| SŁABA TRÓJKA, PROSZĘ O RADĘ pilne!!!!!!!!! | |
Wysłany: Nie 17:23, 26 Wrz 2010 |
|
|
massivesatisfaction |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 26 Wrz 2010 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam ogara 200, nie dawno skompletowałem go w 100%
ogar odpala nawet z kopa czasami, na wolnych miodzio, gdy dodam gazu to leciutko zamuli i normalnie potem do maxa.
1 i 2 istny szatan, 3- ledwo i gaśnie, (efekt tak jak by w samochodzie jadąc na 2 wrzucić 5)
wiem że ten temat przewijał się pewnie kilka razy, ale jest tyle postów że nie wiem gdzie szukać
dodam że ogar jest po full remoncie (oprócz cylindra- bardzo niewielki próg, lekko zeszlifowałem papierem, i wału- luz wydawał mi się do przyjęcia)
mam nowy gaźnik(nic nie grzebałem oprócz dysz-myślałem że zapchane)
nową krzywkę
nową cewkę butelkową 6v
nowa świeca f80
nowy przewód WN
proszę mi poradzić co to może być że muli na 3
podejrzewam że tłok mi puchnie, albo zalewa, bo po krótkim czasie jazdy potrzeba mu dłuższego czasu na wejście na obroty
jeszcze jedno, jeżeli ktoś mógł by mi powiedzieć jakie nastawy są najlepsze - który rowek zapinka na iglicy, jaka szczelina na platynkach
[/b] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| Re: SŁABA TRÓJKA, PROSZĘ O RADĘ pilne!!!!!!!!! | |
Wysłany: Nie 17:48, 26 Wrz 2010 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
massivesatisfaction napisał: |
dodam że ogar jest po full remoncie (oprócz cylindra- bardzo niewielki próg, lekko zeszlifowałem papierem)
[/b] |
Nie robi się tak!!!
massivesatisfaction napisał: | i wału- luz wydawał mi się do przyjęcia[/b] |
Na wale nie może być nawet 0.1 mm luzu góra dół, chyba że miałeś luz na boki to taki luz może być
massivesatisfaction napisał: | jeszcze jedno, jeżeli ktoś mógł by mi powiedzieć jakie nastawy są najlepsze - który rowek zapinka na iglicy, jaka szczelina na platynkach[/b] |
to zależy od silnika, zależy jaka mu bardziej pasuje. Posprawdzaj pozycje i wybież najkorzystniejszą
Dodam jeszcze ze im bardziej podniesiona iglica tym mocniejszy silnik ale też większe spalanie
Moim zdaniem powodem zamuły na 3 jest to że potraktowałeś gładź cylindra papierem ściernym, przez co porobiłeś rysy i ucieka kompresja i nie ma siły na 3 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 18:16, 26 Wrz 2010 |
|
|
massivesatisfaction |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 26 Wrz 2010 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeśli chodzi o cylinder
to wcześniej (zanim tak zrobiłem) było tak samo, muliło na 3
co do szlifowania to można tak robić w takich popierdółkach, bo już w nie jednym tak robiłem i doskonale chodził |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez massivesatisfaction dnia Nie 18:22, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 9:10, 27 Wrz 2010 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Najprawdopodobniej źle złożona jest skrzynia biegów. Dokładniej zła kolejność trybów na wałkach. Ba, jestem tego pewien! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:46, 27 Wrz 2010 |
|
|
massivesatisfaction |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 26 Wrz 2010 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak to możliwe?
skrzynia chodzi super, tylko zamula 3 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:44, 28 Wrz 2010 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Możliwe. 2 Tryby da się zamienić miejscami. Jedyne wyjście to rozebrać silnik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:03, 28 Wrz 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może masz luzy na wale , nie lepiej oddać cylinder do szlifu dać te 30zł??Później tylko kłopotów z tym . Znam takiego gościa co podszlifował papierem cylek to nawet ledwo moto na 2- jce szło .Rozpołów silnik oddaj wał do regeneracji jak twierdzisz że ma luzy i powinno być ok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 15:25, 28 Wrz 2010 |
|
|
massivesatisfaction |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 26 Wrz 2010 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
krawiec, a jak zachowywała by się jawa z przestawionymi biegami? bo u mnie trochę krótka 1 i 2 co prawda zębatka 11z chyba
slawula9 jawka chodzi trochę głośno na wysokich obrotach, korba jest trochę luźno jak ją złapie i poruszam to trochę dzwoni- luz na boki spory, ale za dużego w pionie nie czuję - na pewno jakiś jest ,- czy jawka jest czuła na za duży luz na wale?
jeśli chodzi o wał, to czy lepiej kupić dobry używany (na moto bazarze miałem taki w ręku, bez luzów, teraz żałuję że nie wziąłem:( czy kupić na allegro z igiełkowym,czy ew. z tulejką mosiężną? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez massivesatisfaction dnia Wto 15:33, 28 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:08, 28 Wrz 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
najlepiej stary wał oddać do regeneracji |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:59, 28 Wrz 2010 |
|
|
massivesatisfaction |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 26 Wrz 2010 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:28, 29 Wrz 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na wale nie może być wyczuwalnego luzu góra-dół.Ja płaciłem 75 zł w profesjonalnym warsztacie za regeneracje. Dawali mi oczywiście korbowód ,wzmacniany.Oraz gwarancję na swoją robotę.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:35, 29 Wrz 2010 |
|
|
massivesatisfaction |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 26 Wrz 2010 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to ja wiem, tylko czy przez to mi muli ostatni bieg, oto jest pytanie
nie wiem jak jeszcze z tą skrzynią, lecz nie wydaje mi sie żeby była źle złożona, bo prawdopodobnie wchodziły by ciężko biegi, i na pewno 2 biegi chodziły by inaczej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:23, 29 Wrz 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W moim przypadku zębatka omyłkowo była przestawiona i Jawka na 2 wyciska max 65 ale to już jest rzeźnia, a na obrotomierzu dochodzi do 8k obrotów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 20:56, 29 Wrz 2010 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
massivesatisfaction napisał: | krawiec, a jak zachowywała by się jawa z przestawionymi biegami? bo u mnie trochę krótka 1 i 2 co prawda zębatka 11z chyba |
Zachowywałaby się tak, jak mówisz, czyli krókie i mocne dwa pierwsze biegi a trzeci długi. Wiesz dlaczego nie ma siły na trzecim biegu? Masz słabe niskie obroty. Jak już rozpędzisz się na tej trójce zapewne bedzie szła tak, jak powinna. Zębatka nie ma tu nic do rzeczy. Przy zębatce 13z miałbyś to samo wrażenie mułu na trzecim biegu. Dodając/ujmując zębów kołu zębatemu wydłużasz/skracasz każdy z biegów o taką samą wartość.
Wał kup używany, ale oryginalny. Nic co nowe nie będzie dobre. W główce korbowodu niech znajdzie miejsce tulejka mosiężna, nie łożysko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:32, 29 Wrz 2010 |
|
|
massivesatisfaction |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 26 Wrz 2010 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czyli raczej na bank mam poprzestawiane biegi?
Niestety nie wiem jak tam muszą być poprawnie złożone (gość przed sprzedażą złożył silnik, i nie odpalała, a że silnik był zrobiony niechlujnie to postanowiłem zrobić remont i złożyłem tak jak było ostatnio
ma ktoś shemat skrzyni |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|