Wysłany: Wto 22:28, 27 Lis 2007 |
|
|
matiz |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 25 Lis 2007 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Niestety nic nie dało wyginanie blaszki.Motor dalej jeździ i na wiekszym gazie zamula go! Co to jest!!!!!!!!!!!!!??????????? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Śro 10:30, 28 Lis 2007 |
|
|
Rolnik1204 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 24 Paź 2007 |
Posty: 101 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Janówek 2 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Sprawdź czy niedostaje lewego powietrza. Czyli czy jest szczelnie miedzy tym kolankiem a gaźnikiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:41, 28 Lis 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:21, 28 Lis 2007 |
|
|
Rolnik1204 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 24 Paź 2007 |
Posty: 101 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Janówek 2 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
matiz napisał: | A to moze być tez wina zapchanego tłumika naprzykład, jak by był zapchany? |
Tak. Ponieważ może być zaburzony przepływ spalin ze tak powiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:05, 29 Lis 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja wziołem wiertarke troche podziurawiłem bebechy i odrazu zyskała mocy pewnie nagar pozatykał dziurki w przegrodzie (tam gdzie jest pręt) lub bebechy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:02, 30 Lis 2007 |
|
|
matiz |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 25 Lis 2007 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Aha,swieca jest taka Brązowa.
Jutro sprawdze ten tłumik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:05, 30 Lis 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak jest brązowa tzn. że jest dobrze. Bardzo dobrze. Ja tak nie umiem zapłonu zgrać...wcześniej umiałem a teraz  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 1:24, 29 Lut 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Chciałbym odswierzyc temat, ostatnio malozlyelm sobie silnik po kapitali ogólnej opruc clylindra(czeski).
Jak juz rozgrzeje jawke to idze super na 1/3 gazu juz super ciągnie i jedzie ok 60/65 - moze. Po kilkunastu minutach jazdu na 1/3 gazu silnik strasznie sie grzeje i jawka strasznie traci na mocy
Aha silnik ma tylko splanowaną głowice, wypolerowaną komore korbową i troszke zmodyfikowany wydech.
Czy to moze byc wina zapłonu bo dawka paliwa powinna byc ok bo ostatnio wymieniłem wszystko co sie zurzywa w gazniku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 1:51, 29 Lut 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a tłok nowy?? cylek po szlifie?? jeśli masz po remoncie silnik to musisz go dotrzeć. może to być wina złego ustawienia zapłonu. ja po remoncie też miałem tak ze strasznie szybko i bardzo mocno sie grzał. ale przeszło po jakims czasie jak sie ułożyły i spasowały wszystkie nowe części |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:24, 29 Lut 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie no nowe to mam tylko zimmeringi i tłok z zeszłego sezonu
Jest tylko jedno ale : wstawiłem nowy tłok do uzywanego cylindra...
Dzisiaj jezdzac z kolegami zauwarzyłem, ze jak juz wejdzie na obroty na 3 biegu to niezle ciągnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:32, 01 Mar 2008 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przecież można włożyc nowy tłok do starego cylindra. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:28, 01 Mar 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no tak ale ten cylinderr nigdy nie miał szlifu  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:36, 01 Mar 2008 |
|
|
Rolnik1204 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 24 Paź 2007 |
Posty: 101 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Janówek 2 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a dotarłes ten tłok  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:27, 01 Mar 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie pamiętam  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:13, 02 Mar 2008 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hehe jak to niepamiętasz.
Może jest już na wykończeniu.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|