| zapłon | |
Wysłany: Pią 21:35, 12 Paź 2007 |
|
|
losiu |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Paź 2007 |
Posty: 198 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: węgrów(koło wawy) |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam taką sprawe
złożyłem silnik,nowy korbowod,tarcze,simeringi,łozyska itd.
wsadziłem do kupy zapalilem,no i chodzi elegancko
zaplonu wogole nie ustawialem ale chodzi bardzo dobrze,pali na dotyk,więc czy opłaca się regulować zapłon? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:38, 12 Paź 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie oplaca. jezeli chodzi dobrze to zostaw tak jak jest. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:51, 12 Paź 2007 |
|
|
luki |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 12 Paź 2007 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lepiej tego zapłonu nawet nie tytraj bo mi nie działa i nie wiem co mam z tym zrtobić
okropność
a jeśli wiesz co z tym zrobić to napisz na gg 10550424 jeśli możesz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:20, 12 Paź 2007 |
|
|
50MUSTANG |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 05 Paź 2007 |
Posty: 51 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: tomaszów lubelski |
|
|
|
|
|
|
|
|
nieruszaj sam kombinowałem i już od 2 tygodni nie zapala |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 7:43, 13 Paź 2007 |
|
|
losiu |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Paź 2007 |
Posty: 198 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: węgrów(koło wawy) |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak,tylko ja zapłon umiem wyregulować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:48, 13 Paź 2007 |
|
|
50MUSTANG |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 05 Paź 2007 |
Posty: 51 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: tomaszów lubelski |
|
|
|
|
|
|
|
|
moze i umiesz ale ja ustawiłem tak jak należało i dupa sina niezapali ani na1,5-1,8 nieczepiałem sie specialnie tylko wymieniałem pżerywacz i cewki i wiadomo jak sie to skończyło(wszystko działa idealnie tylko niezapala) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:06, 13 Paź 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:08, 13 Paź 2007 |
|
|
50MUSTANG |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 05 Paź 2007 |
Posty: 51 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: tomaszów lubelski |
|
|
|
|
|
|
|
|
jest i nawet nadmiar mocy bo nawet jak słabo kopne to paltynki"świecą" -czyli iskżą nie wiem chyba wsadzę większy kondensator |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:14, 13 Paź 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
jawek napisał: | a iskra chociaz jest? |
Przecieć napisał że mu dobrze chodzi i jeżdzi świetnie więc raczej iskra jest... Po co szukać dziury w całym ?? Jeżdzi ?? Jeżdzi. Dobrze idzie ?? Dobrze idzie. Więc po co zmieniać ustawienie zapłonu skoro wszystko jest OK ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:50, 13 Paź 2007 |
|
|
50MUSTANG |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 05 Paź 2007 |
Posty: 51 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: tomaszów lubelski |
|
|
|
|
|
|
|
|
sory ale on to napisał do mnie -a hociaz iskra jest |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| Re: zapłon | |
Wysłany: Sob 11:54, 13 Paź 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
losiu napisał: | mam taką sprawe
złożyłem silnik,nowy korbowod,tarcze,simeringi,łozyska itd.
wsadziłem do kupy zapalilem,no i chodzi elegancko
zaplonu wogole nie ustawialem ale chodzi bardzo dobrze,pali na dotyk,więc czy opłaca się regulować zapłon? |
nie opłaca się nawet nie dotykaj go :P ja też tak miałem robiłem remont silniczka a kiedy go złożyłem do kupy zapłon wstawiłem tak jak był i cyka bardzo ładnie aż do dzisiaj |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:09, 13 Paź 2007 |
|
|
Grzech |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 24 Sie 2007 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Przysieki |
|
|
|
|
|
|
|
|
zgadzam sie z kolegami nie tykaj silnika jesli chcesz oczywiscie jezdzic przez jakis czas a jesli niechcesz wogole jezdzic to rob ze co chcesz:] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:35, 13 Paź 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Skoro umiesz to zobacz jak masz teraz ustawiony i zapisz sobie gdzieś te ustawienia. Później ustaw jak należy bo być może się okaże, że jeszcze lepiej śmiga niż teraz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|