| Zapala i gaśnie | |
Wysłany: Czw 13:18, 13 Wrz 2007 |
|
|
omenn |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2007 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wieluń |
|
|
|
|
|
|
|
|
No więc tak silnik mam po generalnym remoncie. Załozoną mam podkowe, cylinder po szlifie i odchudzony tłok. Problem polega na tym, że ogar a czystej świecy odpala z kopa ale odrazu gaśnie. Kiedy wykręcam świece jest ona zalana. Czyszcze wkręcam odpala z kopa i gaśnie. I tak w kółko. Wczoraj wymieniłem kondensator, ale i tak troche iskrzy sie na przerywaczu może zmienie jeszcze na inny, ale ten jest raczej dobry. Dałem także iglice na 1 rowek od góry i jest tak samo jak przedtem.
Wyprzedzenie zapłonu mam dobrze sutawiony na 2mm przed GMP, przerwe na przerywaczu 0,4 mm.
Co mam zrobić Bo juz nie mam pomysłów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 18:54, 13 Wrz 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
wymien kondensator. sprawdz mieszanke paliwowo powietrzna. wyreguluj gaznik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:33, 13 Wrz 2007 |
|
|
omenn |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2007 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wieluń |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak chce zmienić mieszanke paliwowo powietrzną, żeby dostawał mniej paliwa to musze podnieść czy opuścic iglice?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:38, 13 Wrz 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ej, chwila. Jak zalewa Ci świecę, i jeszcze podniosłeś iglicę to się nie dziwie. Jeśli była na 2 rowku od góry, to weź ją jeden rower niżej.
Edit///
Pomyłka z mojej strony. Powiedziałem odwrotnie niż powinno byc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Pią 15:13, 14 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:57, 13 Wrz 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
nieprawda
żeby zubożyć mieszanke musisz ustawić rowek wyżej
jełsi nie pomoże podegnij blaszke w komorze pływakowej do dołu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:40, 14 Wrz 2007 |
|
|
omenn |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2007 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wieluń |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam ustawioną tak iglice :
|__ tu jest blaszka
|
|
|
|
Iglica jest ustawiona na 1 rowku od góry.Czyli teraz musze obnizyc iglice?? Narysujcie mi tak samo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:19, 14 Wrz 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:16, 15 Wrz 2007 |
|
|
Kalaga |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Wrz 2007 |
Posty: 1 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zmień cewke iskrownika zobaczysz że to to jest miałem to samo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:04, 16 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
necroorcen napisał: | http://www.jawencja.fora.pl/iglica-przepustnicy-ktory-koniec-t4287.html
Każdy mówi co innego |
W tamtym temacie Szymon wszystko dobrze wytłumaczył. Wystarczy pomyślec logicznie - im wyżej zawieszona zapinka na iglicy tym bardziej wchodzi ona w rozpylacz i tym samym wypływanie paliwa z rozpylacza jest uturdnione. Jak damy na odwrót czyli niżej iglca wisi wyżej i mniej wchodzi w rozpylacz dzięki czemu paliwo łatwiej wypływa. Myślę, że wszysko jasne. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 8:46, 20 Wrz 2007 |
|
|
omenn |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2007 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wieluń |
|
|
|
|
|
|
|
|
A czy przyczyna tego, że odpala i zaraz gaśnie może byc to, że przerywacz sie nie zwiera odpowiednio: to znaczy kowadełko i młoteczeke troche sie krzywa schodzą. Mam zamiar wymienić przerywacz ale chce sie upewnic czy to może być przyczyna kłopotów. A i jeszcze jedno na 2 litry paliwa nalałem 70 ml oleju moze 75ml czy to nie za duzo?? Pierścienie mam na dotarciu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:33, 20 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to moze być pzyczyną ponieważ przez to jest słaba iskra. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:54, 28 Wrz 2007 |
|
|
bobek12 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 01 Cze 2007 |
Posty: 43 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: kępice |
|
|
|
|
|
|
|
|
może łąpie gdzieś lewe powietrze miałem to samo sprawdz <między króccem a cylindrem> |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:47, 29 Wrz 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a może tłumnik zapchany albo za moło powietrza dostaje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:49, 29 Wrz 2007 |
|
|
omenn |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2007 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wieluń |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tłumik jest czysty, kolanko też. Mieszana jest ustawiona na powietrze. Sprawdze to lewe powietrze i przerywacz. A może olej dostaje sie do skrzyni korbowej?? Ale silnik mam załozony na uszczelke, silikon, simmeringi nowe. Silnik skręcony śrubami inbusowymi bardzo mocno. Zmienie tez świece na Iskre F80. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 15:10, 29 Wrz 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
moze lapac lewe powietrze przy skrzyni korbowej, bo mogles cos nie tak zalozyc podkowe i jest zle spasowane. ja mam dokladnie taki sam problem jak ty tylko ze wiem ze u mnie laie lewe powietrze ale nie wiem gdzie, jedyne miejsce ktorego nie spradzilem to skrzynia korbowa. ale u ciebie wyglada to raczej na zbyt duza ilosc paliwa. a sprawdz co sie dzieje jak zaslonisz filtr powietrza zeby dostawał mniej powietrza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|