| Spadek mocy i przerywa | |
Wysłany: Pon 13:27, 18 Lip 2011 |
|
|
MrKamilles |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 18 Lip 2011 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam.
Mam taki problem z moją jawką, od czasy gdy jej zrobiłem remont silnika ( wymiana segmentu kopnika ) moja jawka jest słaba oraz przerywa, podejrzewam ze jest słaba bo mogłyt simmeringi pujśc bo nie wymieniałem, a ze przerywa to mysle ze wina cewki zapłonowej lub kondensatora, lecz to tylko takie moje gdybanie, jesli kots wie o co chodzi lub jesli to simmeringi lub cewka z kondensatorem to prosze o sęsowną odpowiedź z góry dziękuje
Zapomniał bym dodac ... podejrzewam ze simmeringi są uszkodzone poniewarz wkręce dobrą swiece zapale motocykl zara zgasnie i swieca jest caaaała zasyfiona, stąd podejrzenie ze uszkodziło simmering z lewej strony, a ze jest słaba podejrzewam równierz prawy simmering, bo wtedy mogą być przedmuchy
wiem ze to napisałem troche nie składnie, przepraszam za utrudnienia z czytaniem tekstu prosze pytac w razie jakis sytuacji |
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez MrKamilles dnia Pon 13:31, 18 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 13:57, 18 Lip 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po pierwsze, dla świętego spokoju wymień te simmeringi.
Wtedy zobacz jak jeżdzi, moja jawka też ostatnio miała zepsuty simmering, i jechałem 4 km od domu, i zepsuta, godzine siedziałem i nic. Przerwa na przerywaczu się zmieniła również, a śrubokręta nie miałem xD, świeca zaciepana, sprzęgło było zajechane jak nie wiem, linki tez prawie nie bylo xd
- a 5 dni przed tym to poszedl mi gwint w głowicy ^^
Ale jak na dzień dzisiejszy wymieniłem kondensator, przerywacz, pierścienie, całe sprzęgło, linki, i jezdzi do dzisiaj, juz 2 tygodnie bez wykręcania świecy z gwintu - święty spokój.
Wymień simmeringi, jeśli nadal będzie przerywać i będzie słaba to oczywiście świece inną - wyczyść ją po prostu szczotką drucianą, zobacz zapłon, przerwe na przerywaczu, przerwe na świecy.
I nie spodziewaj się czasami tego, że założysz simmeringi i odrazu problem zniknie, bo musisz wiedzieć, że na wale jak ci cieknął to oleju jest dużo, i to się musi dobrze przepłukać, musisz ujechać po wymianie jakieś 50 km i sprawdzaj jak tam świeca.
Mi dopiero po około 50 km pojawiła się brązowa świeca, wcześniej była zalana hipolem.
Ale tak jak mówiłem, simmeringi, koszt 10 zł za dwa, a już będziesz pewny.
A tak poza tym to jaki kolor iskry?
a właśnie, wykrec sobie świece, wsadz palec do głowicy, kopnij, i pewnie cały palec będziesz miec uwalony z oleju, ja tak miałem.
sorry za ewentualne pomylki z poprawną polszczyzną, tylko zaraz ide pojezdzic, i pisalem na szybko bo chce pomoc uzytkownikowi jawki ;] Bo wkoncu on tez by chcial pojezdzic |
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez evL dnia Pon 14:10, 18 Lip 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:10, 18 Lip 2011 |
|
|
MrKamilles |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 18 Lip 2011 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dziękuje ci za sęsowną odpowiedz wymieniłem simmeringi na nowe ( tak na marginesie 2 simmeringi 6 zł nie 10 ) jutro opisze skutki bo narazie niemam oleju do silnika, a iskre mam taką fioletową moim zdaniem to najlepsza iskra. Więc opisze skutki jutro jak bede miał olej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 22:22, 18 Lip 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No tak, iskra fioletowa, czyli dobra, u mnie akurat simmeringi kosztowały 8 zł za dwa, tylko podałem w przybliżeniu ; P
a jak sobie palec w głowice dałes i kopnales, tak jakby chciales kompresje sprawdzic, to fest uwalony palec? ; D
Tak jak mówiłem, jutro jak znowu będzie to samo, to pobaw się (poustawiaj) ten skomplikowany gażnik i zapłon.
Iskra jest niebieska, czyli ze kondensator nie wymaga wymiany, wyczyść sobie cały ten iskrownik, żeby brudu tam nie było, przeczyść styki przerywacza papierem ściernym, i tak jak mówiłem, ustaw zapłon, przerwe na przerywaczu, na świecy, gażnik... I powinna śmigać ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 10:44, 19 Lip 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale jak zapłon ustawiasz to odkręcasz śruby mocujące iskrowni ? xd Czy same platyny regulujesz i myślisz żę to zapłon ?? bo niektórzy sie znajdą co tak robią <hehe> |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:03, 19 Lip 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niee, sruby mocujące cały iskrownik, jbc to mogłeś czytając to co napisalem tak zrozumiec bo pisalem na szybko xd |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:11, 19 Lip 2011 |
|
|
MrKamilles |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 18 Lip 2011 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wymieniłem simmeringi i kondensator zapłon mam ustawiony na perfekt, kompresja jest, mimo to jawka nadal przerywa jedyną nadzieją jest wymiana cewki zapłonowej lub indukcyjnej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:43, 19 Lip 2011 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeżeli skłaniasz się do wymiany cewki W/N najpierw pożycz od kogoś przewód i fajkę. Wtedy większa pewność co jest do wymiany i koszty możliwe, że mniejsze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 13:20, 20 Lip 2011 |
|
|
MrKamilles |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 18 Lip 2011 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam !
problem z przerywaniem rozwiązany, na chwile obecną podłączyłem kable zapłony od cewki swietlnej, wiem swiateł nie będzie ale tylko na chwile, bo celem tego doswiadczenia było czy naprawde cewka zapłonowa jest zepsuta, ale pojawił sie nowy problem, mianowicie gaźnik... zanim gdzies pojade to wiadomo kranik odkręcam jesli mało paliwa jest w komorze pływakowej to paliwo widac jak sie leje do gaźnika, później po jeździe jak sie zakręci kranik to następnym razem w komorze jest paliwo i nie widac ze sie wlewa do gaźnika, lecz umnie tak nie jest paliwo cały czas sie wlewa do gaźnika zanim gdzies pojade oczywiscie nie widac jak sie wylewa i wogole bo to wiadome ale jak zakręce kranik to potem paliwa w komorze pływakowej niema !
No tak wiem ze troche nie składnie to napisałem za utrudnienia przepraszam.
Wie ktos o co w tym chodzi? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|