| wymiana sprzęgła | |
Wysłany: Śro 18:44, 23 Gru 2009 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam właśnie postanowiłem wymienić sprzęgło i mam odnośnie tego pare pytań. Po pierwsze zdjęłem już iskrownik i pod nim jest taka okrągła nakładka tuleja na wale niewiem co to jest i jak to zdjąć??? . Po drugie czy będzie trudne wymienić tarcze sprzęgłowe i na co musze zwrócić szcególną uwagę ???. Po trzecie jak zdejme tą prawą obudowę silnika to czy bedzie łatwo wyjąć wał i wymienić łożyska??. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 18:48, 23 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
WTF?
Co ty chcesz robić wymienić sprzęgło czy remont silnika robisz?
Sprzęgło masz pod lewym deklem, nic więcej nie odkręcasz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:34, 23 Gru 2009 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
pod lewym deklem ????????? oo ku.. a ja myślałem żę pod prawym
to musze odkręcic tylko lewy dekiel i co dalej |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konrad0901 dnia Śro 19:35, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:07, 23 Gru 2009 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może jak za bardzo nie wiesz jak to poradź sie kogoś taty, kolegi czy wujka bo narobisz sobie bałaganu. Musisz zdjąć ten dekiel z lewej strony no i spuścić olej. Najgorsze jest chyba ściąganie tych zabezpieczeń to to nawet w dwóch lepiej robić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:25, 23 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ściągnąć jest łatwo, ciężej będzie z powrotem poskładać, bo nowe tarcze będzie ciężej ścisnąć. Weź lepiej ojca albo jakiegoś kumpla do pomocy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:33, 23 Gru 2009 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no dobra tak zrobie a jak chcem wymienić łożyska na wale wale to trudno go wyjąć z silnika ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:35, 23 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
trzeba silnik wyjąc i całkowicie rozebrać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:51, 23 Gru 2009 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tylko go rozpołowić czy jeszcze coś bedzie trzeba kręcić żeby dostać się do wału ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:57, 23 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Trzeba go kompletnie rozebrać, a jak już rozbierasz to powymieniaj wszystkie łożyska i simeringi. Przy okazji sprawdź tez w jakiej kondycji jest łożysko w stopie korbowodu i tulejka w główce [czy nie ma luzów] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|