Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » SŁABA TRÓJKA, PROSZĘ O RADĘ pilne!!!!!!!!! Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
SŁABA TRÓJKA, PROSZĘ O RADĘ pilne!!!!!!!!!
PostWysłany: Nie 17:23, 26 Wrz 2010
massivesatisfaction
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


mam ogara 200, nie dawno skompletowałem go w 100%
ogar odpala nawet z kopa czasami, na wolnych miodzio, gdy dodam gazu to leciutko zamuli i normalnie potem do maxa.
1 i 2 istny szatan, 3- ledwo i gaśnie, (efekt tak jak by w samochodzie jadąc na 2 wrzucić 5)
wiem że ten temat przewijał się pewnie kilka razy, ale jest tyle postów że nie wiem gdzie szukać

dodam że ogar jest po full remoncie (oprócz cylindra- bardzo niewielki próg, lekko zeszlifowałem papierem, i wału- luz wydawał mi się do przyjęcia)

mam nowy gaźnik(nic nie grzebałem oprócz dysz-myślałem że zapchane)
nową krzywkę
nową cewkę butelkową 6v
nowa świeca f80
nowy przewód WN

proszę mi poradzić co to może być że muli na 3
podejrzewam że tłok mi puchnie, albo zalewa, bo po krótkim czasie jazdy potrzeba mu dłuższego czasu na wejście na obroty

jeszcze jedno, jeżeli ktoś mógł by mi powiedzieć jakie nastawy są najlepsze - który rowek zapinka na iglicy, jaka szczelina na platynkach


[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: SŁABA TRÓJKA, PROSZĘ O RADĘ pilne!!!!!!!!!
PostWysłany: Nie 17:48, 26 Wrz 2010
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


massivesatisfaction napisał:

dodam że ogar jest po full remoncie (oprócz cylindra- bardzo niewielki próg, lekko zeszlifowałem papierem)
[/b]


Nie robi się tak!!!


massivesatisfaction napisał:
i wału- luz wydawał mi się do przyjęcia[/b]


Na wale nie może być nawet 0.1 mm luzu góra dół, chyba że miałeś luz na boki to taki luz może być


massivesatisfaction napisał:
jeszcze jedno, jeżeli ktoś mógł by mi powiedzieć jakie nastawy są najlepsze - który rowek zapinka na iglicy, jaka szczelina na platynkach[/b]


to zależy od silnika, zależy jaka mu bardziej pasuje. Posprawdzaj pozycje i wybież najkorzystniejszą

Dodam jeszcze ze im bardziej podniesiona iglica tym mocniejszy silnik ale też większe spalanie



Moim zdaniem powodem zamuły na 3 jest to że potraktowałeś gładź cylindra papierem ściernym, przez co porobiłeś rysy i ucieka kompresja i nie ma siły na 3


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:16, 26 Wrz 2010
massivesatisfaction
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


jeśli chodzi o cylinder
to wcześniej (zanim tak zrobiłem) było tak samo, muliło na 3

co do szlifowania to można tak robić w takich popierdółkach, bo już w nie jednym tak robiłem i doskonale chodził


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez massivesatisfaction dnia Nie 18:22, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:10, 27 Wrz 2010
krawiec_
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Najprawdopodobniej źle złożona jest skrzynia biegów. Dokładniej zła kolejność trybów na wałkach. Ba, jestem tego pewien!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:46, 27 Wrz 2010
massivesatisfaction
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


jak to możliwe?
skrzynia chodzi super, tylko zamula 3


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:44, 28 Wrz 2010
krawiec_
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Możliwe. 2 Tryby da się zamienić miejscami. Jedyne wyjście to rozebrać silnik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:03, 28 Wrz 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Może masz luzy na wale , nie lepiej oddać cylinder do szlifu dać te 30zł??Później tylko kłopotów z tym . Znam takiego gościa co podszlifował papierem cylek to nawet ledwo moto na 2- jce szło .Rozpołów silnik oddaj wał do regeneracji jak twierdzisz że ma luzy i powinno być ok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:25, 28 Wrz 2010
massivesatisfaction
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


krawiec, a jak zachowywała by się jawa z przestawionymi biegami? bo u mnie trochę krótka 1 i 2 co prawda zębatka 11z chyba


slawula9 jawka chodzi trochę głośno na wysokich obrotach, korba jest trochę luźno jak ją złapie i poruszam to trochę dzwoni- luz na boki spory, ale za dużego w pionie nie czuję - na pewno jakiś jest ,- czy jawka jest czuła na za duży luz na wale?

jeśli chodzi o wał, to czy lepiej kupić dobry używany (na moto bazarze miałem taki w ręku, bez luzów, teraz żałuję że nie wziąłem:( czy kupić na allegro z igiełkowym,czy ew. z tulejką mosiężną?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez massivesatisfaction dnia Wto 15:33, 28 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:08, 28 Wrz 2010
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


najlepiej stary wał oddać do regeneracji


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:59, 28 Wrz 2010
massivesatisfaction
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


jakie są koszta?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:28, 29 Wrz 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Na wale nie może być wyczuwalnego luzu góra-dół.Ja płaciłem 75 zł w profesjonalnym warsztacie za regeneracje. Dawali mi oczywiście korbowód ,wzmacniany.Oraz gwarancję na swoją robotę..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:35, 29 Wrz 2010
massivesatisfaction
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


to ja wiem, tylko czy przez to mi muli ostatni bieg, oto jest pytanie

nie wiem jak jeszcze z tą skrzynią, lecz nie wydaje mi sie żeby była źle złożona, bo prawdopodobnie wchodziły by ciężko biegi, i na pewno 2 biegi chodziły by inaczej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:23, 29 Wrz 2010
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


W moim przypadku zębatka omyłkowo była przestawiona i Jawka na 2 wyciska max 65 Mr. Green ale to już jest rzeźnia, a na obrotomierzu dochodzi do 8k obrotów Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:56, 29 Wrz 2010
krawiec_
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


massivesatisfaction napisał:
krawiec, a jak zachowywała by się jawa z przestawionymi biegami? bo u mnie trochę krótka 1 i 2 co prawda zębatka 11z chyba

Zachowywałaby się tak, jak mówisz, czyli krókie i mocne dwa pierwsze biegi a trzeci długi. Wiesz dlaczego nie ma siły na trzecim biegu? Masz słabe niskie obroty. Jak już rozpędzisz się na tej trójce zapewne bedzie szła tak, jak powinna. Zębatka nie ma tu nic do rzeczy. Przy zębatce 13z miałbyś to samo wrażenie mułu na trzecim biegu. Dodając/ujmując zębów kołu zębatemu wydłużasz/skracasz każdy z biegów o taką samą wartość.
Wał kup używany, ale oryginalny. Nic co nowe nie będzie dobre. W główce korbowodu niech znajdzie miejsce tulejka mosiężna, nie łożysko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:32, 29 Wrz 2010
massivesatisfaction
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


czyli raczej na bank mam poprzestawiane biegi?
Niestety nie wiem jak tam muszą być poprawnie złożone (gość przed sprzedażą złożył silnik, i nie odpalała, a że silnik był zrobiony niechlujnie to postanowiłem zrobić remont i złożyłem tak jak było ostatnio
ma ktoś shemat skrzyni


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SŁABA TRÓJKA, PROSZĘ O RADĘ pilne!!!!!!!!!
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin