| Strzela i jest mułowata... | |
Wysłany: Sob 19:03, 19 Maj 2007 |
|
|
Luke16 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 225 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: woj. łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak jak w temacie, jawencja strzela z gaźnika i nie chce się zbierać. Najgorzej jest z trójką. Paliwo wszytko jest... Było dobrze a teraz znów takie jaja... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:49, 19 Maj 2007 |
|
|
jawkowiec:))) |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrowy:) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:27, 20 Maj 2007 |
|
|
Luke16 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 225 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: woj. łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale świeca jest ładnie okopcona... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:46, 20 Maj 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a moze mało paliwka dostaje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:54, 20 Maj 2007 |
|
|
Durex |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 20 Wrz 2006 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja tez tak miałem kilka dni temu. wymienilem swiece na inną to chodził juz dobrze.moja swieca tez była ladna.ale jak zmienilem to smigal juz dobrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:42, 20 Maj 2007 |
|
|
Luke16 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 225 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: woj. łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
świec to już z trzy wymieniłem ale na 90% jest to zapłon bo jak przekręciłem w prawo to strzela jeszcze bardziej teraz ide go przekręcić w w lewo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 14:57, 20 Maj 2007 |
|
|
Adamo |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2007 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Słupsk |
|
|
|
|
|
|
|
|
W jawce iskrownik jest tak zrobiony że zaczynasz ustawiać tak(sposób na tzw. chłopski rozum:
Przekrecasz iskrownik na maxa w lewo aż do oporu i cofasz w prawo 1-1,5cm jeśli krzywkę masz ustawioną tak jak trzeba i nie masz wyrobionego kołnierza wirnika (jak jest wyrobiony lub pęknięty to może się zam zapłon przestawiać ) to powinna chodzić w miarę dobrze, jak by się grzała zbyt mocno czy była troszkę słaba to można obrócić jeszcze z 0,5cm w prawo.Oczywiście sposób nie jest zbyt dokładny, ale w 99% skuteczny np. gdy się ci w trasie poluzuje iskrownik a nie masz czym sprawdzic dokladnie wyprzedzenia zapłonu.Ja w swojej jawce zawsze ustawiałem na oko (ew. przerwę szczelinomierzem) i pali od 1 strzała nawet jak jest zimna albo długo stała. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 21:46, 20 Maj 2007 |
|
|
Luke16 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 225 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: woj. łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Adamo wielkie dzięki. Ustawiłem tak jak napisałeś i jest super!!! A propos zapłonu i przerwy na przerywaczu nie ustawiałem już z 3 lata... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:37, 20 Maj 2007 |
|
|
Adamo |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2007 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Słupsk |
|
|
|
|
|
|
|
|
Proszę Cię bardzo, w końcu lata praktyki przy "motórach" Silnik jawki znam jak własną chałupę, także polecam się na przyszłość.
pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:18, 21 Maj 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hej adamo cały iskrownik w lewo przekręcić tak? bo u mnie coś ciężko idzie będę musiał chyba ścianki spiłować ale dokładnie nie wiem co sugerujecie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:49, 21 Maj 2007 |
|
|
Adamo |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2007 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Słupsk |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dokładnie, może mas z za ciasno spasowany lub ma na dole jakieś zadziory, iskrownik powinno się dać przekręcić całkiem w lewo , aż jedna z cewek oprze się swoim karkasem (swoją obudową) o krawędź karteru dalej się nie da przesunąć później tak jak pisałem 1-1,5cm cofnąć w prawo, potem ew. dokładnie doregulować przesuwając o parę mm w prawo czy w lewo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:51, 21 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mogę ten sposób regulacji zapłonu dodać do tematu o regulacji zapłonu w dziale "Problemy rozwiązane" (oczywiście zaznaczę, że jestes autorem) ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:37, 21 Maj 2007 |
|
|
Adamo |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2007 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Słupsk |
|
|
|
|
|
|
|
|
Umieszczaj co zechcesz, jak sie komuś przyda to super |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:41, 21 Maj 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi się najprawdopodobniej przyda bo nigdy nie ustawiałem zapłonu w swojej jawce nawet po remoncie silnika,ale jeździ jak trzeba |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|