| V-max 50 | |
Wysłany: Pon 16:30, 06 Sie 2007 |
|
|
Łuki1492 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 21 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mam duzy problem gdyż moja jawka jeździ z max predkością 50km/h (sprawdzone z hondą CBR 600 i skodą octavią II) nie było by w tym nic dziwnego ale ma założona zębatke Z13 ma odblokowany kruciec, dysze 70, rozwiercony tłumik i obcietą rurę w wydechu oraz wypolerowane kanały ssące i przelotowe, sportową świece NGK Platinum na dodatek motorower jest bardzo nie elastyczny i słabo przyśpiesza przed tymi wszystkimi zabiegami jechał 40km/h co mam zrobić żeby zaczął szybciej jeździć?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 17:23, 06 Sie 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pewnie ma za malo sily na zebatke Z13 i na 3 biegu pewnie nie chce pociagnac do konca, mysle ze jak kupisz cylinder 60cm3 to bedzie smigac szybko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:24, 06 Sie 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
po co przeprowadzac te zabiegi jesli ma sie wyrobiony cylinder ??? Sprawdź czy na cylindrze jest duzy próg. Radziłbym ci wymienic cylinder na nowy lub zrobic szlif. Oprócz tego generalny remont silnik (łozyska, simmeringi, tulejki, moze nowy wał). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:09, 06 Sie 2007 |
|
|
Łuki1492 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 21 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pomysle nad nowy cylindrem bo łozyska, simeringi,tulejki zmieniałem miesiąc temu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:05, 06 Sie 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tłok pierścionki cyllinder wymień a jak masz cylka czeskiego to zrób szlif ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:21, 06 Sie 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
A czy nie jest do tego źle wyregulowany (sądzę że nie)?
Może tłumik zapchany?
No i po moim skromnym doświadczeniu - stan cylindra i tłoka sprawdź! Czy ma kompresję!
Jeśli masz zastrzeżenia to nowy tłok i pierścionki.
Ja wbrew pozorom cylinder mam całkiem ładny, a tłok był powybijany na maksa. A różnica spora po wymianie w kompresji! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:51, 09 Sie 2007 |
|
|
Łuki1492 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 21 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kompresje ma ale taką średnią, cylinderek czeski elegancki bez progów, ale okazało sie że to przez tłok z którego kawałek ukruszył sie ze środka. teraz na zębatce Z11 ciągnie mi do 60 na Z13 nie sprawdzałem.
Mam za to drugi problem złożyłem drugi silnik i elegancko chodził gdy nagle w czasie jazdy stracił biegi co to może być ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:17, 09 Sie 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co to znaczy że "stracił biegi"?
Konkretniej prosimy! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:25, 09 Sie 2007 |
|
|
Łuki1492 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 21 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
normalnie jechałem na dwójce i nagle tak jakbym wrzucił luz a nic nie wrzucałem i jak sie zatrzymał to niemożna było wrzucić ani biegu ani nic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:36, 09 Sie 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
coś ze skrzynią biegów,
spróbuj kręcić kołem i wtedy zobacz czy biegi sie przeżucają
możliwe że poszedł wodzik lub automat mocno sie wygioł |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:17, 10 Sie 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:14, 10 Sie 2007 |
|
|
Seweryn59 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2006 |
Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
powiem ci tak przy automacie biegów u góry silnika jest taka śruba i pewnie ona ci sie poluzowała dokręć ja i bedzie git ja też tak miałem 2 razy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:14, 10 Sie 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
najgorszy jest ten automat jak mi poszedł to kupiłem drugi sprawny silnik i przełozylem bo nieopłacało si kupowac nowego automatu, byc moze ze ci sie poluzował jak juz pisał Seweryn59 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:43, 13 Sie 2007 |
|
|
Piotriek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A moze to niejest winna automatu tylko na 3 biegu niechce mu wchodzic na pełne |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|