| Sprzęgło - regulacja czy wymiana? | |
Wysłany: Pią 23:40, 23 Mar 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam, mam problem z wyregulowaniem sprzęgła. W deklu, tam gdzie wchodzi pręcik w otwór nie było kulki, więc wstawiłem. Po dokręceniu dekla, sprzęgło działało ciasno, tak jak w książce pisze, natomiast kopniak się ślizgał. Nawet po odkręceniu śruby od regulacji sprzęgła, kopka się ślizgała. Teraz wyjąłem kulkę i efekt ten sam. Po dokręceniu śruby, sprzęgło jest napręzone, natomiast kopniak się ślizga. Po lekkim odkręceniu biegi wchodzą ze zgrzytem. Macie pomysł jak rozwiązać ten problem? Z góry dzięki za odpowiedzi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 9:50, 24 Mar 2012 |
|
|
Maciej |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmmm... a może masz zjechane tarcze sprzęgłowe? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:25, 24 Mar 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może za długie popychacze sprzęgłowe masz? Bo wygląda na to, że cały układ od krótkiego popychacza do śruby regulacyjnej jest troszku za długi, naciska na talerzyk sprzęgłowy.
Pamiętam, że zawsze śrubę regulacyjną ustawiałem tak, żeby opierała się o długi popychacz, ale nie dociskała go. Po prostu żeby nie było luzu na wajsze (dobrze napisałem?), na którą zaczepiasz linkę sprzęgła. Potem wszelkie korekty dokonywałem za pomocą regulacji naciągu linki przy klamce sprzęgła.
Na nowych tarczach jakiś czas dawało radę, potem musiałem dorzucić drugą kulkę między popychacze, do dzisiaj mam spokój... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 12:39, 24 Mar 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzisiaj sprawdzę stan tarczy. Długi popychacz jest orginalny, więc wątpie żeby było w nim cos nie tak. Wiecie może jaki powinien mieć rozmiar?? I dlaczego kopka się ślizga przy mocniejszym naciągu ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:44, 24 Mar 2012 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdź również czy są zęby na przekładce pomiędzy tarczami..
Miałem tak, sprzęgło działało bdb, a kopniak się ślizgał - powód? Brak zębów na przekładce.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 12:50, 24 Mar 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pokazać te zęby na zdjęciu ? Bo nie bardzo wiem o co chodzi.
Do tego motor według mnie osiąga połowę swojej mocy. Rozkręce aparat zapłonowy, bo cewki trą o wirnik, może przez to. Zobacze też, na którym ząbku jest blaszka na iglicy. Może to być też wina zapłonu, że jest taka słaba.
Zdjąłem stare tarcze. Korki były spłaszczone, teraz zakładam nowe. Tylko jak te tarcze się wkłada, bo zapomniałem zerknąć przy ściąganiu - te wypukłości na tarczach maja być do siebie czy od siebie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jamaican dnia Sob 14:56, 24 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:25, 24 Mar 2012 |
|
|
Maciej |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Strona wklęsła do wklęsłej a pomiędzy nimi podkładka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:25, 24 Mar 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to kup tarcze majtku nie ksoztują bo jak rozebrane już bedziesz miał to po co skręcać stare. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:33, 24 Mar 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Do siebie. Od siebie powinny się nie zmieścić - łańcuch wtedy jest za wąski, a nawet jeśli się zmieści, to po naciśnięciu rączki sprzęgła rozpierdzieli się wszystko... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 21:07, 24 Mar 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
@Kondzio przeciez napisałem, że założyłem nowe...
@Maciej, już wcześniej znalazłem na necie instrukcje, ma być wypukłościami na zewnątrz
Miałem kłopot z założeniem samemu, w końcu kolega mi pomógł. Ułamały się 2 zabezpieczenia, na szczęście stary znajomy posiadał kiedyś kilka jawek i miał takie zabezpieczenia, ale na wszelki wypadek zamówiłem nowy komplet na allegro. Już wszystko złożone, uszczelkę na pokrywę zrobiłem z silikonu, więc do jutra musi podeschnąć. Jutro zaleje LUX-10 i zobaczymy co dalej wyniknie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 21:45, 24 Mar 2012 |
|
|
Maciej |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mamy nadzieje że wszystko będzie ok ;p Jak ja zmieniałem tarcze to zabezpieczenia pogubiłem ale miałem na szczęście rezerwowe ;D |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciej dnia Sob 21:49, 24 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:02, 24 Mar 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pewnie te z allegro dojdą do piątku. Jak wszystko będzie dobrze, to musze rozwiążać kolejna usterkę. Tak jak pisałem wcześniej, motor jest bardzo słaby, na 2 ledwo pod górkę podjeżdża. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:50, 24 Mar 2012 |
|
|
Maciej |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może kompresje traci? A tak po za tym jaka jest różnica odczuwalna pomiędzy lux-10- a Hipolem? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciej dnia Sob 23:06, 24 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:28, 24 Mar 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Różnicy w mocy na pewno nie odczujesz. Poczytaj na temat klasyfikacji olejów Hipol i LUX 10. Chodzi o lepkość i smarowanie. Ja dotychczas do dwusuwów lałem hipola, ale w ksiązce serwisowej jawy podają, aby lać LUX 10. Zresztą nawet na forum jest więcej zwolenników LUX10 niż HIPOLA. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:15, 25 Mar 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo zwolennicy hipola nie przechwalają się tym, po prostu leją olej... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|