| Wolne obroty | |
Wysłany: Nie 19:43, 06 Maj 2007 |
|
|
Macio_13 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam mam problem poniewż gdy jawka jest zimna obroty jako tako trzymają ale gdy tylko sie silnek zagrzeje to obroty tak jakby sie przestawiały;/ tą środkową śrube mam już wkręconą na maxa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 11:12, 07 Maj 2007 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmm,moim zdaniem to ta "srodkowa srubka"niepowinna byc wkręcona na maksa,ustaw dobrze obroty!!!i jeszcze jedno pytanko jesli sie zagrzeje i zgasisz jaweczke to pózniej ją normalnie odpalisz czy z trudem?i jaką masz swiece,moim zdaniem to też wina swiecy!!!ja raz zakupiłem ngk na zimno chodziła jak marzenie troche sie zagrzała i za holere jej niemogłem odpalic a jak odpaliłem to zamulała,zmieniłem swiece i gitara!!!pzdr |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:06, 07 Maj 2007 |
|
|
Macio_13 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
|
|
świeca jest nóweczka wartość jej to 80 kondensator zresztą też |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:42, 07 Maj 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może łapie lewe powietrze i ustaw gaźnik ale na ROZGRZANYM silniku? najlepiej według tego [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:14, 07 Maj 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Takie jedno pytanie: masz może na dotarciu Bo jeśli tak to nic dziwnego poprostu tłok puchnie i się zaciera w cylindrze i nie daje rady. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:45, 07 Maj 2007 |
|
|
jawkowiec:))) |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrowy:) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może dokręciłeś sobie srubkę od dyszy za mocno i trzeba ją troszkę cofnąc ja tak miałem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:52, 08 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak wciśniesz przycisk przelewowy to wtedy zacznie lepiej chodzić ? Jak tak to musisz ustawić bogatszą mieszankę bo taka jest potrzebna do trzymania niskich obrotów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:36, 09 Maj 2007 |
|
|
Macio_13 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to zobacze jak to jest z tym przyciskiem przelewowym i odpisze wkrótce a co do dotarcia no nie powiem tłok i cylinder był wymieniany i nie daje głowy czy już sie dotarł no ale już jakieś przynajmniej 800 km na nim zrobiłem:D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:49, 10 Maj 2007 |
|
|
flbmaster |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piastów (warszawa) |
|
|
|
|
|
|
|
|
skoro 800 kilometrów to nie jest jeszcze dotarty, ale nie powinien aż takiego oporu stawiać. Wyreguluj dobrze gaźnik według podanej wczesniej instrukcji na rozgrzanym silniku, wyczyść świece i wszystko bedzie w porządku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 7:06, 10 Maj 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hej a może to być od złej iglicy bo ja mam iglice ale mam wyjechane rowki i nie moge jej ustawić i też tak mam jak Macio_13 że śrubkę od regulacji mam na maxa wkręconą i dalej są niskie obroty przepustnice mam nową ale iglice mam starą |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:35, 10 Maj 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:20, 10 Maj 2007 |
|
|
Macio_13 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
|
|
no w sumie to nie takie proste JAWKOWICZU ja szukałem iglicy przez jakiś tydzień aż w końcu sie kampnąłem że mam kompletny gaźnik w garażu :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|