| Uszkodzony pierścien tłoka | |
Wysłany: Czw 17:38, 21 Lip 2011 |
|
|
maciek24f |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Lip 2011 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Można jeździć na uszkodzonym jednym pierścieniu tłoka?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:58, 21 Lip 2011 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeździć można, ale zarżniesz cylinder, zależy to jednak jakie jest to uszkodzenie. Pierścienie nie są drogie więc po co jeździć na pękniętym czy nie wiadomo jakim. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:30, 21 Lip 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
najlepiej wymień za pierścień niezapłacisz więcej jak zeta a za nowy cylindre z tłokiem koło 100zl więc sie zastanów co lepiej kupić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:16, 21 Lip 2011 |
|
|
maciek24f |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Lip 2011 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
aha dzięki za odp czyli jak bym musiał jeździć to lepiej ściągnąć uszkodzony pierścień? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:27, 21 Lip 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak ściągniesz ten uszkodzony to jawa nie bendzie miała mocy najlepiej wymień te pierścienie na nowe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:43, 22 Lip 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
pierścienie wymienić na nowe wszystkie i poźniej docierać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:37, 22 Lip 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja wiem czy docierać to tylko pierścienie , a nie cylinder czy tłok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 14:27, 22 Lip 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie wiem jak wy, ale ja pierscieni nie docierałem. Ostatnio wymienialem to pierwsze 15 km co 5 km postoj bo tracil moc
po tych 15 km to juz jezdzilem normalnie 40 pod gorki i wogole, czasami przyspieszenie do 60, robilem tylko by nie przegrzac. Po 30 km juz sie wogole nie grzal tak to juz na stalych obrotach jezdzilem. Kazdy co mnie zna to wie ze jezdze tylko 40 zawsze bo szkoda benzyny, raz tylko sobie pozwolilem sprawdzic v-max i wyszlo 70, nie mam manii predkosci ze to musi zapier****, to tylko motorower, liczy sie przyjemnosc a nie adrenalina. Teraz mam juz jakies 400 km po wymianie i wszystko jest dobre.. Nie wiem kto nosi takie bujdy ze pierscienie 100 km docierać... |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez evL dnia Pią 14:30, 22 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 14:34, 22 Lip 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
też nie wiewem kto tak opowiada, Przejedź jakięś 30 km tak spokojnie z przerwami i sie zobaczy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:02, 22 Lip 2011 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja tak opowiadam. Każdy dociera jak mu pasuje. Mój system docierania jest na starych zasadach: komplet 1000km jeżeli jest żeliwny a tłok czy pierścienie 100km. Możesz docierać albo od razu jeździć normalnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:50, 22 Lip 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
komplet 1000 km ?? według mnie to o tyle za długo że jak pierścienie będą liche to się zdążą rozwalić. Ale nawet przy tych porządnych 1000 km ? Każdy ma swoje zdanie i nie każdy musi się z nim zgadzać ale jeśli takk uważasz to tak rób. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:23, 22 Lip 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moim zdaniem czecha po szlifie trzeba z 700km docierać .A nowy tak jak kolega pisał z 1000km bo nie przestrzegając docierania można łatwo go zatrzeć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:42, 22 Lip 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No w sumie racje lepiej dłużej i nie zatrzeć niż krótko i zatrzeć, po co ma wymiana iść na marme |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:21, 22 Lip 2011 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:53, 23 Lip 2011 |
|
|
maciek24f |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Lip 2011 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
więc patrzę za tymi pierścieniami ale widzę że one się różnią jakimś szlifem
np.
[/url]http://allegro.pl/jawka-50cm3-ogar-pierscienie-tloka-1-szlif-38-25-i1685021369.html[/url]
Może mi ktoś powiedzieć jak mam zmierzyć szlif na moim starym pierścieniu |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciek24f dnia Sob 23:54, 23 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|