 | Słaby silnik |  |
Wysłany: Nie 21:32, 04 Cze 2006 |
|
|
hiszpan |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 14 Maj 2006 |
Posty: 72 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam, niedawno kupiłem sobie silnik od starszego pana. Jest on produkcji czechosłowackiej(czyli oryginał) nie był on jeżdżony, cylinder sprawdzałem-w idealnym stanie, bo leżał w oleju, a mimo wszystko jest słaby. Tłumik raczej mam odblokowany, króciec z gaźnika jest oryginalnie szeroki(tzn. nie był zblokowany), mam krótkie kolanko w tłumiku, oraz dyszę 69(ale na 70 nie był mocniejszy), ustawiałem zapłon we wszystkie strony, przerwa na przerywaczu jest ok, świece też nic nie dają, filtr powietrza mam nawet nowy. A jedyny feler to to że zębatka jest krzywa troszkę(chodzi do tyłu i do przodu na tylnim kole, ale mam luz na łańcuchu). Pomóżcie mi, doradźcie, przecież nowy silnik musi być mocny, albo przynajmniej mocniejszy od jawki od mojego kolegi który ma ją w złym stanie . Acha silnik jest już prawie dotarty bo około 1000 km przejechałem , ale różnicy w mocy nie czułem. A jeżeli chodzi o to jak słaby to powiem tyle, że pod średnią górkę jest mi trudno ruszać na jedynce. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Nie 21:49, 04 Cze 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jaką masz zebatkę zdawczą Sprawdzałeś tylko przerwę na przerywaczu ja ci radzę ustawić też wyprzedzenie zapłonu.
P.S. Skąd wykminiłeś dysze 70  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:58, 04 Cze 2006 |
|
|
hiszpan |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 14 Maj 2006 |
Posty: 72 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dyszę 70 mam ze starego silnika,a zaś robiłem wyprzedzenie, przesuwałem w lewo i prawo do oporu, jak przekręciłem w prawo ty tylko była wolniejsza ale moc sie nie zmieniała , zaś mam 13-tke była oryginalnie w silniku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:09, 04 Cze 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zobacz jaki masz kolor elektrody świecy. Powinien być rdzawo brązowy. Jak masz biały, to daj mu więcej paliwa, a jak czarny, to mniej paliwa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:12, 04 Cze 2006 |
|
|
hiszpan |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 14 Maj 2006 |
Posty: 72 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kolor jest ok, próbowałem wieeelkiej i małeeeej i przerwy na świecy, ale zero różnicy!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:14, 04 Cze 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeśli jesteś pewien, ze wszystko sooper ustawione, to jedyne co mi przychodzi do głowy to :
1. za dużo wymagasz od silnika (to tylko 50ccm )
2. silnik nie jest w tak idealnym stanie jak myślisz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:39, 04 Cze 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
albo przy wkręcaniu świecy zniszczyłeś gwint w głowicy i powietrze uchodzi--------------------------gdy wkładałeś tłok który leżał w oleju to go wyczyściłeś czy nie bo jak było na nim bardzo dużo oleju to może zamuliłeś cały układ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 9:56, 05 Cze 2006 |
|
|
hiszpan |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 14 Maj 2006 |
Posty: 72 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Sprawdze czy nie uchodzi powietrze, a na tłoku było tylko troszke oleju a wyloty i wloty były zatkane korkami, i przy wyciąganiu się nie pokruszyły, czyli żadnych resztek nie zostało. Zaś jak patrzałem przez dziurkę wylotową to na tłoku były chyba tylko 2 pierścienie, 3 nie widziałem, czy to możliwe że są 2, a jak tak czy to może być powód słabości? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:52, 05 Cze 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak są 2 pierścienie tzn. że Jawka ma oryginalny czeski tłok i wcale przez to nie ma mniej mocy  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:20, 05 Cze 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:21, 05 Cze 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:23, 05 Cze 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja mam też 3 na 50 ccm  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:43, 05 Cze 2006 |
|
|
enkil |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łysa óra |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a ja mam dwa i chodzi zajebiście, oryginały są najlepsze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a co do twojego problemu to myślę że powinieneś zdjąć głowicę i cylinder oraz tłok i wszystko dokładnie wyczyścić a potem założyć nowe pierścienie, tylko nie najtańsze, i dopiero wtedy całość złożyć, oczywiście uszczelki też daj nowe i świecę odpowiednią. dobra świeca to pół sukcesu.jak mawiał czyjś dziadek. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:38, 05 Cze 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
3 pierścieniowe to też orginały(2 pierścieniowe siedzą w starszych rocznikach) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:49, 06 Cze 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Moja Jawka z 82 r. miała 2 pierścienie ale to chyba nie był jej oryginalny tłok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|