| ten niedobry olej :P | |
Wysłany: Nie 22:49, 12 Lis 2006 |
|
|
bartas12345 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2006 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Gliwice |
|
|
|
|
|
|
|
|
zrobilem juz calego ogara!! miało juz dzialac. lejee hipol a tu nagle przecieki z lewego boku. wkurzylem sie bo wszystko bylo dobrze skrecone wiec nie wiedzialem o co chodzi. to wziąłem farbe i zacząłem malowac dookoła tego. zrobilem dobrze czy nie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:00, 12 Lis 2006 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
trudno powiedziec :P a dobrze uszczelniłeś ?? ale z ta farba to przesada zdeczka bo ci długo nie wytrzymie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:13, 12 Lis 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
zdejmij dekielek,kup nową uszczelke,daj z hermetykiem albo silikonem wysokotemperaturowym i nie możę nic cieknąć
a z tą farbą to raczej zły pomysł |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:18, 13 Lis 2006 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jeżeli zaraz po nalaniu olej zaczoł się "lać" to znaczy ze cos jest na 100% nie tak. Moze masz dekel lub karter odszczypany, lub zapomiałeś dac uszczelki. Sprawdź to. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:44, 14 Lis 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
źle uszczelniłeś silnik, i zamiast farby polecam silikon wysokotemperaturowy!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:02, 14 Lis 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
faraba to zly pomysl sylikon wysoko temp najle[piej lub hermetyk albo jakis inny uszczelniacz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 18:58, 14 Lis 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
ten wasz lilikon se mozna w dube wsadzic.ale pod pokrywe moze byc.lepiej dac farbe na uszczelke jak niebędziesz rozkrecał przez następne 10lat ale lepiej daj silikon baz zadnych uszczelek i bedzie git. a tak szczeze do tych któzy napisali te posty wyzej skąd macie pewnosc ze farba to złe roziwazanie jak pewnie nigdy sie z takim czys nie spotkaliscie??radze najpierw sie zastanowic zanim cos napiszecie bo potem mozecie tego załowac. to jest tak jabyscie opisywali motor którego niegdy nie widzieliscie i nie jezdzliscie na nim a mówicie ze jest kiepski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:29, 14 Lis 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jaka dokladnie to jest farba, bo rodzai farb jest mnostwo np. plakatowa, akryl, ftalowa, gwasz, olejna itp. ja mowie ze farba to kiepski pomsyl bo z tego co sie orientuje to farby sluza do malowania a nie do usczelnienia silnikow :P
A SILIKON WIEM NA 100% ZE JEST DOBRY I PO ZLOZENIU SILNIKA NIC NIE CIEKNIE A JAK CHCE SIE ROZLOZYC TO WSZYSTKO JEST ZE SOBA SKLEJONE SILIKONEM |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:37, 14 Lis 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
popieram suamerka
po co bawić sie w jakieś wynalazki jak jest na to o wiele wygodneijszy sposób i pewny na 100% jak sie dobrze złoży |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:46, 15 Lis 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dałeś uszczelkę pod tą klape od strony oleju Dla pewności przysmaruj jeszcze silikonem wysokotemperaturowym.
Dokręciłeś śrubę od spuszczania oleju |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 2:31, 16 Lis 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
ponawiam pytanie bo nie dostalem odpowiedzi!!!
a jaka dokladnie to jest farba, bo rodzai farb jest mnostwo np. plakatowa, akryl, ftalowa, gwasz, olejna itp. a jakiej farby używa się do uszczelniania silnika?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 11:13, 16 Lis 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
oczywiscie ze olejnaon jest jak klej i mocno i porządnie skleja ja robiłem juz nie raz na niej i fit raz nawet robiłem tak na odwal sie i nic nie cieknie a niekiedy jak sie ma powyszczerbiane kartery ob rozpoławiania i da sie tam silnikou i sie dobrze nie wytrze to przy czyszczeniu silnika mozna go niechcacy szmatka wyciągnąc . dobra koniec tematu z farbą bo stale jestesmy w tym samym punkcie co bylismy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|