 | Sucha świeczka - ogar 200 |  |
Wysłany: Wto 10:51, 19 Cze 2012 |
|
|
OstatniYeti |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Lut 2011 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wadowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam, ostatnimi czasy mam problem z ogarem. Mianowicie : Odkręcam paliwo, zapłon, pcham (kopnik źle złożony:D), bez skutku. Czasem chwyci, ale żadko. Dziwi mnie jednak to, że gdy popcham go z 50 metrów, wykręcam świecę a na niej ani śladu mieszanki. Jestem w kropce. Gaźnik ostatnio gotowałem, dysze również, ogólnie to powinno grać, ale niestety tak nie jest. W czym tkwi problem? Wczoraj poskładałem silnik, wkładam do ramy, pcham, chwycił, zgasł i to byłoby na tyle. Potem już nawet nie chciał złapać. Jeśli ktoś wie, domyśla się co to może być, proszę o odpowiedź Z góry dziękuję i pozdrawiam:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Wto 14:13, 19 Cze 2012 |
|
|
evL |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Upewnij się czy wgl gaźnik dostaje paliwo.
Zdejmij wężyk paliwa i zobacz czy leci paliwo, jak leci to zakładaj go spowrotem, odkręcaj dekielik, nie zdejmuj go jeszcze, tylko odkrec kranik, za 15 sekund zakrec i podnies pokrywke, jak jest paliwa tyle, że mniej więcej po zanurzeniu tego pływaka palcem paliwko jest jakoś między kołnierzykiem tego pływaka to jest ok. Jeśli wszystko ok to jedynie pozostaje zatkany gaźnik albo dysze. Wyczysc dysze trawką taką cienką, chodzi o tą dziurkę z góry, jak trawka przeszła tak, że widac ją w tym przelocie bocznym to jest ok..
Jak wygląda cylinder? Tłok ma luz w cylindrze? Sprawdź to za pomocą śrubokręta, odkręcasz świece i zapierasz śrubokręt o tłok i krawędź gwintu głowicy i próbujesz ciągnąc na boki i góra dół, jak ma luz to też może byc to, ale to sporadyczny przypadek, musiałby byc bardzo zajechany już..
Myślę że w jakiś sposób pomogłem, pozdro ;D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 14:39, 19 Cze 2012 |
|
|
Joker |
Moderator |

|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Najprostsze metody powinny być najskuteczniejsze, więc po prostu nalej paliwa bezpośrednio do cylindra, jeżeli zatrybi, to wiesz, że coś gdzieś z dostawą paliwa nie tego  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 15:27, 19 Cze 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |

|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No to że z dostawą paliwa jest coś nie tego to chyba jasne nie trzeba nic kombinować z podlewaniem w końcu jak pcha 50m i świeca sucha to raczej go nie zalewa
ostatniYeti sprawdź jak ci radził ktoś wyżej czy paliwo dochodzi do gaźnika
Człowieku, czy Ty w ogóle wiesz o co chodzi w moim poście? Przecież dojście paliwa z baku do cylindra to bajecznie prosta sprawa. Ja po prostu napisałem co uważam zrobić za słuszne jako pierwsze. Przecież założę się, że doskonale ogarniasz schemat budowy cepa czyli.: Bak>kranik>przewód paliwowy>gaźnik (który przecież po naciśnięciu pompki powinien się przelać przez uszczelkę i reszta wycieka okapnikiem)>króciec>cylinder.
Może być przecież kilka przyczyn:
a)w ogóle nie ciągnie paliwa z baku, nie dochodzi do kranika czyli zaje*any bak
b)kranik- magia może uszczelka zatkana albo coś
c)przewód?- wątpię, że przewód jest usyfiony, ale zawsze można przedmuchać, chyba że jest z filtrem to z nim coś nie halo
d)gaźnik- chyba każdy widzi, że jeżeli się przelewa paliwo to jawa musi zapalić, chyba że dysze zatkane czy coś
e)króciec- sam nie wiem jak może być zatkany
f) cylinder-czyli to o co chodziło w moim poście, nalać i sprawdzić czy wszystko cyka.
Nie żebym nadużywał władzy,ale ja tu jestem od tego żeby pilnować porządku, i nauczać jak 'starszy' brat Pozdro/Joker |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 15:53, 19 Cze 2012 |
|
|
OstatniYeti |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Lut 2011 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wadowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
evL - cylinder oceniam na stan bdb mimo, że ma 27 lat:) Luzów brak, paliwo leci, pływak ustawiony dobrze, iglica na środkowym rowku, dysze nowe, specjalnie pojechałem do sklepu dziś i nic to niestety nie dało. Dziwne, że jak zrobię mu zastrzyk do cylindra, zapali i jak wejdzie na duże obroty to jedzie, zdejmę rękę z manetki, zgaśnie. Podejrzane mi się wydaje to, że uszczelka pod króćcem ssącym jest cała mokra, po dłuższym pchaniu cylinder robi się mokry, zapewne stamtąd ucieka mi mieszanka bo ten "lejek" pod gaźnikiem jest dobrze ustawiony. Możliwe, że łapie lewe powietrze i nie chce zapalić? evL - dzięki za bardzo dokładne i łopatologiczne wyjaśnienie w jaki sposób ustawiać gaźnik:) Bo z tych tutorialów nic nie wiem:) Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, idę dokręcić króciec i zmienić uszczelkę Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 16:41, 20 Cze 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |

|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeśli gość pisze że próbuje odpalać na pych i po kilku metrach świeca jest sucha no to chyba raczej oczywiste że ma problem z paliwem konkretnie z jego dostawą nie rozumiem co ty chcesz jeszcze udowadniać ? Trzeba skupić się na konkretach a nie szukać mleka w garnku jak już jest dawno wylane
Joker napisał: | Nie żebym nadużywał władzy |
Sam to napisałeś Straszy brat żeby mógł czegoś nauczyć sam musi coś umieć ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Stachu.G dnia Śro 16:42, 20 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 16:43, 20 Cze 2012 |
|
|
OstatniYeti |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Lut 2011 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wadowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam, teraz moto działa jak natura chciała, co prawda nie osiąga maksymalnej mocy, ale to kwestia drobnych regulacji zapłonu, zaopatrzyłem się w miernik, który mi w tym pomoże Co do problemu, ciągnął powietrze pod króćcem, raz, że igła miała gwint kiepski, dwa, uszczelka nadawała się jedynie do pieca. Co do problemu z suchą świeczką - problem tkwił w przyblokowanej iglicy, zrobiłem jak należy i gada:) Dziękuję Wszystkim, szczególnie Tobie Stachu, za wyczerpującą odpowiedź Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 17:21, 20 Cze 2012 |
|
|
Joker |
Moderator |

|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Stachu.G napisał: | Jeśli gość pisze że próbuje odpalać na pych i po kilku metrach świeca jest sucha no to chyba raczej oczywiste że ma problem z paliwem konkretnie z jego dostawą nie rozumiem co ty chcesz jeszcze udowadniać ? Trzeba skupić się na konkretach a nie szukać mleka w garnku jak już jest dawno wylane
Joker napisał: | Nie żebym nadużywał władzy |
Sam to napisałeś Straszy brat żeby mógł czegoś nauczyć sam musi coś umieć ) |
fajnie, że nic nie umiem
chociaż może komuś przyda się to co napisałem. nie spinaj się tak ;D
Nie wygarniajcie sobie. Bo to nie przystoi moderatorowi i kandydatowi ma moderatora. Naprawdę. Irzyk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|