| Spawanie | |
Wysłany: Pon 21:15, 10 Kwi 2006 |
|
|
Espen |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 25 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rębielice Szlacheckie |
|
|
|
|
|
|
|
|
MAm pytanie:
Czy jak przyspawam stopke kierowcy (ta co sie na niej noge opiera )
To moze sie w trakcie spawania cewka spalic czy cos innego? Bo jesli tak to sobie odpuszcze i wloze srube tam....
PS.
Czy jazda na jednym kole, robienie koleczek itp bardzo szkodza jawce?
I czy jak jade dosc szybko i wrzuce niszszy bieg to moze mi sie skrzynia biegow zrabac? Bo w romecie 50-T-1 jak jechalem full gazem i przez przypadek wrzucilem jedynke to tylko jeden bieg sie ostal... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:57, 10 Kwi 2006 |
|
|
szczuku |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Mar 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bydgoszcz |
|
|
|
|
|
|
|
|
U mnie w Jawce to samo 2 razy byla spawana stopka, ale wkoncu wyminialem cale to dolne gowno na nowe od innej Jawki. Lipnie to zrobili chyba bo dosc czesto slysze, ze skarza sie na to. Ja juz spawalem pare razy i nic sie nie stalo, sciagnij fajke ze swiecy i heja jedziesz smialo Co do jazdy na kole i koleczek to wiadomo, ze szkodza wkoncu to nie az takie mlode moto z glowa mozna zawsze troche przypier***** Ja mam 2 jawki jedna jezdze i odrestaurowalem i szanuje a 2 katuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 22:24, 10 Kwi 2006 |
|
|
Espen |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 25 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rębielice Szlacheckie |
|
|
|
|
|
|
|
|
To good
Ale jak bede tak raz na jakiś czas pare kółeczek robił czy na jedno pójde to ile potrzyma silnik? rok dwa? bo nie mam tyle kasy zeby co chwila remont robic
Pozatym nie znam sie na remontach zbytnio, a najblizszy mechanik to zdziera jakich malo :[
Za samą fajke do swiecy (zwykla!) wydebil od mojej kochanej mamusi 8zł x[ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:33, 10 Kwi 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Od kilku kółeczej raz na jakiś czas nic sie silnikowi nie stanie Oczywiście zakładam, że masz dotarty silnik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 22:53, 10 Kwi 2006 |
|
|
Espen |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 25 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rębielice Szlacheckie |
|
|
|
|
|
|
|
|
na 95% dotarty bo kupiłem go od znajomego i powiedział ze wymienił tłok i te wszystkie inne częsci, i jak sie go zapytalem czy po dotarcu to powiedział ze tak.
I jeszcze jedno pytanie: czy to normalne ze tylna zebatka porusza sie minimalnie w przod i w tyl?
Aha i jeszcze jedno: Troche mi z kranika ciekla benzyna, więc postanowilem mocniej dokręcic całą srubę wraz z kanikiem no i troche za mocno pociągnałem... Całą wypustke z gwintem urwałem i jest dziura w baku Mój tato wziął do spawania ten bak (w pracy ma zawodowych spawaczy wiec i nie wybuchnie jak sie wleje do niego wody:D)
Czy jak zaspawany zostanie ten bak to nie bedzie mi sie tworzyl syf w baku? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 23:21, 10 Kwi 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak to normalne, że zębatka się rusza w przód i w tył (byle nie na boki ), oczywiście w jawce, bo z tego co wiem to w ograch zębatka jest przykrecona i nie moze się ruszać.
A jeśli chodzi o bak to nieutkowi już spawaliśmy bak, bo kiedyś pies nam wyskoczył i na jakimmś p#%$ kamieniu się przedziurawił. Tylko my zalaliśmy go na full wodą i nic się nie działa złego. Tylko po spawaniu musisz wylać wodę i zalać go od nowa benzyną. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 23:38, 10 Kwi 2006 |
|
|
Espen |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 25 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rębielice Szlacheckie |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzięki, jeszcze dwa pytanie
Jak poprawnie przymocowac ten filtr powietrze co jest pod bakiem? bo jak wyjmowalem bak to jakoś tak mi wyleciał... Tą krótka rureczką do góry, czy do dołu, po lewej czy prawej stronie?
