Wysłany: Śro 13:00, 19 Wrz 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
To ja takie objawy miałem przy zatkanym olejem filtrem powietrza... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:18, 20 Paź 2007 |
|
|
Denis000 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 20 Paź 2007 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: opole Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi też sie tak dzieje. Myślę że to przez to że głowica miała zjechany gwint i poprzedni właściciel nagwintował na inną świece. Chyba będzie git jak kupie nową głowice |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:12, 21 Paź 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja miałem tak na poprzednim silniku, tam była wina złego ustawienia zapłonu. Ale u was to wydaje mi sie ze słaba kompresja lub słabe ssanie mieszanki, a co dalej zrobić to już wiecie Może być też tak że masz jawke na dotarciu i stąd strata mocy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:22, 22 Paź 2007 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja miałem, ty miałeś, wy mieliscie, koniec OT. Moze by tak pomóc koledze w koncu po to jest to forum nie?? A więc tak jesli robiles ty lub kto inny juz jakis remont to wystarczy wzbogacic mieszanke lub pobawic sie zaplonem. Ale jesli nie robiles ostatnio remontu to pewnie juz masz silnik zajezdzony i przydałby sie remoncik. Powodzenia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:13, 22 Paź 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolego skąd ty sie urwałeś, cały czas mu próbujemy pomoc przez objawy jakie same mieliśmy lub sie domyślamy jakie mogą być. A ty nagle koniec OT xD Widzisz tu gdzieś OT? każdy stara mu sie pomóc. Sam wiele nie wniosłeś do tematu tylko powtórzyłeś to co mówili inni. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:32, 25 Paź 2007 |
|
|
Grzech |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 24 Sie 2007 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Przysieki |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi sie tez to niestety dzieje moze olej winny albo trzeba szlifa zrobic lub wyczyscic swiece lub mieszanke ubogacic:] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:32, 25 Paź 2007 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
moim zdaniem to tlumik zawalony... mialem tak ostatnio |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:37, 25 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
całkiem możliwe. ja swój tłumik mam super wyczyszczony. wziołem takiego długiego szczikulca, i wyskrobalem ze środka troche tego syfu, potem szmata w benzyne i do środka wsadzilem i w szmate szpikulca wbilem i kręcilem w srodku i odziwo super sie wyczyścilo. przewierciłem jeszcze dwie dodatkowe dziury w tłumiku na końcu i fajnie chodzi , a zwłaszcza jak jedziesz szybko. moze komuś sie taka porada przyda. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|