| Słaba po założeniu osłon | |
Wysłany: Wto 22:08, 01 Lip 2008 |
|
|
PaszczaK |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2007 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Sępólno Krajeńskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam!
Mam taki problem... Opiszę jak to wszystko wyglądało: Oddałem silnik do regulacji- został ustawiony gaźnik, zapłon. Wszystko chodziło ekstra (nie było założonych osłon- jawka 20 skuter) po założeniu osłon jawka jest bardzo słaba praktycznie wogóle nie chce jechać. Jaka może być przyczyna i jak temu zaradzić?
Dodam, że jawkę mam już od października, przeszła gruntowny remont. Czyli mam ją już dosyć długo a praktycznie wogóle nie pojeździłem- jestem trochę zniecierpliwiony i załamany. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 11:27, 02 Lip 2008 |
|
|
kamil352 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2007 |
Posty: 55 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmmmmmm po założeniu osłon to napewno nie osłabła ... może ten ktoś ci zle ustawił zapłon i gaznik ???? komu dawałes do ustawienia ??? jak ci ustawił ??? jakie wyprzedzenie zapłonu ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:14, 02 Lip 2008 |
|
|
Polonez |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
może osłona jest gdzieś wygięta i np ściska wężyk paliwa albo którąś linkę? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:43, 02 Lip 2008 |
|
|
PaszczaK |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2007 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Sępólno Krajeńskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Polonez napisał: | może osłona jest gdzieś wygięta i np ściska wężyk paliwa albo którąś linkę? |
nie, to na pewno nie to. Dzisiaj zauwazyłem ze Jawka gubi iskrę.
Było tak:
Odpaliłem Jawkę, zgasiłem ją stacyjką, chciałem znowu odpalić- lipa, nie ma iskry, wymieniłem świece, odpaliła z kopa, pojechałem 500 metrów- jawka jedzie ale jest bardzo słaba- na 3 praktycznie nie chce jechać, zgasiłem stacyjką- nie ma iskry.
Co to może być? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:01, 02 Lip 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdź czy cewka butelkowa - wysokiego napiecia jest ciepła jak jest to ma przebicie i ona rozwala Ci iskre, jak iskra ma kolor inny niz niebieski i jest słaba to jest to wina kondensatora albo/i cewki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:29, 02 Lip 2008 |
|
|
kamil352 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2007 |
Posty: 55 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdz jeszcze czy cewki nie trą o magneto i nie ma tam opiłków , bo wtedy zanika pole magnetyczne , ja miałem tam troche opiłków a iskra raz była a raz nie a motor sie nawet nie odezwał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 15:16, 02 Lip 2008 |
|
|
PaszczaK |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2007 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Sępólno Krajeńskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Więc tak: przed chwilką wróciłem z garazu- kombinowałem przy Jawce.
Do tej pory miałem odłączony brzęczek i tylne światło- podłączyłem obydwie rzeczy, po podłączeniu Jawka już jest całkowicie słaba- praktycznie nie da się odpalić, a co dopiero jechać... Wątpie żeby to było jakieś przebicie na kablach bo cała elektryka jest nowiutka. Brzęczek i tylne światło na pewno jest dobrze podłączone. Coś co mnie jeszcze niepokoi to to jak cylinder mocno się nagrzewa (można się poparzyć po około 2 minutach po odpaleniu) nie wiem może tak powinno być. Jest to mój pierwszy motor i znam się na tym raczej słabo. Pozdrawiam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 15:41, 02 Lip 2008 |
|
|
SławekP13 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2007 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak mówisz że sie bardzo grzeje to raczej wina zapłonu, gażnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SławekP13 dnia Śro 15:44, 02 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:44, 02 Lip 2008 |
|
|
PaszczaK |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2007 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Sępólno Krajeńskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale dlaczego tak osłabła po podłączeniu brzęczka i tylnej lampy? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:46, 02 Lip 2008 |
|
|
SławekP13 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2007 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeżeli osłabła po założeniu sygnału dźwiękowego i tylnej lampy to może być nie wyregulowana przerwa na przerywaczu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SławekP13 dnia Pią 16:43, 18 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:45, 02 Lip 2008 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A przewód W.N.?
Magneto lub cewki... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:05, 02 Lip 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak po 2 minutach jest za gorąca to masz za wczesny zapłon to jest raz, a jak masz takie wałki z iskrą to może byc jeszcze jeden bayer ten pręt na którym trzyma sie kondensator i przerywacz normalni zanitowany ma luz - rusza sie na boki - ja tak miałem i iskra ginęła - sprawdź to w pierwszej kolejności razem z cewkami i kondensatorem i ustaw przerwe na przerywaczu DOKŁADNIE na 0.4 mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|