Wysłany: Śro 21:39, 21 Cze 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
a właśnie ta strzałka znajduje się na wieku tłoka ( na górnej części) czy po boku tłoka bo u mnie strzałka jest na górze cylindra |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:52, 21 Cze 2006 |
|
|
superwojtek2 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraśnik |
|
|
|
|
|
|
|
|
strzałka jest na denku tłoka, i musi być skierowana do dołu, bo:
1 pierścienie się otwierają w okienkach i pękną i porysują cylinder
2 tłok nie jest okrągły lecz owalny i jak sie nagrzeje to puchnie i jak będzie źle założony to będą szczeliny i będzie słaba jawa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:55, 21 Cze 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
no tak ale co ja przecierz tłoka do góry nogami nie założe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:59, 21 Cze 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
pod glowica juz nie dawalem uszczelki, a tlok i cylinder ladnie wygladaja, nie sa porysowane.jedna rzecz to nie mam podkladki przy swiecy ale to nie przez to bo na innych to samo. ciagle slaba moc ;( |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:04, 21 Cze 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
może zalałeś czystej benzyny i tłok spuchł
jeśli nie to to zobacz czy kabelki w zapłonie nie mają przebicia i czy nie lata kondensator po całym silniku
jeśli nie to to radze rozpołowić(kwestja 1 całego dnia wolnego pod warunkiem że wiesz jak złożych,masz przyżądy i potrzebne części) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:14, 21 Cze 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
w celu wymiany simmeringow na wale?( nobo chyba nic innego jzu nie moze byc tylko ta posrana komprecja, nie?) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 6:03, 22 Cze 2006 |
|
|
Beda |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 25 Maj 2006 |
Posty: 124 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rybnik |
|
|
|
|
|
|
|
|
ogar2007 napisał: | może zalałeś czystej benzyny i tłok spuchł |
To nie ma raczej wpływu na spadek mocy.
Miałem kiedyś Rometa Sport (mój pierwszy moto - bak podobny do Jawki, pojedyncze siedzonko, kanciasty silnik, biegi ręczne) i byłem zielony w tych sprawach i nalałem pare litrów benzynki zielonej, ale nie wiedziałem, że leje sie też olej
Zaliłem go, ujechałem, tak ze kilometr i na prostej drodze zahamował na pisk i zgasł (chwyciło tłok).
Próbuje kopnąć, a tu nie idzie , ani na popych
Zapchałem go do kumpla i mu mówie co sie stało, podchodzimy do motorka, kopie go, a on odpala (tłok wystygł ), więc ja rura i pojechałem - po 500 metrach to samo zahamował na pisk
Więc znowu do kumpla go pcham i wtedy on zajażył i spytał o olej - a ja JAKI OLEJ
Na szczęście jego starszy miał WSK125, to od niego wlał mi troche i już smigałem jak trza
Z tego wiem, że mocy nie traci przez to, ale nikomu nie radze próbować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 9:27, 22 Cze 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
a tłok jak sie jego kupuje w sklepie to on pochodzi z rzemiosła czy z innych źródeł ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:32, 22 Cze 2006 |
|
|
superwojtek2 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraśnik |
|
|
|
|
|
|
|
|
z rzemiosła przeważnie ale jest odlewany na szybko ( bo to polskie ) i puchnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:35, 22 Cze 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ja mam patent założe w innym temacie jak ktoś chce |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:44, 22 Cze 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
najlepiej przeszlifować tłok samemu(wyrównać krawędzie itd.)
wtedy jest pewnosć że sami stworzyliśmy tłok dla siebie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:45, 22 Cze 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jezeli jezdzilem z tlokniem na odwrot zalozonym to moze teraz przez to nie byc dobrej kompresji? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:55, 22 Cze 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale koledzy ocb z tym tłokiem??? tu chodzi o to żeby tłok wkładać od strrony głowicy??? bo nie kapuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:01, 22 Cze 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
tlok z przodu ma strzalke i ona ma byc skierowana do dolu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:03, 22 Cze 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak siedzi w cylindrze to ma być strzałką do tłumika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|