| Trzeci bieg | |
Wysłany: Śro 14:17, 11 Kwi 2012 |
|
|
Madara |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 11 Kwi 2012 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
No więc mam Rometa Ogara z silnikiem Jawki 50 1 i 2 wchodzi super ale gdy wrzucam 3 nagle nie ma siły i jestem zmuszony zrzucać na 2 Co się dzieje ? Czego to wina ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:49, 11 Kwi 2012 |
|
|
piotr0806 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 10 Kwi 2012 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Gnojnik, Małopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak jedziesz pod górke to nie ma bata żeby ci ciągła. Jak po prostej to spróbuj 2 bieg wkręcić na jak najwyższe obroty i dopiero wrzuć 3 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:08, 11 Kwi 2012 |
|
|
Madara |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 11 Kwi 2012 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nawet na prostej nie idzie, no z górki wejdzie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:12, 11 Kwi 2012 |
|
|
piotr0806 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 10 Kwi 2012 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Gnojnik, Małopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz mieć za słaba kompresje, wymień tłok i pierścienie - powinno pomóc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:20, 11 Kwi 2012 |
|
|
Madara |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 11 Kwi 2012 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Daj mi linka z allegro do tego co mam kupić bo ja nie siedzę w tej maszynie. Mam cylinder 60 i tyle wiem co tam było zmieniane. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:22, 11 Kwi 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak już to cylek 55ccm a zapłon, gaźnik dobrze ustawione ?? bo też czasami jechać nie chce ... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:32, 11 Kwi 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oj tam zaraz tłoka zmieniać nawet serwisówka tego nie zaleca co najwyżej pierścienie albo cały układ cylinder tłok itd.
Madara jak kolor ma świeca po wykręceniu ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 16:40, 11 Kwi 2012 |
|
|
Madara |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 11 Kwi 2012 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja nigdy świecy nie wykręcałem a ,że on jest w 2 domu to ci teraz nie sprawdzę, on zawsze jezdził dobrze ostatnio tak się zrobiło. Na jedynce i dwójce normalnie ma moc a na 3 na prostej wcale
Czyli coś takiego mam kupić i do mechazorda zanieść ?
[link widoczny dla zalogowanych]
A czy to możliwe ,że wina wału ? To pomyślałbym nad tym:
[link widoczny dla zalogowanych]
Przed linkami dodajcie h bo nie mogę coś wstawić |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Madara dnia Śro 17:22, 11 Kwi 2012, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 17:31, 11 Kwi 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak nigdy nie patrzyłeś to najpierw przeczytaj instrukcję obsługi i zrób dobry serwis, tłoka nie ruszaj jeśli kompresji nie sprawdzisz (manometrem), choć raczej tam wszystko jest ok i nie wymaga żadnej naprawy, najpewniej albo zużyły sie trochę platynki i wymagają regulacji (przy okazji cały układ zapłonowy) albo zaczął wariować zaworek iglicowy w komorze pływakowej i wymaga czyszczenia lub wymiany (przy okazji czyszczenie i regulacja gaźnika) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 17:44, 11 Kwi 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Takie rzeczy robi się samemu, no chyba, że masz za dużo kasy. Na początek sprawdź świece i iskrę. Wyreguluj poziom paliwa, wyczyść gaźnik. Naprawy przy jawce to dla mnie przyjemność, zresztą silniki dwusuwowe to najprostsze silniki jakie moga być. Jak poustawiasz wszystko i wyregulujesz i problem nie minie, to szukaj dalej w cylindrze. Wszystko masz na forum, jak coś nie będziesz wiedział to pisz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:51, 11 Kwi 2012 |
|
|
Madara |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 11 Kwi 2012 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiele rzeczy które piszecie to ja nawet nie wiem co to Dobra chyba będę musiał po prostu zanieść do mechanika a jak coś to niech powie co potrzebuje. Dzięki można zamknąć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:03, 11 Kwi 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W tym momencie idziesz na łatwiznę. Według mnie osoba, która choć troche sie nie zna na swoim pojeździe, nie powinna w ogóle go posiadać. Od tego jest to forum - żeby pomagać, każde pytanie rozwiążemy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|