| słaby :/ | |
Wysłany: Czw 17:00, 22 Mar 2007 |
|
|
szaleniec |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2007 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Śląsk |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam taki problem jak wyciągne i odpale maszyne to po jakis 20min cylinder sie robi gorący jak niepowiem co ;] i juz niechce jechac taki słaby ze kurde i jeszcze jedno jesli mam kolanko dorabiane i troszke lata kolo cylindra to czy czemus to wadzi?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:27, 22 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
osłabia to moc to kolanko latajace. kup nowe kolanko a co do grzania możesz mieć xle zapłon ustawiony lub tłok jakis dziwny który ci puchnie nie jeździ jna takim bo mozęsz zatrzeć go nawet. radzę wymienic tłok i pierścienie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:03, 22 Mar 2007 |
|
|
cinek10 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 09 Wrz 2006 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gorlice |
|
|
|
|
|
|
|
|
ustaw dobrze zapłon. [link widoczny dla zalogowanych]
tu masz to napisane. Przeczyść gaźnik to kolano radzę lepiej dokręcić bo ci się może dużo syfów dostać do cylka i wtedy silnik do roboty
Cytat: |
radzę wymienic tłok i pierścienie
|
wiesz sager ty chyba nie wiesz do końca co piszesz i chyba się nad tym nie zastanawiasz bo nie wiem jak w te 3 miechy nabiłeś tyle postów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 20:15, 22 Mar 2007 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
cinek10 napisał: |
Cytat: |
radzę wymienic tłok i pierścienie
|
wiesz seger ty chyba nie wiesz do końca co piszesz i chyba się nad tym nie zastanawiasz bo nie wiem jak w te 3 miechy nabiłeś tyle postów |
Już on najlepiej wie co pisze. Nic dla nabicia sobie postów, lecz bardzo pomaga Jakowiczom Przy swoich sprzętach. Widać, że chłop się zna.
Pełny szacunek dla "segera". |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 20:30, 22 Mar 2007 |
|
|
cinek10 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 09 Wrz 2006 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gorlice |
|
|
|
|
|
|
|
|
Flinston napisał: | cinek10 napisał: |
Cytat: |
radzę wymienic tłok i pierścienie
|
wiesz seger ty chyba nie wiesz do końca co piszesz i chyba się nad tym nie zastanawiasz bo nie wiem jak w te 3 miechy nabiłeś tyle postów |
Już on najlepiej wie co pisze. Nic dla nabicia sobie postów, lecz bardzo pomaga Jakowiczom Przy swoich sprzętach. Widać, że chłop się zna.
Pełny szacunek dla "segera". |
oki może żeczywiście się gość zna na Jawce ale tu gość który pisze ma raptem 3 posty i nie wiemy czy zna się on na rzeczy dokładnie, i jak napiszesz mu wymień tłok i pierścienie to on to zrobi nie sprawdzając najpierw czy zapłon ma dobrze ustawiony czy gaźnik jest wporzo. Jeżeli to nie poskutkuje to ok trzeba szukać przyczyny głębiej a nie odrazu wymień tłok i pierścienie
Pełny szacunek dla "segera"!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 20:51, 22 Mar 2007 |
|
|
jony |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 93 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: lubliniec |
|
|
|
|
|
|
|
|
tu moze tez być zimering do wymiany od strony zapłonu bo jak sie nagrzeje to zaczyna łapać lewe powietrze i przez to słabnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:21, 22 Mar 2007 |
|
|
cinek10 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 09 Wrz 2006 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gorlice |
|
|
|
|
|
|
|
|
jony napisał: | tu moze tez być zimering do wymiany od strony zapłonu bo jak sie nagrzeje to zaczyna łapać lewe powietrze i przez to słabnie |
równie dobrze i od strony sprzęgła. I raczej jak już to nie łapie lewe powietrze tylko uchodzi ciśnienie z kartera i nie ma na tyle mocy. Jeżeli kopci to podbiera olej czyli simmering od sprzęgła, a od zapłonu to ciężko wyczuć. Ja też miałem problem z simmeringiem od sprzęgła. Strasznie mi kopcił i nie miał mocy. Godzina roboty zmieniłem simmering i jawka całkiem inna. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 0:37, 23 Mar 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
słucahj a jedno pytanie czy jest na dotarciu?
jak sie grzeje i nie jest na dotarciu to koniecznie ustaw zapłon a jak masz troche kasy to dla pewności wymień styki i kondensator |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:22, 23 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
cinek10: weź dziecko prosze wyjdź z tad bo sie nie znasz. jezlei silnik sie często przegrzewa a regulacja zapłonu i tak nic nie da rady to znaczy ze tłok puchnie i przez to traci moc. tłok moze być dupiasty i nalezy go wymienić. a że nalezy wyregulowac zapłon napisałem to. wiec najpierw czytaj potem pisz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:25, 23 Mar 2007 |
|
|
cinek10 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 09 Wrz 2006 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gorlice |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie wiadomo czy mu spuchł może jeszcze dociera i to dlatego. Narazie on nic nie piszę i nie wiadomo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:40, 23 Mar 2007 |
|
|
szaleniec |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2007 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Śląsk |
|
|
|
|
|
|
|
|
oj mi sie zdawało ze to pierscienie ale teraz to juz niewiem najlepiej kupie nowy silnik bo ten mam juz z dobre 2 lata. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:32, 23 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
kurde ja jeździłęm na silniku który nie był remontowany przez 15 lat i jaoś jeździł. sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:01, 23 Mar 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
|
|
|
|
szaleniec: daj spokój z nowym silnikiem!!! Mój ma 26 lat i dawał radę (teraz remont, nie wiem kiedy ostatnio był robiony :P)
sprawdzaj po kolei spokojnie to, co może być przyczyną tego, ze jest słaby tak jak ci panowie nade mną radzą :P:P:P a ne świruj z nowym silnikiem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|