 | Za wczesny czy za pózny zapłon? |  |
Wysłany: Wto 17:34, 25 Mar 2008 |
|
|
SławekP13 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 04 Paź 2007 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jawa mustang po naprawie silnika (tłok.pierścienie itp.)
ustawiałem zapłon ale nie wiem czy idealnie.
Jak jest zimny pali z kopa.
Na gorąco ciężko się go pali (3,4 razy trzeba kopnąć).zauważyłem na ciepłym silniku że jak lekko kopne to mi wybija kopnik do góry i strzela w tłumiku.
Jeden objaw wskazuje na wczesny a drugi na opóźniony zapłon,
nie wiem czy mam go przyspieszyć czy opóźnić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SławekP13 dnia Pią 16:40, 18 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Wto 18:40, 25 Mar 2008 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ale to jest normalne za 1 razem odpali jak jak zimny silnik - a jak gorący - w życiu na starterze, na popych za 1 razem odpali.
W Jawce to jest od nowości. Nic nie zmieniaj. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:57, 25 Mar 2008 |
|
|
losiu |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Paź 2007 |
Posty: 198 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: węgrów(koło wawy) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
to nie jest normalne,że jak jest gorący to z kopa nie odpali
ja mam bardzo dobrze wyregulowany gaźnik i zapłon to przy zimnym i ciepłym pali od kopa
trzeba mieć także dobrze dobraną ciepłote świecy
z zapłonem to trzeba popróbować,każdy silnik jest inny
wg mnie to gaźnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez losiu dnia Wto 19:01, 25 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:09, 25 Mar 2008 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak dziadek kupił jawkę z motorzbytu to już coś takiego było. Tak samo ma wujkowa Jawa 05 pionyr czy ogar 200 dziadka znajomego.
Podobnie jest w starszych Simsonach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:32, 25 Mar 2008 |
|
|
losiu |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Paź 2007 |
Posty: 198 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: węgrów(koło wawy) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mojego ojca cezet 175 od nowości paliła i pali od kopa także w każdych warunkach
to raczej kwestia dobrych ustawień i stanu
mój ogier nie palił od kopa wogole,gdy miał go wójek,teraz mam go ja i doprowadziłem go że pali
a ten zapłon to trzeba przestawiać powoli i testować
sorki za OT |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:23, 25 Mar 2008 |
|
|
SławekP13 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 04 Paź 2007 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
dzięki za wszystkie odpowiedzi  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:50, 25 Mar 2008 |
|
|
Jeryh |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 16 Sty 2008 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale masz problem na forum jest napisane jak idealnie ustawić zapłon wystarczy zerknąć
ustawić i tyle  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | Re: Za wczesnyny czy za pózny zapłon? |  |
Wysłany: Wto 21:58, 25 Mar 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
SławekP13 napisał: | jawa mustang po naprawie silnika (tłok.pierścienie itp.)
ustawiałem zapłon ale nie wiem czy idealnie
Jak jest zimny pali z kopa
Na gorąco ciężko się go pali (3,4 razy trza kopnąć).zauważyłem naciepłym silniku że jak lekko kopne to mi wybija kopnik do góry i strzela w tłumiku.
jeden objaw wskazuje na wcześny zapłon a drugi na pózny.
niewiem czy przyspieszać czy opózniać zapłon help |
Jeryh Yo. Zobacz on pytał czy przypadkiem źle nie ustawił, a nie jak ustawić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 22:11, 25 Mar 2008 |
|
|
Jeryh |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 16 Sty 2008 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale masz problem na forum jest napisane jak idealnie ustawić zapłon wystarczy zerknąć
ustawić i tyle
O to mi chodziło że jeśli nie wie czy ma dobrze ustawiony zapłon to niech go ustawi idealnie i nie będzie pytania Czy mam dobrze ustawiony zapłon to chyba logiczne |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:13, 25 Mar 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wiesz ja miałem ustawiany zapłon czujnikiem zegarowym, ale to nie znaczy ze jest idealnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:46, 26 Mar 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak masz znajomego mechanika,lub osobe która ma stroboskop to wpadnij do niej z jawka i powidz zeby ci sprawdził zapłon,jak ma dobry to bedzie ustawiony idealnie(naprawde idealnie,inne metody sie kryja) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:53, 26 Mar 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja mam ten sam problem w mustangu jak kopne to chwile pohodzi i konczy prace strzałem w tłumik
jaest to kwestia regulacji zapłonu ja sie z tym bawie od 2miesięcy i nie moge ustawić
raz udało mi sie odpalic że chodził idealnie tylko za słabo dokręciłem iskrownik i jak wpadłem w dzióre to sie przestawiło  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:56, 26 Mar 2008 |
|
|
SławekP13 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 04 Paź 2007 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dobra coś będę próbował. Dziękuje za wszystkie odpowiedzi  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SławekP13 dnia Pią 16:32, 18 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:55, 26 Mar 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
poprostu musisz prubować nie ma innej rady |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 17:40, 05 Maj 2008 |
|
|
kwinto29 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 73 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Sosnowiec |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ogar2007 napisał: | jak masz znajomego mechanika,lub osobe która ma stroboskop to wpadnij do niej z jawka i powidz zeby ci sprawdził zapłon,jak ma dobry to bedzie ustawiony idealnie(naprawde idealnie,inne metody sie kryja) |
Niestety muszę cię zmartwić na stroboskop nie sprawdzisz ustawienia zapłonu w jawce:( Nie ma punktów które powinny się zgrać w momencie prawidłowego ustawienia zapłonu (jeden na bloku silnika drugi na wirniku magneta lub innej ruchomej części silnika). Oczywiście można te punkty spróbować zrobić ale chyba gra nie warta świeczki, pozatym jawa ma tylko statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu więc użycie lampy strobo jest bezcelowe, ona tak naprawdę jest potrzebna przy ustawianiu a raczej sprawdzaniu dynamicznego kąta wyprzedzenia zapłonu w silnikach które posiadają aparat zapłonowy z taką regulacją np poczciwy pf126 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|