Aha i da sie jakoś podwyższyc zawieszenie nie zmieniajac amortyzatorow? bo strasznie niskie jest |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:16, 11 Kwi 2006 |
|
|
szczuku |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Mar 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bydgoszcz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak jak masz na schemacie tak go umieszczasz pod bakiem rurka do dolu bo inaczej by ciezko powietrza dostawal do airboxu :P Co do amorow to z tylu sie nie da ich wydluzyc chyba, ze bys od WSKi 125 wsadzil to Ci podniesie lekko a z prozdu moze masz juz sprezyny wyrobione. Napisz dokladnie co masz z tym zawieszeniem to Ci pomozemy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 0:21, 11 Kwi 2006 |
|
|
Espen |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 25 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rębielice Szlacheckie |
|
|
|
|
|
|
|
|
A skąd wezmę schemat? Po prostu chciałby podwyższyć zawieszenie bo jak jechałem po polnych drogach to troche nieprzyjemny zgrzyt tarcia sie stopek o podloze byl
Ps.
Przy okazji może tu ktoś podrzucić cały schemat, z zaznaczonymi śrubkami od oleju itp
I w ogóle co ile trzeba wymieniać olej? w skrzyni biegów i w sprzęgle oddzielnie? do skrzyni jaki lac i do sprzegla jaki lac? jaki polecacie olej niedrogi (do 15zł) ale zeby nie zostawial tyle nagaru co mixol?
Jeszcze jedno :DDDDD
Co ile wymieniać ten olej i jak sprawdzić czy jest zuzyty, i ile go wlewac? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 10:29, 11 Kwi 2006 |
|
|
Sebav |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 01 Kwi 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rumia(trójmiasto) |
|
|
|
|
|
|
|
|
skrzynia i sprzegło są połączone wiec lejesz od razu do obydwuch, ale jak wlejesz zły olej do skrzyni to ci sie sprzegło bedzie ślizgać, a co do oleju do wachy to ja leje mixol i cpecjalnie nie narzekam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 18:00, 11 Kwi 2006 |
|
|
szczuku |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Mar 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bydgoszcz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja leje mixol od 4 lat juz w postaci 1:40 (na 4 litry paliwa 100 ml oleju)
Po lewej stronie silnika masz kape z taka srubka u gory ja odkrecasz potem taka mniejsza ponizej odkrecasz i lejesz do tej gornej tak dlugo az olej zacznie leciec z tej mniejszej i ja zakrecasz i po robocie (jest to tzw. kontrolka oleju ile masz wlac). Do Jawki wchodzi srednio 0,5 l oleju. Ja leje Hipol i jest super. Co do filtra powietrza to wsadzasz go pod bak tak jak na schemacie [link widoczny dla zalogowanych] i podpinasz go pod bakiem (ja guma od weka ) od jednego takiego wypustka z jednej strony baku do drugiego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:02, 11 Kwi 2006 |
|
|
Espen |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 25 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rębielice Szlacheckie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki!
Stopkę właśnie pospawał mi wujek (spawacz z zawodu)
I jak się go pytałem o cewkę to powiedział że jak bespośrednio się mase przyłoży, to prąd nie ma prawa rozchodzić sie po kablach.
Bezposrednio czyli jak spawal stopke to dal mase na stopkę.
I swiatła działają, iskra jest tylko jeździć nie moge bo baku nie mam
JEszcze kilka dni i bak bedzie, kupie se ze 4 litry wachy i hulaj dusza:DDDDDDD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:06, 11 Kwi 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobra to wszystko wyjaśnione. Zamykam, bo schodzimy na tematy nie mające nic wspólnego ze spawaniem! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|