| Spadek mocy !duży! | |
Wysłany: Śro 9:15, 21 Cze 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
przedstawie moj problem tak :
kiedys dalem do emchanika jawke , wszystko bylo ok szla 60km/h i moc miala bardzo dobra na zebatce z13 , a po jakims czasie cos sie stalo ze strasznie stracila moc i wystarczy leciutkie wzniesienie i ciezko na 2 rozbujac nawet czasem na prostej. ostatnio poskladalem od nowa tarcze sprzegla , dalem nowe pierscienie i uruchomilem ja i jest to samo, strasznie slaba, w 2 osoby nie ma szans. czy to kompresja-dobrze niewiem bo raczej dobrze spreza , a jaka moze byc jescze przyczyna powazna? zaplon raczej wykluczam bo niezaleznie jak ustawie to ne ma mocy jak dawniej:((
PRosze o pomoc bo niewiem coto moze byc
pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 9:35, 21 Cze 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
pierścień mógł pęknąć gaźnik zawalony ja 2 tygodnie temu też tak miałem jechałem z bratem i tak moc straciła że niewiem pod małą góreczke nie chciała wjechać na 2 biegu i tylko włącze 2-wójkę to mi już przygasa i wyjw ale przeczysciłem dysze platynki świece i nawet jej nie odpalałem bo już musiałem wracać do domu a po tygodniu przyjechałem i szła jak szalona |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:40, 21 Cze 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
mowilem ze pierscienie sa nowe a stare itak nie byly pekniete , a gaznik jest dobry bo na innej jawce zalozylem toz awaliscie szla, a u mnie moze byc jakas powazniejsza przyczyna , to nie stopniowo tylko pewnego razu stracila moc i tak ma ciagle noi neiwiem coto |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:43, 21 Cze 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
A założyłeś tłok strzałką w dół (do kolanka wydecjowego) ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:51, 21 Cze 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
wtedy bylo wsyztsko dobrze pooskladane i nic nie robilem kiedy stracila moc a ostatnio ktos u mnie byll i ja robilem cos innego i on mi scignol iz alozyl tłok to sprawdze ale to chyba ni to .. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 11:34, 21 Cze 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale zawsze lepiej sprawdzić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:17, 21 Cze 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
tlok jest tera zalozony strzalka do góry, a coto zmienia wogle? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:29, 21 Cze 2006 |
|
|
enkil |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łysa óra |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak tłok jest założony strzałką do góry to masz szczęście że w ogóle ci zapaliła jawka. W tłoku są zamki do pierścieni i jeśli jest założony odwrotnie to pierścienie mogą zaczepić o okienko dolotowe lub wylotowe i popękają a na dodatek porysują ci cylinder.
Z tego co pisałeś wnioskuję że możesz mieć pierścienie złej jakości (zużywają się zanim się dotrą), kup nowe pierścienie po 3 zł sztuka lub droższe niemieckie i załóż tłok prawidłowo. Załóż też nowe uszczelki i posmarój cieniutką warstwą silikonu czerwonego. jak nie pomoże to nie wiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 15:02, 21 Cze 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
ma byc strzalka do dolu czym predzej zmien bo zobaczysz co sie stanie jak bedziesz musial znow ladowac kase w jawke |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 15:09, 21 Cze 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Juz zmienilem teraz mam strzalka do dolu Przeczyscilem znow bak i gaznik przeczyscilem . Teraz byla lekka poprawa ale to nie to bo cieniutko jak zmienie na 2, dopiero jak sie rozpedzi to mozna jechac i podobnie jest jak wbijam 3. Mysle ze to moze byc za slaba kompresja ale mam uszczelke pod głowicą i dobrze zakrecilem sruby.Jak ogladalem wczesniej simmeringi na wale to wydawały sie w dobrym stanie wiec ich nie wymienialem(jesli nie wymysle przyczyny to sie zabiore za rozpolawianie i je wymienie)
Moga byc jescze jakies powodytego ze jest taka slaba A nawet jak chce to na kopnik pali.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 15:30, 21 Cze 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
A może tłok nadaje się do wymiany a cylinder do szlifu , to może też byc wina zimeringów. Ustaw dobrze zapłon, gaźnik i zobacz jak wtedy będzie chodzić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:32, 21 Cze 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
no mam raczej dobrze ustawione, jak rozhulam to 50 km/h wyciagnie tylko moc null |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:33, 21 Cze 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
a weż sprubuj zakładać bez uszczelki pod głowicą
ja krzywo założyłem i nawet palić nie mogłem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:15, 21 Cze 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak miałeś tłok strzałką w górę, to najprawdopodobniej tłok i pierścienie do wymiany masz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:23, 21 Cze 2006 |
|
|
tooomek |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rabka |
|
|
|
|
|
|
|
|
moja skromna rada nie nakładaj silikonu pod głowicę, załóź ją bez niczego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|