Wysłany: Śro 15:49, 09 Wrz 2009 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No weź inny gaźnik i sprawdź |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 11:42, 29 Paź 2009 |
|
|
piotrek@mechanik |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2009 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mój kolega miał podobna sytuacje w mz 150.. powiedziałem mu zeby zaniósł cylinder do szlifu kupił nowy tłok zimeringi na wał.. skrecilismy od nowa wszystko i juz było w porzo./ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:15, 29 Paź 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam podobną sytuację ale może poprostu uszczelniacze w tłumiku puszczają, ale to chyba normalne w 2T ,że wydech jest od oleju |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:37, 29 Paź 2009 |
|
|
damiano341 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 16 Lis 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pany ja tez mam problem ;/ mianowicie zrobilem polerke od samego gaznika przez kruciec do cylinda wszystko na lustro i teraz mi tak zalewa ze masakra niby odpali ale zaraz gasnie nawet na wysokich obrotach hehe swieca ok a ta blaszke do obnizania poziomu paliwa w garnuszku wygialem juz na maxa i to malo mi dalo ktos ma jeszcze jakis pomysl zeby zmniejszyc dawke ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:14, 29 Paź 2009 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zobacz na iglicy na którym rowku masz. żeby obniżyć stan to w komorze pływakowej to blaszke odgina się w dół |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:00, 30 Paź 2009 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Musicie wysuszyć komorę korbową. Też tak miałem kiedyś. Zalało go, a potem jeszcze i jeszcze. nic na razie nie da ustawianie iglicy, jak macie w silniku kupe wachy to świeca się będzie zalewała. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 0:15, 30 Paź 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
JaRadoslaw napisał: | Musicie wysuszyć komorę korbową. Też tak miałem kiedyś. Zalało go, a potem jeszcze i jeszcze. nic na razie nie da ustawianie iglicy, jak macie w silniku kupe wachy to świeca się będzie zalewała. |
TAk najlepiej suszarką do włosów albo zapałkami to wypalić...zastanów sie człowieku co ty piszesz jawka to nie etz ze ma komorę korbową bezposrednio pod cylindrem ...tam sie paliwo nie nazbiera bo to jest prawie w poziomie i paliwo tam sie nie zatrzyma |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 0:31, 30 Paź 2009 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cytat: | TAk najlepiej suszarką do włosów albo zapałkami to wypalić...zastanów sie człowieku co ty piszesz jawka to nie etz ze ma komorę korbową bezposrednio pod cylindrem ...tam sie paliwo nie nazbiera bo to jest prawie w poziomie i paliwo tam sie nie zatrzyma |
Widzisz, mi sie zatrzymało... Zalewała się ciągle, wysuszyłem i ładnie paliła. Jak chcesz to próbuj zapałkami... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 0:47, 30 Paź 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale zastanów sie chłopie jak to jest skonstruowane ...przeciez akurat w jawce nawet jakby sie cos tej wachy w komorze korbowej ostało to mieszanka z gaźnika bardzo szybko by ją spowrotem do cyla wyrzuciła...zastanów sie w jaki sposób i któredy wedruje mieszanka z gaźnika ...to jest jak w kazdym dwusuwie litera Ω i ta mieszanke ze komory by wyrzuciło razem ze swiezą mieszanką z gaźnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 10:33, 30 Paź 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
michal_b17 napisał: | Ale zastanów sie chłopie jak to jest skonstruowane ...przeciez akurat w jawce nawet jakby sie cos tej wachy w komorze korbowej ostało to mieszanka z gaźnika bardzo szybko by ją spowrotem do cyla wyrzuciła...zastanów sie w jaki sposób i któredy wedruje mieszanka z gaźnika ...to jest jak w kazdym dwusuwie litera Ω i ta mieszanke ze komory by wyrzuciło razem ze swiezą mieszanką z gaźnika | na święcę i by wtedy się zalała. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:03, 30 Paź 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gadasz głupoty cross |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:28, 30 Paź 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zalanie skrzyni korbowej mieszanką to nic innego się z nią nie stanie jak przepłucze dalej w formie "chmury" aż pod głowicę i jeśli mieszanka powietrza i benzyny będzie odpowiednia to nastąpi detonacja,gorzej z olejem jest gęsty i ciężki zazwyczaj po wymianie simmeringu pchamy moto i próbujemy odpalić gdy rechnie to mamy zasłonę dymną gratis,po chwili jazd dymienie powinno ustatkować i śmigamy aż do kolejnej awarii. ;P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:59, 30 Paź 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
O właśnie....i o to mi chodziło panowie. Wolf dobrze gada D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:53, 30 Paź 2009 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No może, olejem zalewa. A jak benzyna sie skropli? Ja miałem tak, że kręciłem wałem(jak cylindra nie było) i cały czas był mokry, wycierałem go i po przekręceniu o 360stopni był znów mokry. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:00, 30 Paź 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może to dziwne ale zawsze no prawie zawsze będzie mokry |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|