Wysłany: Czw 16:42, 08 Maj 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
rozmawiałem z kolega który jest mechanikiem od zawsze(jego ojciec ma warsztat),ma jakies 10 letnie doswiadczenie i mówił ze te znaki nie sa konieczne bo mozna je jakos zrobic,mówił ze w mz etz 250 ustawiał kilka razy i zawsze było ok,w jawach tez(tylko silnik musi pracowac aby rególowac ta lampa) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 19:27, 08 Maj 2008 |
|
|
kwinto29 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 73 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Sosnowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
czyli tak jak napisałem znaków nie ma trzeba je robić, bez nich się nie ustawi, pytanie tylko czy gra warta świeczki, 2mm przed zz i wszystko gra, ewentualnie przy zapłonie bateryjnym ustawianie na żarówkę - całe życie ustawiałem tak zapłon w maluchu:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 19:37, 08 Maj 2008 |
|
|
arcik93 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2007 |
Posty: 85 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: braniewo rox ;) |
|
|
|
|
|
|
|
|
wracając do tematu,
simson:
miałem identyko problem w simsonie, szczerze mówiąc to nie wiem co było tak dokładnie, zrobiłem remont iskrownika, czyli wymieniłem cewke zapłonową, przerywacz, KONDENSATOR fajke oraz kabel do niej, ustawiłem zapłon zgodnie z normami i było ok,
jawa50 : jawka zawsze paliła od kopa, odkąd zrobiłem remont moja stella z silnikiem jawki pali elegancko, czasami cos zaprycha i ustawić przerwe na przerywaczu. jest ona bardzo ważna, też się zdziwiłem.
ps. ja ustawiałem zapłon suwmiarką (wsadzając ją do otworu od głowicy, poskutkowało) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|