| zapłon | |
Wysłany: Pią 17:24, 18 Paź 2013 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Mam problem z zapłonem, nie wiem czy dobrze założyłem magneto
skoro zakładam je na miejsce klina na stożku, którego nie ma ;d
i wkładam klin, ale zapłonu nie wyreguluję idealnie, gdyż na tym ustawieniu się nie da, dałem na maxa w lewo podstawę iskrownika i silnik przestał strzelać z gaźnika, łapał, ale nie zapalił podregulowałem gaźnik i zmieniłem kondesator, nie było wgl iskry coś tam pobawiłem się z kablem od cewki i jest iskra, ale teraz to wgl silnik nie wykazuję jakichkolwiek oznak aby chciała odpalić |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Pią 17:25, 18 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 17:41, 19 Paź 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie ma innej możliwości złożenia iskrownika. W karterach są specjalne wytłoczenia na cewki zamontowane w podstawie iskrownika. W postawie iskrownika także są miejsca na podkładki pod śruby mocujące iskrownik. W stożku czopa wału jest klin, który centruje magnes, a krzywka aparatu zapłonowego także ma wpust w magnes. Nie wiem czy możliwe jest złe złożenie wału, a tym samym będzie brak możliwości ustawienia zapłonu. Może jakimś cudem źle założyłeś podstawę iskrownika. Jeśli nie posiadasz jakiejkolwiek literatury, to w necie znajdziesz bez problemu masę zdjęć jak powinien być obsadzony iskrownik w karterach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 18:26, 19 Paź 2013 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tylko nie wiem kiedy platynki mają być rozwarte, czy wtedy, gdy zaczynają się otwierać czy jak są już otwarte
gdzieś czytałem że przerwa ma być 0,05, a właśnie przy takim ustawieniu silnik nie chciał zapalić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:53, 19 Paź 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dychul dnia Sob 21:03, 19 Paź 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|