| Teraz tylko na 3 przerywa..... NIE MAM SIŁY!!!!! | |
Wysłany: Sob 18:59, 12 Kwi 2008 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Otóz moja jawka po odpaleniu jechała normalnie cisłem jej ile wlezie i po jakis 200m przerywała i gasla.... Nie wiem czemu na biegu jałowym po odpaleniu wogule sie nie wkreca na obroty. Wujek mówił ze iskra przerywa. Wiec kupilem nowe platynki kondensator. Było to samo zaczolem dalej dłubac przy zapłonie cewka zaplonowa w iskrowniku wymieniona tak jak i cewka parówka pociągnołem nowe kable i lipa dalej to samo. Wiec zabrałem sie za gaźnik wyszysciłem to samo zaczolem regulowac to samo. Po wymianie korpusu pływaka plaszki od regulacji oraz po przeregulowaniu gaźnika zaczeła palic normalnie ale po kilku km znowu to samo. Po dmuchnieciu do baku i zalaniu tak ze az sie ciurkiem benzyna leje z gaźnika odpala i jedzie normalnie tylko jest strasznie slaba bo wycisnieciu maksa z górki jedzie 55 na prostej nie całe 40. Po przejechaniu 5 km zrobiła sie taka słaba ze ledwo na dwójce ciągnie na prostej. Co jej moze byc pomózcie bo juz nie mam siły...
Panowie dzisiał zabrałem sie za robote i zrobiłem bak z butelki po muszyniance mozecie sie smiac ale nie miałem z czego..... Po odpalniu zaczeło sie lac z gaźnika ale moto chodzi ok. Wymieniłem gaźnik i zaczołem jeździc. Przebiłem kolo. Jak wróciłem domu to tak sie dymiło z cylka jak jak bym z tłumnika przy odpalonym motorze. Zmieniłem koło. Pojechałem dalej. Jeździlem było ok. Zrobiłem postój i potem jazda rozpedzam sie jest podgóre no to na 3 i cały gaz i nagle znowu zaczyna przerywac. co jej moze byc juz nie moge poprostu |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiak162 dnia Pią 18:09, 25 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 19:34, 12 Kwi 2008 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zmień świece - Bosch albo NGK |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:08, 12 Kwi 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ustaw zapłon, to wygląda mi właśnie na złą przerwę na przerywaczu... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:32, 12 Kwi 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
ustaw zapłon jak jest napisane na forum albo na stronie
sprawdz jaki masz nalot na swiecy,powiemy co robic dalej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 8:07, 13 Kwi 2008 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
no wiec swieca jest NGK ale to nie jest to przerywanie przez cały czas przerwe regulowałem i zaplon tez. Nalot raz był rózowy ostanio był szary nalot taki jasny. ale dolałem oleju i juz mu lepiej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:19, 13 Kwi 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Za dużo powietrza w mieszance, jeśli świeca miała szaro-białawy nalot. Podnieś iglicę! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:25, 13 Kwi 2008 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
kolego iglice własnie podnioslem i buca to dało. Juz mnie motyl strzela. Ja juz mozna powiedziec ze robiłem wszystko co mogłem zrobic... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:52, 13 Kwi 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wyczyść dokładnie bak i kranik (ropa, potłuczone szkło, trzęsiesz i tak po kilka razy zmieniając ropę i szkło) bo wygląda na to, że paliwo wolno zlatuje skoro po dmuchnięciu w bak jest lepiej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:58, 14 Kwi 2008 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
gniweny własnie wymieniłem bak na ogarowski..... na jawoski to nie było reguły ale dzieki za rade zamontuje butelke dla testu zobacze co sie wtedy stanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:57, 14 Kwi 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może pękł Ci pierścień - znajomy miał podobnie, wlókł się niemiłosiernie po wyjęciu cylka okazało się że z 3 pierścieni 2 są popękane i niektórych części nie ma |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:46, 15 Kwi 2008 |
|
|
arcik93 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2007 |
Posty: 85 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: braniewo rox ;) |
|
|
|
|
|
|
|
|
wyrwało Ci zamek z tłoka zapewne, miałem tak samo w simsonie i w jawce albo poprostu masz nieszczelny cylinder i głowice i kompresji nie ma. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:12, 15 Kwi 2008 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
to ze popękły pierscienie to uwierze.... ale jak narazie składam sobie drugi silnik Tak ze jutro chyba przekładka bedzie bo mi nie duzo zostało |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:44, 15 Kwi 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to ciekawe bo ja miałem tłok 2p i pękniety pierścień
na trujce tylko muliła |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:23, 16 Kwi 2008 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
to mi na kazdym biegu. ale tak sobie mysle czemu by pekła. po wymianie tłoka sworznia i pierscieni juz zrobiłem jakis 400 do 500km |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:06, 16 Kwi 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja to już po wymianie od razu odczułem kolosalny przyrost mocy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|