 | Stukanie w silniku :( |  |
Wysłany: Pią 15:21, 06 Lip 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Chcę opisac swój problem. Jechałem sobie dość powoli na jedynce gdy nagle spadł mi łańcuch. Oczywiście zatrzymało mi gwałtownie silnik. Po założeniu łańcuszka i odpaleniu było wszstko ok. Gdy zapiąłem jedynkę, przy ruszaniu i w czasie jazdy coś mi stuka w silniku. Niestety nie próbowałem się rozpędzać i zapinać dwójki bo się bałem o silnik. Stukanie pojewia sie w momencie gdy zaczynam ruszac i puszczać sprzęgło. Czy ktoś z Was miał taki problem? Proszę o odpowiedz co mogło paść a może nie (mam nadzieje) Na wszystkie pytania odpowiem
Z GÓRY DZIĘKUJĘ edek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pią 15:43, 06 Lip 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może zębatka zdawcza jest luźna ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:56, 06 Lip 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Myślę że nie jest luźna bo nawet jakby była to stukało by jakby sie koło na luzie kreciło.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:14, 06 Lip 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ale gdzie dokładnie stuka?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:24, 06 Lip 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a moze masz za luzno łańcuch i wali o karter |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:32, 06 Lip 2007 |
|
|
MarQ$ |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Kwi 2007 |
Posty: 36 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: OSW |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
hymm jak mowisz ze w momecie kiedy puszczasz sprzeglo to zobacz czy masz dobrze przykrece wszystko od sprzegla. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:12, 07 Lip 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie stuka o krater bo sprawdzałem. A stuka coś tak jakby w trybach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:40, 07 Lip 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To najprawdopodobniej wykruszył ci się kawałek zęba z którejś zębatki i teraz stuka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:02, 08 Lip 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:25, 09 Lip 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mam jeszcze jedno pytanko. Czy można dostać się do wnętrza silnika zcągając tylko delkiel od przęgła i samo sprzęgło? Czy trzeba zciągać Całą prądnice wraz z magnetem? Bo gdyby Faktycznie ułamał sie tryb w silniku to musze w nim podłubać. Na szczęście mam drugiego kompletnego dawcę organów (silniczek z oryginalnej jawki ) Dzięki za odpowiedzi i czekam dalej na rady
Dzięuję! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:18, 15 Lip 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mój temat chyba umarł |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:48, 15 Lip 2007 |
|
|
gieta7 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 01 Lut 2007 |
Posty: 28 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gołków!! |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
aby dostać się do skrzyni musisz rozkręcić cały silnik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 1:16, 16 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |

|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cały silnik trzeba rozkręcić inaczej mówiąc rozpołowić. A jak masz dawce częsci to ok nie bedziesz musiał majątku pakować w silnik w razie co  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 9:53, 16 Lip 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A czy mógłbym prosić o instrukcję jak go rozebrać? Bo nie wiem czy przy rozpoławianiu jest konieczne rozbieranie wszystkich cewek. Jak na razie to mam rozebrane tylko sprzęgło i nie wiem jak dostać się do środka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:47, 16 Lip 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Najpierw zobacz stan wałka sprzęgłowego i zębatki zdawczej, bo mi też łańcuch spadał i stukało. Okazało się, że miałem zjechaną zębatkę zdawczą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|