| Strzela :(( | |
Wysłany: Pią 19:58, 14 Maj 2010 |
|
|
skate1gb |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2009 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Golub-Dobrzyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam wszystkich dawno mnie tu nie bylo. Mam kolejny problem z moim mustangiem poniewaz podczas odpalania na zapych ( Nie chcial odpalic z kopki ) zaczol mi straszliwie strzelac z tlumika. Sdjolem pokrywe i sprawdzilem. Ku mojemu zdziwieniu iskrownik jest przesuniety na max w lewo. Co to moze byc ?[/list] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:04, 14 Maj 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Obluzowały ci się śruby od chwytaków.
Ustaw zapłon i porządnie dokręć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:35, 14 Maj 2010 |
|
|
skate1gb |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2009 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Golub-Dobrzyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No tak ale strzela zazwyczaj jak jest zabardzo w prawo (opuzniony) a mi strzela jak mam w lewo. Czemu? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:18, 14 Maj 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli będzie za wczesny to będzie strzelał i jak będzie za późny to też będzie strzelał. Wyreguluj prawidłowo zapłon i powinno być ok. Zobacz też jak ma się świeca zapłonowa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:29, 15 Maj 2010 |
|
|
skate1gb |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2009 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Golub-Dobrzyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ok. Po 3h ustawiania zaplonu wkoncu sie udalo. Iskra piekna niebieska, za kazdym raze. Probuje na pych i pyrka ale nie ma sily zaskoczyc. co to moze byc ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skate1gb dnia Sob 12:44, 15 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:47, 15 Maj 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zwieksz poziom paliwa w komorze plywakowej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:56, 15 Maj 2010 |
|
|
skate1gb |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2009 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Golub-Dobrzyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ma ktos moze link do filmu jak idealnie ustawic zaplon? Bo kiedys ustawialem na oko ale po zimie wyszedlem z wprawy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:03, 15 Maj 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
na oko to chłop w szpitalu umarł, REGULACJA ZAPŁONU JEST W PRZYKLEJONYCH |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:13, 15 Maj 2010 |
|
|
skate1gb |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2009 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Golub-Dobrzyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie no ale niebardzo rozumiem o co chodzi z tym poruszaniem iskrownikiem. W o ile go musze przesunac zeby bylo cacy. O 1.5cm tak jak w podklejonym ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:21, 15 Maj 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak jak w podklejonych
zdejmujesz główkę ustawiasz tłok w GMP i potem cofasz o około 1,7mm, teraz luzujesz wkręty mocujące iskrownik i obracasz podstawą iskrownika tak aby przerywacz zaczynał się otwierać gdy tłok jest około 1,7mm przed GMP |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:23, 15 Maj 2010 |
|
|
skate1gb |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2009 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Golub-Dobrzyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A w GMP przerwe ustaiwam ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:57, 15 Maj 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
GMP to jest moment, w którym tłok jest najdalej wysunięty w przód czyli tam nie masz co ustawiać, musisz tak ustawić tłok, najlepiej zdejmij głowice weź na suwmiarce ustaw 1,7 mm, przyłóż do cylka i odsuń tłok na daną odległość i wtedy ustaw platynki tak aby w tym miejscu się zaczęły otwierać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawek 50 dnia Sob 17:58, 15 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:03, 15 Maj 2010 |
|
|
skate1gb |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2009 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Golub-Dobrzyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gdy ustawiam zaplon tak jak mowicie nie ma iskry . Nie mam juz na nia sily. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skate1gb dnia Nie 12:56, 23 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|