sie 2011 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jedno to zapłon - ustaw dobrze wyczyjc platynki jakims bardzo drobnym papierem np. 600, druga sprawa, moze mechanik dobrał zbyt ciasny tłok, trzecia sprawa jak ci ulatuje mieszanka na głowicy w okolicach swiecy spróbuj ją mocniej dokrecic moze masz juz przeciągnięty gwint na niej, czwarta sprawa jezeli iskra słaba to kondensator, a po piąte mozesz miec zbyt duzą ilość paliwa w komorze pływakowej co powoduje powolne wkrecanie sie na obroty oraz nietrzymanie wonych obrotów (gaźnik cały czas podaje za duzo paliwa zalewając świece) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:10, 26 Sie 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
daj uszczelke pod głowice |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:27, 26 Sie 2011 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
lukasz9 ale kolega napisał ze koło świecy ma wycieki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:40, 26 Sie 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale uszczelke dac niezaszkodzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:46, 26 Sie 2011 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja jezdze bez uszczeki i nie mam problemu ale masz racje kolego uszczelka nic nie zaszkodzi aha przypomniałem sobie, moze to też puchnący tłok a jak masz na zimnym silniku wszystko ok i tylko na ciepłym czy na odwrót? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 7:47, 27 Sie 2011 |
|
|
jezus1259 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 25 Sie 2011 |
Posty: 130 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: leszno Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
na zimny siliniku jest ok i na ciepłym tłok szybko puchnie bo jedziłem troche nim uszcelki są nowe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:58, 27 Sie 2011 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to musisz sprawic sobie jakiś porządniejszy tłok |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:37, 27 Sie 2011 |
|
|
DamianBp |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2011 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Biała Podlaska |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam 3 tłoki orginalne do sprzedania z pierscieniami |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:34, 28 Sie 2011 |
|
|
jezus1259 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 25 Sie 2011 |
Posty: 130 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: leszno Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a gdzie mieszkasz ?
olej mi cieknie z z startera i niechce dac pełen mocy na 3biegu
i jak pojedzie chwile na 3biegu to ma wtedy ma pełno moc |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jezus1259 dnia Nie 18:45, 28 Sie 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:20, 29 Sie 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
prawdopodobnie masz walnięty simmering w prawej pokrywie silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mingo dnia Pon 10:21, 29 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|