 | tłok o coś wali. |  |
Wysłany: Śro 21:47, 25 Sty 2012 |
|
|
kamazynek3 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2011 |
Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam.
Złożyłem dziś jawkę(wał..itp,)wkońcu i cylinder,głowica skręciłem wszystko, i chce przekręcić wałem dochodzi tłok do samego końca i o coś wadzi,lekko przekręce wałem(minie ten punkt wadzenia)i idzie do dołu i tak w kółko.
Co to może być ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Śro 22:17, 25 Sty 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
o cos w cylindrze chaczy lub o cos w głowycy moze o swiece |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:22, 25 Sty 2012 |
|
|
tom cio |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Taaaa w cylindrze.. A co może wadzić? Może pierścień o wydechowy? Najprawdopodobniej jest to pukanie tloka o głowicę. Dałeś podkładkę tam? Jeśli tak to daj grubszą i powiedz czy coś dało. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:22, 25 Sty 2012 |
|
|
kamazynek3 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2011 |
Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
lukasz9, to nie o świece , bo wez ściecy tak samo jest.
tom cio,"Może pierścień o wydechowy?" niee. Czyli dać jeszcze jedną uszczelke?.Jeszcze jedno, skręciłem głowicę i cylek i słychać źe jest nieszczelność, danie drugiej uszczelki zlikwiduje to? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamazynek3 dnia Śro 22:32, 25 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:30, 25 Sty 2012 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Bije tłok o głowicę. Jak chcesz to sprawdzić weź nałóż cienką warstwę plasteliny na komorę spalania i kopnij tak z wyczuciem a ujrzysz piękne odbicie denka tłoka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:34, 25 Sty 2012 |
|
|
kamazynek3 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2011 |
Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mlody1432, ale czemu? prześniej było dobrze,dopiero po wymianie wału cylindra i głowicy tak jest. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:36, 25 Sty 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Urok współczesnych części. Daj uszczelkę pod głowicę, albo dotnij grubszą pod cylinder, tak grubą, żeby nie uderzało. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:43, 25 Sty 2012 |
|
|
kamazynek3 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2011 |
Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Irzyk, Z bloku technicznego może być ?? jak nie to mam jeszcze jedną starą uszczelke wystraczy ona ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:46, 25 Sty 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Blok techniczny jest cieniutki. To już lepiej spróbuj starą dorzucić, o ile nie jest uszkodzona. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:52, 25 Sty 2012 |
|
|
kamazynek3 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2011 |
Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Spróbuje z tą starą , bo tłok dotyka głowicy, nie uderza tak mocno że wałem nie idzie przekręcić.Jak z tą starą uszczelką nie wyjdzie to spróbuję z tej kartki heheh może się uda.
Dzięki chłopaki za odpowiedzi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamazynek3 dnia Śro 22:53, 25 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 22:55, 25 Sty 2012 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak jak Irzyk to ujął "Urok współczesnych części."
Być może tłok jest za wysoki, korbowód za długi lub źle wykonany cylinder i takie cuda się dzieją.
Ja mogę Ci poradzić (jeżeli będziesz dorabiał uszczelki pod cylinder) użycie pudełka po bombonierce lub takich tekturek co w rajstopach są, wyciąć według wzoru i obciapać smarem. Jak równo przyciśniesz i zostawisz do wyschnięcia to będzie ładna gruba uszczelka, która będzie się bardzo dobrze sprawować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 23:01, 25 Sty 2012 |
|
|
kamazynek3 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2011 |
Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mlody1432, czyli jak tam zrobie z tą tekrurą , to też już nie będzie przedmuchów? bo jak teraz kręce wałem i dochodzi do głowicy to słychać jak ucieka sprężanie między cylindrem a głowicą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:07, 25 Sty 2012 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A co będzie miała uszczelka pod cylindrem do puszczania kompresji na połączeniu cylinder - głowica?
Zdaje Ci się, że akurat tam ucieka kompresja. Jest to takie jakby "złudzenie" dźwiękowe (oczywiście jeżeli jest podłożona podkładka). |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mlody1432 dnia Śro 23:07, 25 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:11, 25 Sty 2012 |
|
|
kamazynek3 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2011 |
Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mlody1432, na początku myślałem że pierścienie przepuszczają, ale zatkałem szmatką okno wydechowe a drugie również , przysadziłem ucho do głowicy i to na 100% jest na łączeniu cylinder-głowica. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:05, 26 Sty 2012 |
|
|
evL |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może również uciekać przez nieszczelny gwint na świecy.
Może być tak że tłok wali o uszczelke pod głowicą...
Można dać 2 uszczelki pod głowicą, ale wtedy są juz 4 punkty gdzie może uciekać kompresja, a gdy jest tylko jedna to są 2 punkty..
Uszczelke pod cylinder dorób samemu, załóż cylinder i zobacz ile oddalony tłok jest od krawędzi cylindra w GMP. Zrób doświadczalnie tak by nie bił o głowicę. ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|