Wysłany: Pią 16:45, 12 Paź 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Prędkość napełniania komory nie ma tu nic do rzeczy bo to od ilości paliwa w komorze zalerzy kiedy dopływ zostanie odcięty i jak bogata będzie mieszanka paliwa z powietrzem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pią 16:49, 12 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
moze i tak,zle popatrz to zalezy od spalania paliwa, i szybkosci napełniania paliwa w komorze, jesli dasz wyżej blaszke to paliwo wolniej bedzie dopływac, a jesli motor pali wiecej paliwa niz wpada do komory pływakowej to brakuje mu paliwa i gasnie. a jesli dasz blaszke wyżej to paliwo do komory bedzie wpadac szybciej i jesli bedzie górny poziom to sie zamknie zaworek. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 16:56, 12 Paź 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale takie spalanie jest nie możliwe bo jak by tak było to by nie wymyślili tego zaworka do regulacji mieszanki tylko by dali coś o większej przepustowości. Wkońcu chyba inżynierowie to obliczyli.Nie wiem jak u ciebie jest z tym zaworkiem ale kiedy ja odkręce pokrywę komory i kranik to z zaworka leci mi dość durza struga paliwa i w życiu by moto tyle paliwa nie przepaliło. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 17:10, 12 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
chodzi o to że, jesli dasz bardzo wysoko blaszke to zaworek jest bardzo malo otwarty i paliwo powoli leci, a jesli powoli leci to moze nie nadążyc z dostarczaniem mieszanki do komory, a moze nie dostarczac w momencie gdzy np. jedziemy szybko np.3 bo wtedy pali wiecej . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:14, 12 Paź 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No dobrze idąc twoim tokiem myślenia to przecież z komory paliwa ubywa i pływak opada niżej więc zaworek otwiera się bardziej i dostarcza więcej paliwa czyli to co ubędzie to bedzie dolane gdy pływak się opuści. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:18, 12 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no własnie, a moim sposobem ja ty dasz blaszke wyżej to zaworek sie nie otworzy maksywalnie bo blaszka bedzie blokowac go. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:25, 12 Paź 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No tak ale w komorze będzie więcej paliwa i mieszanka morze być zbyt bogata i właśnie po to jest ta blaszka że jak jej końcówkę odegniesz bardziej do dołu to wtedy naleje się mniej paliwa do komory bo pływak poprzez blaszkę odetnie jego dopływ tak jak by była pełna komora paliwa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:27, 12 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zbyt bogata moze byc, po to jest blaszka ze regulujemy ja mieszanke ze nie byla za bogata,i tak jak mowisz zamyka ona dopływ. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:39, 21 Lis 2007 |
|
|
damiano341 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 16 Lis 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mieszanka ma byc 1;30 LOLKI ) MAM KSIAZKE JESZCZE NORMALNIE ORGINALNA DO JAWY ALE JA MAM INNY PROBLEM ;/ TROSZKE GORSZY KULECZKO NA BOISKU LANCUCH SPADA WKERECA SPRZODU NA 2 ZABKI LANCUCH ZAKLADAM JAWA PALI PO JAKIES 10 SEK JAK BY WAL ZABLOKOWALO KOPNE I DALEJ PALI I TAK W ROZZNYCH ODSPEPACH CZASU CO JEST ?? PUL SILNIKA ROZPOLOWIONE I PRZYCZYNY NIE MA BIEGI SA LUZOW NA WALE NIE MAM PIERSCIENIE CALE MIALEM NIE MA RYS NA CYLINDRZE TO JA JUSZ NIE WIEM ;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:46, 21 Lis 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
1. Dyskutują o mieszance paliwowo powietrznej , a nie benzyny i oleju. Paliwowo powietrzna powinna być teoretycznie ok. 14,7:1.
2. Sprawdź czy nie gubi iskry, czy przewody nie są luźne.
3. Nie pisz postów dużymi literami!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:14, 21 Lis 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
damiano341 napisał: | mieszanka ma byc 1;30 LOLKI ) |
Jak nie rozróżniasz mieszanki paliwowo-powietrznej od mieszanki paliwa z olejem to Ty się lepiej nie wypowiadaj i nazywaj innych "lolkami" bo następnym razem to się źle skończy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:25, 22 Lis 2007 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
proszę ciebie kolego to jest wina zapchanych dysz mam zupełnie to samo jak jest na wolnych i dodam jej do pełna i jest tylko prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........
i tyle natomiast wyczyściłem dysze i jest ok
moja rada wyczyśc dysze i kup filterek paliwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|