Wysłany: Sob 13:16, 04 Kwi 2009 |
|
|
luki991 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 27 Gru 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Pludry, woj.Opolskie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
dzisiaj odkreciłem cewki i przykreciłem je dalej od magneta i już jest lepiej nie grzeje sie aż tak bardzo i jest mocniejsza i z zapłonem też sie bawiłem i potem było jeszcze lepiej ale ja nie umiem ustawiac zapłonu bo ja tak na oko ustawiam zawsze
a wogole to niekumam ocb. z tymi schematami do ustawiania zapłonu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pon 9:09, 27 Kwi 2009 |
|
|
kozak677 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 17 Lip 2008 |
Posty: 201 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jawa 50 Warszawa-Wola Starogrodzka Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam. Sorki że odkopałem temat ale niechciało mi się zakładać nowego. mam pytanie własnie dotyczące szybkiego nagrzewania się śilnika.
też ostatnio mam taki problem... mięszanka jest dobra.. cewki też nie trzą o wirnik..
i zapłon też jest dobrze ustawiony. tzn przerwa 0,4 w GMP
Czego to może być przyczyna ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:55, 27 Kwi 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Łożyska na wale się kończą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:35, 27 Kwi 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Złe ustawienie zapłonu jest powodem szybkiego nagrzewania się silnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 12:54, 28 Kwi 2009 |
|
|
kozak677 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 17 Lip 2008 |
Posty: 201 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jawa 50 Warszawa-Wola Starogrodzka Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
rutkowski
sprecyzuj swoją wypowiedz, mówiąc :
" Złe ustawienie zapłonu jest powodem szybkiego nagrzewania się silnika."
Tzn? jakieś konkrety ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:54, 28 Kwi 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Co tutaj dużo wyjaśniać, w komorze spalania w złym momencie będzie następował wybuch i silnik będzie się grzał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:31, 28 Kwi 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:56, 28 Kwi 2009 |
|
|
kozak677 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 17 Lip 2008 |
Posty: 201 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jawa 50 Warszawa-Wola Starogrodzka Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
hym. nie jestem pewien co do dokładność. ale mam szczelinomierz i suwmiarkę to sprawdzę dokładnie...
jeśli dokładność dużo nie da, będę próbował metodą prób i błędów
Pozdro... dzięki za nakierowanie  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:51, 28 Kwi 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ustaw zapłon tak: gdy tłok jest 3mm przed GMP platynki mają się otwierać, a gdy tłok będzie w GMP to mają być otwarte na 0,4mm. A masz odblokowana jawke czy zablokowaną? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:16, 28 Kwi 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
młody trochę przesadziłeś dla silnika jawki ustawia się tak że platynki zaczynają się otwierać około 1,7mm przed GMP
3mm przed GMP ustawia się w silniku 023 montowanym w ogarze 205 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:34, 28 Kwi 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja mam tak ustawiony zapłon i moto dobrze się zbiera i jest dosyć szybka, a jeśli kozakowi677 grzeje się na tym ustawieniu zapłonu to co szkodzi mu spróbować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:46, 28 Kwi 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie będę się spierał każdy silnik jest inny, moja na takim ustawieniu nawet by się nie odezwała.
Po prostu każdy silnik jest inny i nie ma na to reguły |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:58, 29 Kwi 2009 |
|
|
kozak677 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 17 Lip 2008 |
Posty: 201 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jawa 50 Warszawa-Wola Starogrodzka Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Młody Jawa, odblokowana.
to jaka ma być przerwa ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:42, 29 Kwi 2009 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:48, 29 Kwi 2009 |
|
|
kozak677 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 17 Lip 2008 |
Posty: 201 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jawa 50 Warszawa-Wola Starogrodzka Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
na patynkach mam przerwę w GMP 0,4mm.
Otwierają się raczej też dobrze ale spojrzę jutro  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|