| WIELKI PROBLEM :( :( :( | |
Wysłany: Nie 23:05, 16 Wrz 2007 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A więc ostatnimi czasy często lubię poszarżować moim motorkiem i dzisiaj jadąc do sklepu po PEPSI robię tak:
1 Full gaz
2 Full gaz
3 Full gaz
Patrze na licznik a tu licznik się zamknął i tak ciągle jeździłem na full gazie. W końcu ją gasze wracam ze sklepu i ni ch**a nie zapala a tak ciężko szło że ja pieprze. W końcu odpaliła i tak czuje że cięzko jej to dodałem gazu i nagle usłyszałem straszne (niewiem jak ten dźwięk nazwać) dzwonienie, łupanie i stuki puki w cylku . Ruszam więc spowrotem do domu a ona tak muli się i w ogule na 2 ciężko jej się było wkręcić.
Ja podejrzewam takie przyczyny:
1. Na 78% pęknięcie pierścieni
2. Na 14% zatarcie silnika
3. Na 8% przesunięcie zapłonu
POMÓŻCIE HELP HELP HELP HELP |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 23:26, 16 Wrz 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to najlepiej sprawdzic to co podejrzewasz a nie odrazu zakladasz temat. Mysle ze sie zatar lub wypadl seger i reszte to juz sie domyslasz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:09, 17 Wrz 2007 |
|
|
jaro122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2006 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: śląsk-tychy-czułów |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mysle ze pękł pierscien, bo kiedys miałem to samo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:17, 17 Wrz 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak np. pekl piersien a ty jezdziles no to moga byc niezle szkody jak jezdziles na peknietym pierscieniu to cylidnder do szlifu. Najlepszym sposobem jest odkrecic 4 srobki na glowicy, zdjac cylinder i wszystko bedziesz wiedzial |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:36, 17 Wrz 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak jak mateusz001 napisał zdejmi cylka i dowiesz się co w trawie piszczy
A tak na poważnie to też mi się wydaje że to wina pękniętego pierścienia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:20, 17 Wrz 2007 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A więc zdjąłem głowice i cylinder a tu : Pierścionki są ok ale tłok jest taki podziurkowany głowica też więc oglądam i patrze w głowicy 4 szpilki z wału :O.
Więc wiadomo co się stało (rozsypał się wał) i w związku z tym odchodzę kawałek od tematu i pytam się was: ILE MOŻE KOSZTOWAĆ REGENERACJA WAŁU ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:10, 17 Wrz 2007 |
|
|
MarQ$ |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Kwi 2007 |
Posty: 36 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: OSW |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie opłaca sie regenerowac bo zaplacisz prawie tyle co za nowy wal i jest duzo slabszy wal po regeneracjii |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:25, 17 Wrz 2007 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szkoda a mam orginalny czeski wał. 150 zł pójdzie się j***ć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 10:53, 18 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
MarQ$ napisał: | nie opłaca sie regenerowac bo zaplacisz prawie tyle co za nowy wal i jest duzo slabszy wal po regeneracjii |
Zależy jak została przeprowadzona regeneracja - jak profesjonalnie to będzie trwały jak orginał, jak w przydomowym garażu, bez specjalistycznego sprzętu to nie dość, że sam szybko padnie to jeszcze wpłynie na szybsze zużycie innych cześci (tłoka, cylindra).
Rozumiem, że w Twoim wale padło łożysko w stopie korbowodu ale sam korbowód jest OK ? Jak tak to wymiana samego łożyska, centorwania i wyważania nie powinna kosztować jak nowy wał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 17:08, 18 Wrz 2007 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wiem tylko że pourywały się szpilki tam gdzie trzyma się korbowód więc chyba chodzi i łożysko nieznam sie super na tym |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:50, 18 Wrz 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pisz do mnie na gg mam wał na sprzedaz stan bdb.
co do usterk to wydaje mi sie ze to wina tego ze nie dałes silnikowi chłonąc i odrazu go zgasiłes |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:57, 18 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To nie silnik turbodoładowany (szczególnie diesel) gdzie należy po ostrzejszej jeździe schłodzić turbinę.
Moim zdaniem doprowadziło do tego albo słabe smarowanie (w jakim stosunku dawałeś mieszankę i jaki olej do niej ?) albo zbyt duze obciążenie przez co nastąpiło zmęczenie materiału. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:24, 19 Wrz 2007 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Regeneracja wału w moim mieście kosz 110 zeta, nowy w sklepie 120 zeta. Kiedy pytałem o regeneracje powiedział mi, że nie ma korbowodów do Jawki na razie i żebym lepiej kupił w sklepie, |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:36, 19 Wrz 2007 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
na 1 litr benzyny 33 ml oleju.
Jechałem sobie nią wtedy tak 10 min i wkońcu sama zgasła i podczas zapalania ciężko się kręciło ale zapaliła.
Więc bardziej się opłaca kupić nowy wał, niż regenerować stary?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:11, 19 Wrz 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
To zależy ile u ciebie kosztuje regeneracja bo jeśli coś kolo 100 to po co wydawać te 150 i marnować kase jak możne sobie kupić za te 50 zeta paliwo albo coś innego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|