 | |  |
Wysłany: Wto 1:33, 03 Kwi 2007 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeśli wstawia się nowa świecę "prosto z pudełka" to przy pierwszym użyciu - tj.jak odpalamy na niej moto pierwszy raz - silnik powinien chodzić bez wyłączania przez dłuższy czas.Mam na myśli trasę taką ok.10km. W ten sposób dokonuje się "wyżarzania" nowej świecy. Jeśli silnik będzie dzialał tylko przez krótką chwilę, to może się zdarzyć że nie da się go ponownie uruchomić lub po uruchomieniu zgaśnie - nagła zmiana temperatury może spowodować pęknięcie ceramicznego izolatorka, tego wokół centralnej elektrody. Takiego "testu" ma prawo nie przetrwać nawet najlepsza świeca, nieważne czy Bosch, NGK, Nippondenso czy cokolwiek innego. Mówiąc krótko: jak już odpalasz silnik na nowej świecy - to trochę na niej pośmigaj bez wyłączania maszyny, opłaci się. W innym razie możesz nie wyrobić z kasą na nowe świece. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Wto 16:34, 03 Kwi 2007 |
|
|
cibor2522 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 19 Mar 2007 |
Posty: 72 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Swarzędz |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A może to być naprzykład wina kondesatora lub kabla i fajki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:10, 03 Kwi 2007 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jawaki są dziwne jak im cos odwali to nie ma siły zeby tego zrobic kup swiece ngk nalepiej setke miałem tak na iskrach powinno byc ok pozdrawiam!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:41, 03 Kwi 2007 |
|
|
zezowatylucznik |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 21 Lut 2007 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Targowiska |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
moim zdaniem może być to że po lekkim nawet nagrzaniu zmienia się przerwa na świecy między elektrodami co oznacza że świeca jest o kant tyłka rozbić (znaczy się wadliwa). Ja tak właśnie miałem więc może ten sam problem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 19:30, 03 Kwi 2007 |
|
|
arcik93 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 16 Mar 2007 |
Posty: 85 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: braniewo rox ;) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
co mozna w gaźniku jawki reglulować ??!! sam nie wiem , bo jak miałem inny silnik to tam normalnie jak w komarach była śrubka którą sie regulowało obroty oraz druga od powietrza chyba , a jawka jest taka popie***lona ze czasami nie wiem o co chodzi 0.o powie mi ktoś jak go wyregulować (wiem ze można to robić przestawiając iglice i w komorze pływakowej tą blaszke )
ale po co mi regulować jeżeli moja jawka jak ciepła moge ją odpalać ręką i to na połowe kopki !! jak zimna to , to samo , pompuje paliwo odpalam , pochodzi 1 min i gotowa do jazdy ,
i mam jedem mankament , co moze być jeżeli , na 1 rwie koło , na 2 ma dobre przyspieszenie (rozpedzam sie do 40 km/h czasami) i tu najgorsze na 3 jakwa traci moc!!! wogole nie ciągnie a na dodatek zwalnia , jak jade po ulicy na 3 to jak rozpedze sie do 35 na 2 i włącze 3 to czasami pojade 40km/.h ale to bardzo rzadko sie zdarz
co to moze być ??, silnik po wymianie wszystkich potrzebnych części (tłok cylinder głowica , łożyska zimeringi zębatka i różne rzeczy do sprzęgła itp.
właśnie , zapomniałem dodać , na początku przejechałem po remoncie silnika( a wcześniej ten silnik był odpalany jakieś 10 lat temu) 1km i mi zatarł cylinder tłok i pierścienie i w cylindrze była taka szeroka rysa która szła przeż całą długość cylindra a była głęboka gdzieś na 0,02mm jak byłem w szkole to tata mi to poskładał z nowym tłokiem ui pierścieniami( 3) a ten wcześniejszy tłok był uszczerbiony na końcu i miał takie same rysy jak cylek
teraz właśnie jeżdze na tym starym cylku i na 1 działa na 2 dfziała a na 3 normalnie dupa -,- juz mnie to powoli zaczyna irytować , sprzedam to co mam i chyba kupuje simka . nie mam siły do firmy JAWA .
ps. jeżeli ktoś pomoze to zostane z wami i bede jeździł jawką . wiem ze to pewnie cylinder ale nowy jest za drogi a nie wiem ile kosztuje szlif
jeżeli napisałem moje opowiadanko w złym miejscu to sorki , jak moderator chce albo admin to niech to wykasuje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 20:56, 03 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:53, 03 Kwi 2007 |
|
|
cibor2522 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 19 Mar 2007 |
Posty: 72 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Swarzędz |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
świeca jest o kant tyłka rozbić (znaczy się wadliwa) a ja miałek kilka swiec i zawsze robiło mi sie to samo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|