No to wiem już więcej Ale bo ja wiem czy to od ciepłoty zależy spróbuj taki sposób może nie jest zbyt proponowany to benzyniaków ale wygrzej świece na piecu i taką gorącą świece do motoru i kop i zobacz wtedy jak się zachowa jak jest ciepły a sposób działa bo używałem go wieloktrotnie.
Mój koleś odpalał motor na jakims specyfiku i mowil ze od razu lapie. Ja osobiscie bym wolał zeby paliła z pierwszego. Jak jąpierwszy raz paliłem to nie ważne jakie ustawiłem wyprzedzenie - zawsze paliła z pierwszego. Niedawno przyszedł mi odblokowany króciec, moze tez on pomoze. Chcialem dzisiaj kupic swiece na gieldzie ale przez mroz nikogo nie bylo
No to wiem już więcej Ale bo ja wiem czy to od ciepłoty zależy spróbuj taki sposób może nie jest zbyt proponowany to benzyniaków ale wygrzej świece na piecu i taką gorącą świece do motoru i kop i zobacz wtedy jak się zachowa jak jest ciepły a sposób działa bo używałem go wieloktrotnie.
To ma sens tylko wtedy kiedy chcemy oczyścić świecę. Silnik ma być wyregulowany na także niskie temperatury. Może i na ciepłym mu odpali, ale to nie w tym sęk. Niech wsadzi o cieplejszej wartości, to chociaż zobaczy czy to coś dało. To czy dobrze pali zależy w dużym stopniu od ciepłoty. Ja np. jeździłem [jak jeszcze było ciepło] na polskiej Iskrze F75, a jak wsadzałem Briska o złej wartości to dupa, a nie jazda.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 3 z 3Idź do strony Poprzedni1, 2, 3