U mnie podkowa jest raczej dobrze spasowana bo sprawdzałem to kilka razy. A może poprostu gaźnik jest już do bani i nie da sie go wyregulowac bo ustawiłem mieszanke na najuboższą i dalej zalewa. Ale najpierw jeszce zmienie platynki i świece. A możecie mi powiedzieć czy kompresja może uciekać przez skrzynie korbową?? A może przez podkowe jest mniejsze ciśnienie w cylindrze ale wstepne ciśnienie w skrzyni korbowej sie powiększyło?? Czy to może mieć jakieś znaczenie??
Filtr powietrza mam oryginalny. Ale skrzynia korbowa jest raczej szczelna, poniewaz jak jeździł to słabo kopcił. Prosze o odpowiedzi do poprzedniego mojego postu.
Ale sam wkład jest już stary czy nowy ? Jak stary to radziłbym wymienić.
Jak to nic nie da to, a zapłon i iskra są w porządku to pozostaje tylko wymiana gaźnika.
Wkład w filtrze powietrza jest już raczej stary. Iskra jest w porządku ale wymienie platynki, świece i może jesze kondensator. Jak to nie pomoże to wymienie jeszcze gaźnik na inny bo mam zapasowy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2Idź do strony Poprzedni1, 2