| zamuła | |
Wysłany: Pon 12:27, 03 Wrz 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
moja jawka ma sredni tuning:
-cyl 60
-odchudzony i spiłowany o 1 mm tłok na nózce, 3 pierscieniowy
-wzmacniany wał z łozyskiem igiełkowy tłoka
-mocniejsze łozyska na wale
-tłumik przerobiony (tzn. odblokowany i lecutko zwiększony przelot)
-skrócony, dopasowany i wypolerowany króciec
-filtr powietrza jest zrobiony tak jak w pancerce tyle ze bez skrzyntki tylkoi odrazu filtr, oczywiscie nasączony odpowiedni specjalnym olejem do filtrów powietrza
mimoto jawka dostaje zamułe po gwałtownym dodaniu gazu i jedzie tylko 65, aha i kompresja jest na 100% dobra bo ostatni wymieniłem tłok i pierscienie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 12:58, 03 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prędkość ok. - dwa po co Ci więcej...
Jeżeli Ci muli po dodaniu gazu, znaczy że go zalewasz.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:17, 03 Wrz 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zalewasz, albo za dużo powietrza dostaje.
Zobacz szczelność filtra powietrza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:58, 04 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak wszystko jest dobrze ustawione, nie ma żadnych dużych oporów podczas toczenia i dobrze mierzysz prędkość to może cylinder został źle dotarty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:04, 05 Wrz 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
albo moze sie dociera? Bo na dotarciu zawsze jest mniejsza moc. Ale mozesz miec cos z gaznikem albo zle wyregulowany zapłon |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:24, 05 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mateusz001 napisał: | albo moze sie dociera? Bo na dotarciu zawsze jest mniejsza moc. Ale mozesz miec cos z gaznikem albo zle wyregulowany zapłon |
To pojechałeś, czemu mniejsza moc? Swoją na dotarciu osiągi mialem takie same jak i teraz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:43, 05 Wrz 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wydaje mi sie ze ma zamałe dysze(orginalne) jak do tego tuningu i gaznik nie wyrabia, co o tym myslicie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:51, 05 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
matura napisał: | mateusz001 napisał: | albo moze sie dociera? Bo na dotarciu zawsze jest mniejsza moc. Ale mozesz miec cos z gaznikem albo zle wyregulowany zapłon |
To pojechałeś, czemu mniejsza moc? Swoją na dotarciu osiągi mialem takie same jak i teraz |
Ja swoją też mam na dotarciu (przejechane ponad 250 km) i muszę stwierdzić, że jest o wiele mocniejsza niż na początku docierania. Przecież prawidłowe dotarcie zwiększa moc o ok. 15-20 % w stosunku do tego co było na początku docierania. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:51, 05 Wrz 2007 |
|
|
michał50 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 06 Sie 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Według mnie dysze mogą być przyczyną ale najpierw wykręć świece i powiedz jaki ma kolor elektroda |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:18, 05 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gniewny, w takim razie można stwierdzić iż silnik silnikowi nie równy, ponieważ tak jak pisze, swoją na dotarciu miałem pełen zakres mocy, tak jak i teraz... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:31, 05 Wrz 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michał50 napisał: | Według mnie dysze mogą być przyczyną ale najpierw wykręć świece i powiedz jaki ma kolor elektroda |
co za róznica, ja mam ztuningowany zapłon tzn cewki od swiateł sa podłączone do zapłony więc iskra całyczas jest mocna fioletowa nawet na czarnej swiecy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:21, 06 Wrz 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to co że nawet na czarnej świecy jest iskra u mnie tez była a gasł mi.
Wymieniłem simmer, ustawiłem zapłon,zrobiłem mieszanke z olejem makita 1:50 i jest git. spróbuj ustawić wszystko tak aby świeca miała brązowy kolor. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:42, 06 Wrz 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
swieca jest ok, czarna jest tak po 1,5/2 tygodnie urzywania
co do oleju to leje Esso(polecany do pił spalinowychl) jest to pół syntetyk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:33, 06 Wrz 2007 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi zamula tylko wtedy, kiedy dysze sa zapchane. tez mam cylinderek 60 ccm i jezdze na zwyklych dyszach a co do predkosci to jest w granicach siedmiu dych. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:19, 06 Wrz 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A w jakim stosunku lejesz ten olej Polecam stosunek 1:50 takich olejów do kosiarek Sam tak leje i jest wporzo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|