Wysłany: Pon 12:52, 16 Lip 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Fakt mam zjechaną ale to stuka jak dopiero jestem na biegu. Na luzie nic się nie dzieje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 12:58, 16 Lip 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Bo na luzie to koło zębate się nie kręci... Zdejmij tamten dekiel i najlepiej wymień zębatkę i łańcuch, bo zębaka może być zjechana i łańcuch wyciągnięty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:04, 16 Lip 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Już nawet odpalałem bez oleju i oglądałem jak się zachowują tarcze sprzęgła i chodzą poprawnie łańcuszek zdawczy jet w porządku. Dopiero jak zapnę 1 i puszczę sprzęgło to zaczyna cicho stukać. Dopiero jak silnik ma obciążenie to zaczyna głośniej stukać  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:40, 16 Lip 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No to zębatka!!! Wymień ją i łańcuch najlepiej a potem jeśli dalej będzie problem to wtedy się pomyśli. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:52, 16 Lip 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale mówisz o zębatce zdawczej i łańcuszku napędowym czy mówisz o zębatce i łańcuszku na wale co napędza sprzęgło? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:14, 16 Lip 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zdawczej i łancuchu napędowym tylnego koła.. przecież ciągle mówię o zdawczej, nie musisz rozpoławiać silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:39, 16 Lip 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hehehe myślę że uda sie przeprowadzić naprawę bez rozdłubywania słyszałem jeszcze o przypadku podobnym jak mój tylko ze połamało tryby gdzieś tam przy koszu sprzęgłowym i tego się boję najbardziej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:11, 16 Lip 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak wszystkie biegi są i ładnie wchodza to raczej nie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:07, 17 Lip 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mam jeszcze jedno pytanie czy jeśli musiałbym rozpoławiać silnik czy konieczne jest rozbieranie zapłonu czy wystarczy zciągnąć tylko sprzęgło itd? Bo nie wiem czy silnik musi być kompletnie rozbebeszony?
No bo wszystkie tryby tam w silniku to są biegi i nic innego...
Mam wszystkie biegi ale coś stuka!
Dostajesz ostrżeżenie za nieużywanie opcji EDYTUJ / gniewny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:17, 17 Lip 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
w sumie nie musisz sciągac magneta i zapłonu, musisz tylko zębatke z wału i sprzegło ;] A co do tego stukanie to nie pamiętacie co mial wojtas. Ulamal sie mu jeden ząb z wałka zdawczego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:39, 17 Lip 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No mam nadzieje że to nie będzie aż tak poważny zabieg. mam nadzieję że będzie tak jak pisał necroorcen. Ale mam szczęście bo kupiłem sobie silnik na części i myślę ze z niego troszkę flaczków wyciągnę
A mam jeszcze jedno pytanie:
Czy w środku te tryby po rozpołowieniu silnika mogą jakoś wypaść czy coś... I czy trudno jest złożyć taki silnik z powrotem? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:16, 17 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |

|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A jeżeli to łańcuszek sprzęgłowy ? Też tak może być mi stukał jak poje*** a teraz silnik na ladzie i składam z nowym  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:00, 19 Lip 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No. Już rozebrałem silnik i sie okazało, że jeden wałek miał wyłamanego jednego zęba. Wymieniłem go tylko teraz poskładać rupiecia i jazda.
To raczej nie łańcuszek sprzęgłowy bo tak jak napisałem wcześniej oglądałem jak sie zachowuje sprzęgło bez dekla i było wszystko lux |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|