Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » zamuła Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
zamuła
PostWysłany: Pon 12:27, 03 Wrz 2007
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


moja jawka ma sredni tuning:
-cyl 60
-odchudzony i spiłowany o 1 mm tłok na nózce, 3 pierscieniowy
-wzmacniany wał z łozyskiem igiełkowy tłoka
-mocniejsze łozyska na wale
-tłumik przerobiony (tzn. odblokowany i lecutko zwiększony przelot)
-skrócony, dopasowany i wypolerowany króciec
-filtr powietrza jest zrobiony tak jak w pancerce tyle ze bez skrzyntki tylkoi odrazu filtr, oczywiscie nasączony odpowiedni specjalnym olejem do filtrów powietrza

mimoto jawka dostaje zamułe po gwałtownym dodaniu gazu i jedzie tylko 65, aha i kompresja jest na 100% dobra bo ostatni wymieniłem tłok i pierscienie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:58, 03 Wrz 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Prędkość ok. - dwa po co Ci więcej...

Jeżeli Ci muli po dodaniu gazu, znaczy że go zalewasz....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:17, 03 Wrz 2007
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


Zalewasz, albo za dużo powietrza dostaje.
Zobacz szczelność filtra powietrza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:58, 04 Wrz 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Jak wszystko jest dobrze ustawione, nie ma żadnych dużych oporów podczas toczenia i dobrze mierzysz prędkość to może cylinder został źle dotarty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:04, 05 Wrz 2007
mateusz001
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Puławy


albo moze sie dociera? Bo na dotarciu zawsze jest mniejsza moc. Ale mozesz miec cos z gaznikem albo zle wyregulowany zapłon


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:24, 05 Wrz 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


mateusz001 napisał:
albo moze sie dociera? Bo na dotarciu zawsze jest mniejsza moc. Ale mozesz miec cos z gaznikem albo zle wyregulowany zapłon


To pojechałeś, czemu mniejsza moc? Swoją na dotarciu osiągi mialem takie same jak i teraz Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:43, 05 Wrz 2007
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


wydaje mi sie ze ma zamałe dysze(orginalne) jak do tego tuningu i gaznik nie wyrabia, co o tym myslicie Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:51, 05 Wrz 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


matura napisał:
mateusz001 napisał:
albo moze sie dociera? Bo na dotarciu zawsze jest mniejsza moc. Ale mozesz miec cos z gaznikem albo zle wyregulowany zapłon


To pojechałeś, czemu mniejsza moc? Swoją na dotarciu osiągi mialem takie same jak i teraz Rolling Eyes



Ja swoją też mam na dotarciu (przejechane ponad 250 km) i muszę stwierdzić, że jest o wiele mocniejsza niż na początku docierania. Przecież prawidłowe dotarcie zwiększa moc o ok. 15-20 % w stosunku do tego co było na początku docierania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:51, 05 Wrz 2007
michał50
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Według mnie dysze mogą być przyczyną ale najpierw wykręć świece i powiedz jaki ma kolor elektroda


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:18, 05 Wrz 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


gniewny, w takim razie można stwierdzić iż silnik silnikowi nie równy, ponieważ tak jak pisze, swoją na dotarciu miałem pełen zakres mocy, tak jak i teraz...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:31, 05 Wrz 2007
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


michał50 napisał:
Według mnie dysze mogą być przyczyną ale najpierw wykręć świece i powiedz jaki ma kolor elektroda


co za róznica, ja mam ztuningowany zapłon tzn cewki od swiateł sa podłączone do zapłony więc iskra całyczas jest mocna fioletowa nawet na czarnej swiecy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:21, 06 Wrz 2007
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


No to co że nawet na czarnej świecy jest iskra Exclamation u mnie tez była a gasł mi.
Wymieniłem simmer, ustawiłem zapłon,zrobiłem mieszanke z olejem makita 1:50 i jest git. spróbuj ustawić wszystko tak aby świeca miała brązowy kolor.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:42, 06 Wrz 2007
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


swieca jest ok, czarna jest tak po 1,5/2 tygodnie urzywania
co do oleju to leje Esso(polecany do pił spalinowychl) jest to pół syntetyk


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:33, 06 Wrz 2007
krawiec_
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


mi zamula tylko wtedy, kiedy dysze sa zapchane. tez mam cylinderek 60 ccm i jezdze na zwyklych dyszach a co do predkosci to jest w granicach siedmiu dych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:19, 06 Wrz 2007
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


A w jakim stosunku lejesz ten olej Question Polecam stosunek 1:50 takich olejów do kosiarek Wink Sam tak leje i jest wporzo. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zamuła
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 4  
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin