 | zaplon |  |
Wysłany: Czw 19:16, 31 Sie 2006 |
|
|
Alonzo |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 11 Mar 2006 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
sluchajcie, moze mi ktos powiedziec jakie jest wyprzedzenie zaplonu w nieodblokowanym silniku, bo na stronce jest tylko w odblokowanym i jakos z bibulka ale to jest torche bez sensu, poprostu wyprzedzne podczas gdy platynki sa zacisniete(0,00mm) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Czw 19:28, 31 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
W nieodblokowanym powinno wynosić 1,2 - 1,5 mm przed GMP, a odstęp na platynkach w tym momencie powinien wynosić 0,05 mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:19, 01 Wrz 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
gniewny napisał: | W nieodblokowanym powinno wynosić 1,2 - 1,5 mm przed GMP, a odstęp na platynkach w tym momencie powinien wynosić 0,05 mm. |
No a przerwa na przerywaczu (wtedy gdy tłok jest w GMP) powinna mieć 0,4mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|