| Wszystko jest, a nie pali | |
Wysłany: Pon 19:32, 04 Sie 2008 |
|
|
Muniek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 17 Paź 2006 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam, mam taki problem, mianowicie moja jawka nie pali. Paliwo jest, iskra jest, zapłon ustawiony. Świeca jest mokra, więc paliwo dochodzi do cylindra, iskra jak marzenie. Próbowałem 3 różnych świec, iskra za każdym razem jest. Pomocy, wie ktoś co może być nie tak. Z góry dziękuje
P.S.
jak ja kopie i jak pcham, to jest tak choćby zapłon był odłączony, nic się nie dzieje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Pon 19:33, 04 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 19:48, 04 Sie 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak świeca mokra to może spróbuj zmniejszyć troszeczke dawke paliwa, bo może ją zalewać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:40, 04 Sie 2008 |
|
|
Muniek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 17 Paź 2006 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zmiejszylem i nic, silnik nie daje w ogóle znaku życia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:59, 04 Sie 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:17, 05 Sie 2008 |
|
|
Muniek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 17 Paź 2006 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wszystkie cewki są nowe, ale jak mam ją sprawdzić? A jak jest iskra, to chyba jest dobra, prawda? W tamtym roku wymieniałem gaźnik, cewkę WN i nie działał, doszedłem do wniosku, że jest to wina iskrownika, ale nie miałem wtedy kasy żeby go kupić, teraz kupiłem ten iskrownik i założyłem i nie działa dalej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Wto 11:29, 05 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 14:11, 05 Sie 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A gaźnik kupowałeś nówkę ze sklepu? Bo dużo było złych opinii na ich temat.
Jak masz gdzieś stary gaźnik to popróbuj na nim. A i mówiąc, że iskra jest dobra masz na myśli, że jest dość duża i niebieska, prawda? I ustaw na przerywaczu przerwę dokładnie 0.3mm lub 0.4mm zobacz cz to coś da. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:52, 05 Sie 2008 |
|
|
Muniek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 17 Paź 2006 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gaźnik był kupiony w tamtym roku na agmocie, jeździłem na nim, ale potem nie było iskry. Przerwa i na świecy i na przerywaczu jest tak 0,4mm, wszystko ustawione tak jak w artykule o regulacji zapłonu. Z iskra jest tak jakby były dwie, białe, małe obok siebie. Co to może oznaczać? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:55, 06 Sie 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Że do wymiany jest świeca bo ma przebicie Albo kondensator - ale zacząłbym od świecy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:16, 06 Sie 2008 |
|
|
Muniek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 17 Paź 2006 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
i na 2 nowych i na starej świecy jest taka sama iskra, a kondesator jak sprawdzić czy działa? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:40, 06 Sie 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
A dobrą masz kompresję bo wszystko wskazuje na to że nie bardzo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:02, 06 Sie 2008 |
|
|
Muniek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 17 Paź 2006 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no właśnie znajomy mi to samo powiedział, jutro sprawdzę simering na wale, być może on jest zepsuty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:15, 07 Sie 2008 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak wszystko jest, a nie pali to raczej brakuje kompresji. pół biedy jeśli od strony cylindra, tłoka; więcej problemu, jeśli kompresja ucieka ze skrzyni wału korobowego. gdzies na forum było, ile powinna wynosić kompresja w Jawce w cylindrze, a jak nie znajdziesz to zapytaj na pw któregoś admina, to Ci powiedzą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:07, 07 Sie 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
0,7MPa tyle powinna wynosić. Tak jak powiedział Gniewny, jeśli jest 80% z tego to szlif bądź rozpoławianie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:21, 07 Sie 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykręć świece, zatkaj palcem otwór, kopnij i jak Ci palca nie wywala tzn. że ci się gdzieś komprecha traci. Sprawdź to |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:23, 08 Sie 2008 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak to nie pomoże to polecam starego dziadka.
Popytaj może ktoś jeszcze taki istnieje w okolicy.
Mam sąsiada złota rączkę od tych wynalazków (ma 7 motów w tym 2 simsony Sr2) i drugiego 15 km odemnie.
Jak się jawka dupczy po quja sie wnerwiać (ile to razy razy było...........).
Jawka to nie zabawka tylko motor - jak mówi mój dziadek. Trzeba przyznać, że czasami naprawa to szkoła wyższa i bez pomocy nie da się rady. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|