| Ślizganie się tarcz sprzęgłowych | |
Wysłany: Wto 16:15, 24 Lip 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siemka, w moim ogarze strasznie ślizga sprzęło. Wzmocniłem je poprzez danie dodatkowych podkładek pod sprężynki by zwiększyć siłę docisku i nic. Wlałem olej do traktora, bardzo gęsty i lepki i nic. dalej jest tak samo tylko że gry sierozgrzeje to nie ślizga tak nawet ale jak zgaszę to już ciężko odpalić na kopkę bo starter ślizga. Tarcze mają ok 15 tys. km przebiegu ale sąto oryginalne czeskie. Co o tym myślicie warto coś pokombinować czy wywalić już te tarcze i kupić jakieś prywaciarskie
A i dodam że to nie wina regulacji. Bez wodzików chodzi tak samo... a jeszcze kilka dni temu działało dobrze. A i dodam że w sprzęgle na koszu mam luzy na tych kołkach co trzymają sprężynki. co o tym sądzicie ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Wto 16:17, 24 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 18:13, 24 Lip 2012 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja zaczął bym od wyeliminowania luzów i zobaczył jak się będzie zachowywać po tej operacji. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:29, 24 Lip 2012 |
|
|
korzonek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Lip 2012 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz czy tarcze metalowa miedzy zwyklymi tarczami niema zcietych zebów. Ja tak mialem i po wymianie metalowej tarczy przestalo slizgac. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:40, 24 Lip 2012 |
|
|
qwq |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Lip 2012 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak mi sprzęgło ślizgało to wymieniłem tarcze i jakoś jawa jedzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez qwq dnia Wto 20:41, 24 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:28, 24 Lip 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
route66 napisał: | ja zaczął bym od wyeliminowania luzów i zobaczył jak się będzie zachowywać po tej operacji. |
Jak niby chcesz to wyeliminować ? zaspawać? nie wiem
a zmienie tarczki. nie wiem czy z tych już coś będzie. Wlałem olej bardzo lepki i gęsty i sprzęgło ciągnie na ciepłym. a starter dalej ślizga a na zimnym to sie jechać nie da trzeba bez gazu bo ślizga jaaaaaaak..... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:00, 24 Lip 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Złoty a nie masz pokrzywionych zebów na tarczy? Miałem taki przypadek. A jak zniwelowac luzy sprubowac zaklepać koło od strony nitów. To jest aż dziwne.... Może wlej rzadszy olej.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 23:50, 24 Lip 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Był rzadki, wlałem gęstszy bo na gęstym sprzęgło zawsze bardziej ciągnie.
W sumie też mnie to zdziwiło bo nagle tak zaczęło ślizgać A to jest ogar, kupie tarczki i pojeździ żniwa są ogar musi być, to już tradycja
zęby są dobre
Edit:
Misiak a o które zęby Ci chodzi bo zauważyłem że u mnie na tej tarczy metalowej między tymi dwoma głównymi niema zębów.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ta tarcza nie ma u mnie tych zebów w środku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Śro 16:08, 25 Lip 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:01, 25 Lip 2012 |
|
|
Cthulhu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 149 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
I masz już przyczynę, ta tarcza musi mieć zęby. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:23, 25 Lip 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przyczyna rozwiązana. Założyłem tarcze z zębami i miota nim tak jak powinno. Nie ma to jak kilka zdekompletowanych 223 na części ;] 15 tyś. km na karku i latają jak nowe teraz ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|