Wysłany: Wto 14:06, 26 Lip 2011 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mozesz uzyc tez ropy - pedzelkiem pomoczyc caly cylinder zostawic na chwile i pozniej śrubokręt i szmata |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:29, 26 Lip 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ropą ?? tego jeszcze nie słyszałem dobry żart:].
Wystarczy mokra ścierka i śrubokręt przecież to i tak za jakiś czas bedzie brudne |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:07, 26 Lip 2011 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kolego kondzio310, to nie zart mozesz sobie sprobowac ropa puszcza wszystko jak postoi z 0,5 h to nawet zardzewiale lozyska zapieczone najpierw sprobój potem pomyśl |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:37, 26 Lip 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale ja mam brudne tylko zeberka czy to cos da |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:40, 26 Lip 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no włąsnie da bo jak są żeberka uwalone to wiatr ich nie ma jak za bardzo chłodzić to tak jak przy komputerze radiator to ta sama zasada ale w jawie nie ma wentylatora :].
Wyczyść roboty dużo nie ma ale efekt może być |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:45, 26 Lip 2011 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dasz rade ropa dobrze rozpuszcza ale chwilke musisz poczekac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:37, 30 Lip 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czyszczenie nic nie poskutkowało moze sa jeszcze inne sposoby |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:59, 30 Lip 2011 |
|
|
mięta |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Gru 2010 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jaworzno... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A nie masz zbyt ubogiej mieszanki? Możesz spróbować minimalnie zwiększyć poziom w komorze pływakowej. Zimna mieszanka również chłodzi silnik
Ogólnie to silniki chłodzone powietrzem mocno się grzeją, więc to raczej norma. Kiedyś mierzyłem i wyszło mi coś koło 120* między żeberkami. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:35, 30 Lip 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a wasze jawki grzeją sie [po ilu kilometrach bo maoja bo 4 jest juz bardzo gorąca |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:23, 31 Lip 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To normalne że się grzeje, nie widze tu nic dziwnego.
Jeżdzi twoja jawka? Jeżdzi, to po co grzebiesz?
Ja tam robie szczotą drucianą, leje nawet normalnej benzyny 95 na cylinder, szczota , i potem na sruborket szmatka, osobiscie u mnie nie ma efektu jezli nie spoleruje tego najpierw szczotka druciana |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez evL dnia Nie 10:25, 31 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:42, 31 Lip 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzisiaj przejechałem 10 km bez odpoczynku i nic sie nie dymiło nagrzana była ale nie zamocno |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:51, 31 Lip 2011 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mocne nagrzanie jest najnormalniejszą sprawą w silnikach - tam co chwile jest wybuch mieszanki czyli w cylindrze jest ogień |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 8:38, 01 Sie 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ostatnio jak przejechałem się moją jawencją po wszystkich okolicznych wsiach (tych najbliższych tylko) to wyszło 40 km. I nie uwierzycie, ani jednego postoju, ale jak stanąłem 1 km od domu na światłach, to wariowały jej obroty, gasła na jałowym, nie miała tyle mocy na 3... Odstawiłem ją pod domem na 30 minut, byłem zaniepokojony tym co się działo, po odpoczynku odpalam i wszystko pięknie ładnie. Ale ostatnio robiłem nawet trasy 30 km w jedną stronę, i się tak nie działo, lecz to były raczej deszczowe dni, i lepsze chłodzenie miała. A te 40 km to pamiętam że słoneczko grzało..
Chociaż w te wakacje to tego słoneczka za mało jest ;( Codziennie myśle "jutro sobie pojeżdże, a tylko budze się i słysze jak krople deszczu uderzają o mój parapet (mieszkam w bloku) ;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 11:17, 01 Sie 2011 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja swoją w upalne dni jeździłem po 150km trasy bez odpoczynku (no moze jedna 15 minutowa się trafiła na papierosa ), prędkość przelotowa 60-65/h. Z silnika się nie kopciło, nie zacierał się, ale był tak gorący że sprzęgło zaczęło ciągnąć, co się u mnie rzadko zdarza Jak wyżej, w silnikach chłodzonych powietrzem, temperatura zawsze będzie wyższa niż w LC, to jest normalna kolej rzeczy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 0:04, 02 Sie 2011 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja w tamtym tygodniu jezdzilem z kolegą ja ogarem a on simkiem skuterem -
60 km przez lasy i to jeszcze w jakim blocie bo przeciez padało ile czasu - cały czas gaz na ful , redukcje + jeszcze rycie w piachach ( bo mam z tylu oponke 16 x 3.25 kostka bieznik 8 mm to daje rade wkopac az po wydech)
i wszystko bez zadnego odpoczynku a pozniej z lasu na drogi i do miasta. Tirom droge zajezdzaliśmy po drogach jeszcze 80 km (przerwa tylko na stacji na tankowanie) juz nawet zaczął na biało ogi kopcić a simek nie wytrzymał ;( i koniec jazdy , a bym sobie jeszcze pojeżdził xd.
a co do tematu cylindra nie mialem takiego bardzo czystego a chlodzenie było dobre pomimo upalnego dnia. Może po prostu przesadzasz |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jaceq dnia Wto 0:04, 02 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|