| Urwana szpilka w karterze. | |
Wysłany: Sob 22:28, 29 Sty 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam !! Urwała mi się szpilka w karterze . Gwintownik da się wkręcić 3 obroty.Myślałem żeby ten kawałek szpilki rozwiercić wiertłem nr5 po czym poprawić gwintownikiem M6. Co wy o tym myślicie?Za dużo szpilki po rozwierceniu nie zostanie .Gwintownik da radę?Póki co nie interesuje mnie prze gwintowanie na większy rozmiar.Chciałbym uratować stary gwint.Macie jakieś inne propozycje?Nie mogę jeszcze odkręcić nakrętki wału, silnik ma bardzo zapieczone śruby!!!.Z góry dziękuje i pozdrawiam! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 14:28, 30 Sty 2011 |
|
|
evolution5147 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Sie 2010 |
Posty: 36 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja w cylindrze rozwiercilem a potem wkrecilem srube i było dobrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:00, 30 Sty 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czekam dalej na propozycje jak odkręcić zapieczone nakrętki od wału i zdawczej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:34, 30 Sty 2011 |
|
|
mięta |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Gru 2010 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jaworzno... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmm
Co do zdawczej jak masz silnik na stole ze złożonym sprzęgłem to wrzuć bieg i skontruj na łańcuszku sprzęgłowym (wsadź pomiędzy zęby tarcz a łańcuszek np. śrubokręt czy kawałek mocnego drzewa).
Zębatkę od wału odkręcisz podobnie kontrujesz na łańcuszku, lub możesz skontrować poprzez zablokowanie korbowodu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:43, 30 Sty 2011 |
|
|
Lopez96 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2009 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli chcesz wykręcić tą szpilkę to przyspawaj do niej nakrętkę Też miałem raz urwaną przy karterze , spaw aluminium nie załapie więc spokojnie wykręcisz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 13:59, 02 Lut 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Prze gwintowałem na M8 .Uciąłem oryginalną szpilkę i dałem do znajomego do przyspawania śruby M8 migomatem. Silnik złożyłem , zostało cylinder założyć. Kopka naprawiona.Wymieniłem uszczelniacze i łożyska wału oraz wodzik biegów z epoki!!.
Dzisiaj kupię olej i zabezpieczenia tłoka i odpalam . Aha te śruby to na noc zalałem olejem z benzyną i poszły.Ze śrubą zębatki zdawczej bawiłem się 20min z tatą.Przy okazji opracowałem ściągacz zębatki wału jak ktoś nie ma.I fajny patent na rozpoławianie .Dzięki za pomoc . Temat do zamknięcia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slawula9 dnia Śro 14:00, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|