| zamula na malych obrotach | |
Wysłany: Pon 21:42, 27 Gru 2010 |
|
|
evolution5147 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Sie 2010 |
Posty: 36 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wita<mam problem z wkręceniem się silnika na o obroty podczas jazdy: a wiec gdy rusza powoli puszczam sprzęgło i dodaje gazu silnik bardzo wolno się wkręca na obroty a jak dojdzie na wyższe obroty to momentalnie się wkręca( na kazdym biegu tak jest) np.kiedy sie rozpedza i muli i nacisne sprzegło to odrazu sie wkreca<na> z gory dzieki za odpowiedz>pozdro> |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:49, 27 Gru 2010 |
|
|
adas12333 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 04 Wrz 2010 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
spróbuj wyregulować gaźnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:10, 27 Gru 2010 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przesiadłeś się na 223 z jakiejś cbr 600 czy jak? 223 to dwusuw i ma słaby dół. Nie ma się co dziwić, gdy silnik pracuje na niskich obrotach a ty mu dusisz manete na ful to nie przyśpiesza od razu. 2t musi pracować pod obciążeniem na wyższych obrotach by mieć "kopa". |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:33, 27 Gru 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no mozliwe że silnik zajechany albo tak jak mlody1432 że z jakiegoś większego motoru się przesiadłeś na Jawę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:30, 28 Gru 2010 |
|
|
evolution5147 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Sie 2010 |
Posty: 36 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
NIE NIC Z TYCH ZECZE PRZEDTEM BYLO DOBRZE: ja wiem ze 50ccm to nie zadna rakieta, mi chodzi ze nie rowno sie wkreca na obroty, moze to wina siwecy??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:46, 28 Gru 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
możliwe że to świeca ewentualnie wyreguluj zapłon i gaźnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:00, 28 Gru 2010 |
|
|
evolution5147 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Sie 2010 |
Posty: 36 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zwiekszylem przerwe na świecy i jest troche lepiej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:54, 28 Gru 2010 |
|
|
bartekwroc |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Lip 2010 |
Posty: 62 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
za mało paliwa dostaje, spróbuj podczas jazdy przytrzymać to niby pompkę na gaźniku nogą i powiedz czy lepiej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 2:31, 29 Gru 2010 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kondensator, przeczyść świece - ustaw właściwą przerwę, sprawdź czy czasami nie blokuje linki gazu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|